Vaccinul anti-cancer: Bigoţii vs. Medicină

by Someone on 27/11/2008 · 103 comments

in Ştiri din Băştinezia

Are loc zilele acestea o dezgustătoare ofensivă a bigotismului nemuritor. O serie de asociaţii “creştine” se dau de ceasul morţii să ne salveze (din nou) de păcatul medicinii moderne. Doamne, domni şi popi îngrijoraţi avertizează ţara că e pe cale să-şi ucidă toate fecioarele cu un vaccin damnat – vaccinul anti-cancer cervical. Opozanţii descriu o întunecată teorie a conspiraţiei montată de “marile companii farmaceutice care vor să se îmbogăţească îmbolnăvindu-ne copilele”, citează trunchiat studii cât se poate de serioase, umblând cu foarfeca pe la argumentele pro-vaccin şi, în general, se preocupă să sperie lumea.

Este o atitudine de-a dreptul criminală. Oamenii n-au timp să se documenteze. Subiectul e sensibil şi imposibil de ignorat. Părinţii aud frânturi de întrebări şi bucăţi de suspiciuni şi decid că “mai bine să mai aşteptăm”. Dar amânarea nu este o opţiune. Amânarea poate fi o condamnare. Unele dintre fetiţele care nu sunt vaccinate acum vor face cancer de col uterin la un moment dat în viaţa lor. Asociaţiile “creştine” care se opun azi vaccinării le vor explica atunci că “a fost voia Domnului”, desigur. Amintiţi-vă, creştinismul are o îndelungată experienţă în desluşirea intenţiilor divine. Nu demult, arunca în râuri suspecţii legaţi de mâini şi de picioare, pentru că, nu-i aşa, dacă erau nevinovaţi, Domnul ar fi avut grijă să-i salveze. Daţi-mi voie să am rezervele mele faţă de IQ-ul acestor domni, doamne şi popi îngrijoraţi.

De cealaltă parte, Ministerul Sănătăţii pare surprins de această reacţie furibundă. Explicaţiile pe care le oferă sunt confuze, târzii, formale, neinteligibile. Ministerul e pe cale să rateze poate singurul program cu efecte pozitive certe pe care l-a iniţiat în ultimii 4 ani. Ministrul Nicolăescu are a-şi reproşa acest fiasco.

Tuturor celor care au dubii le spun următoarele:

  • În primul rând, vaccinul nici măcar nu introduce virus mort în corp, ci o proteină care stimulează anticorpii.
  • 30 de milioane de doze au fost făcute în toată lumea. Nici un deces nu a putut fi ştiinţific legat de vaccin.
  • Vaccinul este aprobat în Statele Unite, ţara în care normele de siguranţă pentru orice sunt cele mai stricte din lume.
  • În Statele Unite, Food and Drug Aadministration aprobă, dar un alt organism verifică dacă totul e în regulă: CDC, Center for Disease Control. Aceasta este o altă instituţie care nu-şi permite să dea greş (fie numai şi pentru că, printre altele, deţine cei mai periculoşi agenţi patogeni de pe Terra)
  • La CDC se înregistrează sesizările că, în cazul unui anumit medicament, există reacţii adverse suspecte.
  • Opozanţii “creştini” ai vaccinului HPV spun, trunchiat, că au fost primite “zeci de mii de sesizări”. Puteţi verifica şi voi situaţia pe pagina CDC. Până la 31 august au fost înregistrate exact 10.326 de reclamaţii referitoare la vaccinul HPV. Reclamaţii. Dintre toate, 94% nu s-au încadrat în vreo categorie de risc pentru sănătate. Adică au fost reclamaţii false. Celelalte au fost investigate şi nu s-a descoperit vreo legătură certă între simptomele reclamate şi vaccinul HPV.

Tot până la 31 august au fost raportate 27 de decese în rândul unor persoane care fuseseră vaccinate anterior împotriva HPV. CDC a investigat fiecare situaţie şi a ajuns la următoarele concluzii:

  • 3 decese au fost provocate de fapt de diabet sau infarct
  • 3 decese au fost provocate de fapt de infecţii virale diverse sau meningită
  • 2 decese au fost provocate de fapt de abuz de droguri
  • 2 decese au fost provocate de fapt de cheaguri de sânge
  • 1 deces a fost rezultatul unui atac de apoplexie
  • 3 decese au fost clasate “din cauze necunoscute” (deci nu cancer)
  • 1 caz a rămas deocamdată nefinalizat pentru că nu au fost transmise datele (cum ar fi certificatul de deces)
  • 7 cazuri n-au putut fi evaluate pentru că n-au putut fi identificate persoanele respective sau nu s-a putut certifica nici măcar faptul că persoana respectivă a murit cu adevărat…

România, dacă nu ştiaţi, este ţara din Europa în care cancerul cervical este principala cauză de mortalitate pentru femeile între 15 şi 44 de ani. În acest timp, la Bucureşti, Sindicatul Independent al Juristilor din Romania solicită în instanţă oprirea campaniei de vaccinare anti-cancer. Motivul? “Această vaccinare poate genera mai multe decese decât cancerul de col uterin”, mint (fără să clipească) avocaţii. Ei bine, dacă cercetarea de laborator s-ar face în tribunalele româneşti, penicilina ar fi declarată ilegală şi am muri în continuare de amigdalită.

Dacă aş fi părinte de fată aş fi de-a binelea îngrozit să ştiu că o asociaţie “creştin-ortodoxă” poate bloca vaccinarea copilului meu. O asociaţie “creştin-ortodoxă” care leorpăie “informaţii” din băltoacele teoriei conspiraţiei care pot fi găsite la tot pasul pe net. O asociaţie “creştin-ortodoxă” care, mâine-poimâine, ar putea descoperi că transfuziile sunt păcătoase şi “pot ucide” şi că, de aceea, ar trebui interzise.

Chiar aşa, oare ce părere au aceste asociaţii despre antibiotice, tomografii, plombe, transplanturi şi, mai ales, despre spirt? Am auzit că unii au orbit de la o sticlă de spirt servită pe stomacul gol. Cred că spirtul e la fel de periculos ca şi vaccinul ăsta, dacă nu chiar mai rău.

PS – dacă ar exista un vaccin împotriva cancerului pulmonar, aprobat în SUA şi UE, făcut deja de 30 de milioane de oameni, şi în legătură cu care n-ar fi certificat nici un deces, mâine m-aş duce să iau şi eu vreo 4. Screw asociaţiile, okay? Vaccinaţi-vă copiii înainte şi întrebaţi popii dup-aia.

Altele asemenea pe Amar de Zi

{ 93 comments… read them below or add one }

1 Indianul November 27, 2008 at 19:24

In sfarsit un articol bun si la obiect legat de subiectul vaccinului. Am vazut atatea pareri de la tot felul de neaveniti care se dau specialisti si in medicina (nu numai la fotbal). Refuzul unui produs al stiintei moderne este semn de inapoiere, de aceea nu prea ma mira ca e atat de refuzat de unii.

2 Cristian November 27, 2008 at 19:45

Recunosc, articolul e foarte bun. Dar eu am citit rapoarte realizate pe baza testelor facute de FDA in SUA, rapoarte care releva realitati ingrozitoare. Dar nu asta e problema.
Intrebarea e de ce s-a facut totul atat de repede si de ce vaccinam fetele de la o varsta atat de mica (da, stiu faza cu ultimele virgine din clasa a 5-a, dar e o exagerare crasa). De ce vaccinarile nu se fac prin medici de familie in loc de scoala (mai ales ca acum e vorba de un vaccin relativ nou si insuficient testat).
Eu prefer (daca acest vaccin isi va fi dovedit in timp eficienta) sa i-l fac fetitei mele mai tarziu, fiind dispus sa dau si o mie de euro pe el.
P.S. De obicei, nu sunt de acord cu actiunile “factiunilor” crestine (mai ales ca sunt un ateu moderat), dar ma bucur intr-un fel ca am stricat ministrului sanatatii bucuria spagii pe care nu ma indoiesc ca a luat-o.

3 Someone November 27, 2008 at 20:11

Cristian, aş vrea să văd şi eu rapoartele la care te referi.

4 lila November 27, 2008 at 20:17

Pacat ca nu putem vedea vietile ce ar putea fi salvate din cauza spagii din spatele vaccinului. Comisioane sunt in spatele tuturor vaccinurilor si medicamentelor, dar cred unii ca e mai bine sa-l boicotam pe asta. La o adica noi il cumparam si cei ce nu-si permit treaba lor.
trist…foarte trist..tragic chiar

5 pacos November 27, 2008 at 20:28

Uite un raport: http://www.cdc.gov/std/HPV/2004HPV%20report.pdf
Mai clar decat atat nu se poate.

6 Combo November 27, 2008 at 20:37

@Cristian: poate ne dai si noua un lick cu rapoartele alea. Ca asa pot sa zic si eu ca am vazut niste poze cu tine la curve.

Si programul ala cu analize pentru toata lumea a fost foarte util. Cel putin la doctorul meu de familie prin analizele alea au descoperit 2 oameni cu forme incipiente de cancer care din cauza asta au putut face tratament la vreme si au scapat. Plus multi altii cu diabet samd. Daca 2 oameni in medie au scapat de moarte/afectiuni grave mai tarziu pentru fiecare doctor de familie ar fi un success enorm. Cat despre partea cu spaga nu o sa dau niciodata sanatea fiicei/sotie pentru spaga pe care poate ca a luat-o un ministru. Si oricum, puscarie nu face cine fura, ci cine este prins. Asa ca daca a luat spaga si nu e prins e vina DNA-ului.

7 tiribonflax November 27, 2008 at 20:38

of, ce bine că mai există şi oameni normali. mulţumesc pentru textul ăsta :)

8 Dan Deac November 27, 2008 at 20:43

Ce conteaza cine se opune, normal ar fi sa cauti ca si din aceste pareri sa iei ceea ce este real. Mai jos un studiu despre HPV si cancerul de col. Daca faci pe desteptul nu inseamna caa si esti
HPV AND CANCER

Now in any cancer, we’re talking about a normal cell that mutated and then began to make copies of itself, unchecked.

The creators of the HVP/ cancer myth are pretending that the HPV came along and attacked some normal cells and mutated those cells and caused them to begin replicating themselves out of control – cancer. And that this is happening on a mass scale even though we just discovered it. And worse, that a vaccine can neutralize that type of attack on normal cervix cells.

Scientifically, what they’re proposing is ludicrous.

Few scientists have a better grasp of the proposed virus/cancer model than Berkeley’s Peter Duesberg PhD. In his scholarly paper tracing the history of the HPV/ cervical cancer story, Duesberg explains why HPV is such an unlikely cause of any cancer:

“no set of viral genes is consistently present or expressed in human cervical cancers. [345] … HPV does not replicate in the cancer cells. “

So if the mutated cervical cancer cells are not mutating because of abnormal viral genes being spliced into a normal cell, how else could HPV be causing this cancer? Duesberg again:

“the “hit-and-run” mechanism of viral carcinogenesis was proposed. It holds that neither the complete [virus], nor even a part of it, needs to be present in the tumor. Obviously, this is an unfalsifiable, but also an unprovable, hypothesis.”

[345]

All that has ever been shown is that HPV is sometimes present in cervical cancer tissue, but as we know it’s also present in half the normal population.

There is a total lack of evidence that cervical cancer appears in women with HPV more often than in women without it. [345] And yet this will be the focus of the vaccine: to pretend to eliminate this ubiquitous virus from the body

9 meme November 27, 2008 at 21:06

in sfârsit un articol pozitiv pe tema asta! incepeam sa cred ca a innebunit lumea…
sunt de parere ca campania pro vaccin ar trebui facuta mai pe intelesul parintilor, am impresia ca majoritatea n-au inteles despre ce este vorba. vaccinurile sunt mai toate cu un procent mai mic sau mai mare de risc, dar sa stii ca imunizarea te poate scuti de [poliomielita,de exemplu, tbc sau] cancer de col uterin…ofof, ce argument le mai trebuie?

10 pacos November 27, 2008 at 21:06

Uite si un raport: http://www.cdc.gov/std/HPV/2004HPV%20report.pdf
Cred ca este suficient de clar.

11 Combo November 27, 2008 at 21:09

Pai daca ce zice baiatul asta aici e corect, inseamna ca testul Papanicolau (sau cum s-o scrie) e cam inutil pentru cancerul de coluterin, si din cate stiu eu asta e folosit si acceptat pentru acest tip de cancer. Sau au inteles eu gresit ?

12 Iancu Jianul November 27, 2008 at 21:11

DA CE BREEEE, MATA DACA NU A FACUT VACCINUL CU PRICINA, A FACUT CANCER? UITE CA NU A FACUT SI A FATAT SI UN BOU CA TINE CARE SUSTII CA FETITELE DIN ROMANIA SA FIE PE POST DE COBAI!
NU CRED CA AI INTELES CA, VACCINUL ACESTA L-A COSTAT O AVERE PE MINISTERUL SANATATII, BANI CARE PROVIN …. DE UNDE CREZI? NU DE LA FONDUL STATULUI, AL NOSTRU DE ALTFEL.
MINISTRU SANATATII CU ACEASTA ACHIZITIE A FACUT SI EL ,,UN GHISEFT”, FATA DE CARE NU MA PRONUNT PENTRU CA O VA FACE CNA-UL INSA, SA BE EXPUNEM COPIII UNOR EXPERIMENTE FARA O DOCUMENTARE PREALABIL AVIZATA, ESTE O CRIMA IMPOTRIVA UMANITATII SI FACE PARTE DINTR-UN GENOCID PLANIFICAT, IN CARE SUBIECTII VOR AVEA IN TIMP MARI PROBLEME SAU VOR DISPAREA SUBIT SUB ANTIDOTUL ADMINISTRAT.
FAC SI EU CA MADAM DEPUTATA SAU SENATOAREA CONSTANTINESCU ,,CIOCUL MIC” PENTRU CA, ACUM NOI POPULATIA SI MAI ALES PARINTII ACESTOR FETITE, SUNTEM LA PUTERE SI NU ADMITEM SONDAJE PRECUM CELE ELECTORALE FACUTE DE IRSOP.

13 Someone November 27, 2008 at 21:15

Aşadar, grobieni ca “Iancu Jianul” ăsta de sus fac gălăgie şi pot influenţa o campanie de vaccinare anti-cancer. Ne-am lămurit, sper, definitiv.

Dan Deac, măcar eu, când fac pe deşteptul, dau surse pentru informaţiile la care mă refer. Hai să vedem o traducere a paragrafelor pe care le-ai postat şi o sursă, ca să judecăm şi noi cine zice şi ce zice.

14 tiribonflax November 27, 2008 at 21:25

aşa, dom’le, vreau şi eu ca CNA-ul să se pronunţe faţă de gheşeft :-D

15 elena November 27, 2008 at 21:41

dl. petreanu nu ne jigniti inteligenta avem net si ne-am informat i sua nici nu s-a terminat cercetarea efectele secundare sint insuficient verificate.am 60 de ani si cazurile de cancer de col fac mai ales femeile fara copii sau cele care duc o viata sexuala dezordonata lipsita de igiena.virsta la care apare boala este peste 35 de ani.a trnsforma fetitele in cobai e o mare rusine mai ales cu un vaccin insuficient verificat.i-a intrebati-va de ce ministerul cere declaratii si daca esti de acord si daca nu esti asta inseamna ca se spala pe miini de orice raspundere in caz ca lucrurile ies prost. DE CE LA VACCINURILE VECHI BINE VERIFICATE DE TIMP NU SE CERE ACORDUL PARINTILOR >E CEVA PUTRED IN DANEMARCA!!!!!

16 OBIECTIV November 27, 2008 at 21:48

De ce nu-i lasati pe parinti, sa decida?
Si de ce-l bagati pe Dumnezeu in chestia asta?
Cat despre faptul ca populatiile (nu popoarele sau natiunile, ca au disparut!)din EST sunt COBAI pentru multe altele, nu trebuie sa fii prea destept, sa-ti dai seama!
Dar ce “frumos” a evolut stiinta! “Extra-uterin(ordinar)”
Pentru alte tipuri de cancer nu au descoperit “vaccin”?
Doar pentru ala care provoaca sterilitate, ca suntem cam multi pe Terra!
Pentru o civilizatie care pretinde ca a calcat pe Luna, e cam nasol!

17 gramo November 27, 2008 at 21:56

@Combo: Cu ajutorul testului Papanicolau se depisteaza modificari ale celulelor cervixului care se pot transforma in cancer cervical. Testul HPV depisteaza virusul care provoaca aceste modificari la nivelul celulelor.

La ce e util papanicolau in prevenirea cancerului de col?

Din experienta: l-am facut impreuna cu testul hpv, care a confirmat prezenta unei tulpini cu risc crescut de cancer si m-a ajutat sa depistez o leziune precanceroasa pe care am putut sa o tratez din timp.

18 Someone November 27, 2008 at 22:01

Dna Elena, cu tot respectul, dar dacă dv vă imaginaţi că oriunde în lumea civilizată, mai ales în SUA sau UE, se pun în circulaţie medicamente “fără a se termina cercetarea” cred că aveţi o problemă reală de percepţie.

Pentru informarea dv, vaccinul anti-HPV a făcut subiectul a 7 studii clinice realizate pe 21.000 de fete şi femei cu vârste între 9 şi 26 de ani înainte de a fi licenţiat.

Rugămintea mea e să vă gândiţi dacă nu cumva anulaţi o şansă unei fetiţe atunci când îi convingeţi părinţii să n-o vaccineze doar pentru că sunteţi insuficient documentată. Sursa este acelaşi CDC, aveţi un link în articol.

Obiectiv – vaccinul este folosit pe scară largă în SUA şi UE. 30 de milioane de doze unde or fi fost făcute, în Siberia şi Bangladesh?

19 pacos November 27, 2008 at 22:02

Uite aici un raport: cdc.gov/std/HPV/2004HPV%20report.pdf. Cred ca este suficient de clar. Vaccinul creaza imunitate la HPV, virus considerat responsabil pentru 70% din cazurile de cancer de col uterin si cervical. Dar mai raman celelalte 30%, care pot fi depistate numai prin screening (testul Papanicolaou).

20 Someone November 27, 2008 at 22:03

Gramo – vă rog ajutaţi-mă şi voi cu o postare, acolo. Hai să dăm o leapşa pe tema asta, poate mai schimbăm ceva în bine. Of…

21 Someone November 27, 2008 at 22:04

Pacos – da, acest lucru e comunicat oficial. Vaccinul imunizează împotriva a 4 tulpini care provoacă 70% din cazurile de cancer de col uterin. Mi se pare o proporţie încurajatoare.

22 pacos November 27, 2008 at 22:26

Da, dar citeste raportul pana la capat. Simpla vaccinare nu este suficienta.

23 Ioana November 27, 2008 at 23:55

Asta e un subiect fata de care nu poti sa ramai indiferent. Cu toate astea, am auzit multe fete care nici nu-l baga in seama pentru ca au auzit ele ca e “vrajeala” si ca e chiar periculos. Tinere, cica din generatia netului sau alte stereotipuri…. Si cu toate astea au lasat o chestie atat de importanta pentru noi in primul rand sa le treaca pe la ureche ca si cum ar fi fost vorba de vreo stire din CanCan. Poate si pentru ca vestea vaccinului s-a raspandit mai intai ca la telefonul fara fir si apoi a urmat campania Ministerului. Problema n-ar trebui lasata in pom, pentru ca o sa se uite, o sa treaca intr-un plan secundar si chiar nu cred ca e cazul pana nu se ajunge la o concluzie astfel incat cele vizate sa poata decide ce vor sa faca.

24 bogdanic November 28, 2008 at 00:12

Ca intotdeauna lucrurile se fac fara cap. Este foarte bine ca se cere acordul parintilor pentru asa ceva. Dar totul ar fi trebuit sa fie precedat de o mult mai lunga campanie de informare, cu argumente pro si contra, cu avantaje si eventuale efecte adverse. Asta ar fi eliminat intrucatva reactiile bigote, absurde, si cele de genul “Eu nu l-am facut, mama nu l-a facut si n-avem nimic. De ce sa-l faca fetita?”. De ce se face pompieristic totul? De ce se implica biserica si ce greutate pot avea argumentele bisericii in acest caz? Habar n-am. Dar pentru ca este vorba de copii si de o vaccinare in masa trebuie sa fim atenti si sa facem totul temeinic. Trebuie utilizate resurse media cu impact mare care sa-i dea parintelui sansa sa aleaga ceea ce crede ca e mai bun pentru copilul lui.

25 alk November 28, 2008 at 00:16

Pina la urma proasta informare dusa de Nicolaescu a avut efect. Poate in viitor va sti sa convinga populatia de binefacerile masurilor sale prin argumente pertinente. La cite magareli au vazut romanii la politicieni, e normala aceasta retinere. Politicienii au Romania pe care si-o merita.

26 Lucian November 28, 2008 at 00:34

Nu-mi pot imagina ce fel de parinti sunt aceia care nu se documenteaza foarte bine inainte de a interzice vaccinarea copiilor lor. Nu conteaza ce zic niste avocati sau niste popi, in primul rand parintii trebuie sa stie ce e mai bine pt odraslele lor si in acest caz e evident ca trebuie sa faca vaccinul

27 Cristian November 28, 2008 at 01:18

Le aveam printate, dar am gasit si pagina de unde le-am luat.
http://www.judicialwatch.org/story/2008/may/judicial-watch-investigates-side-effects-hpv-vaccine
Iar rapoartele acestea se refera la varianta cu patru tulpini. Am inteles ca la noi se face cea cu doua.
@combo – n-am vrut sa fiu malitios, ci doar sa spun ca nu trebuie sa fii neaparat crestin radical sau needucat sau batut in cap (stiu, uneori sunt sinonime) ca sa refuzi acest vaccin. Nu de altceva, dar eu cunosc o multime de oameni cu capul pe umeri care au refuzat. Si oricum, pe mine nu ma deranjeaza decat 2 lucruri: graba si faptul ca nu se face prin intermediul medicilor de familie.
* apropo, cine-mi recomanda si mie un medic de familie in zona Iancului-Vatra Luminoasa ?

28 Someone November 28, 2008 at 01:22

E şi părerea mea că ministrul Sănătăţii are în responsabilitate situaţia la care s-a ajuns. Era prea important ca s-o lase aşa, la voia întâmplării.

Noi am invitat la Săptămâna de Ştiri un coordonator al programului încă de acum o lună. Am făcut-o din proprie iniţiativă şi l-am pus să explice cât mai bine. Dar interviul a fost de numai 10 minute, atât se putea… şi nici n-am văzut vreun mare interes din partea restului presei faţă de subiect până n-a început “scandalul”.

Ceea ce mă duce la responsabilitatea presei în toată povestea. Una e să fii un jurnalist dobitoc şi băşinos într-o “controversă” de tip Magda Ciumac, alta e să-ţi dai cu presupusul în mod senzaţionalist asupra unui astfel de subiect.

Sunt cam furios, recunosc.

29 tiribonflax November 28, 2008 at 01:37

@ cristian – medicii spun ca se face la o varsta atat de frageda pentru ca cele peste 20.000 de vaccinari in perioada de testare, facute in urma cu 6 ani, au dovedit ca vaccinul are cea mai mare eficienta daca este facut inainte de aparitia ciclului menstrual. inceperea activitatii sexuale e legata doar de riscul de infectare cu hpv, nu de eficienta vaccinului.

am auzit in seara asta un medic explicand ca este absurd sa se faca o comparatie intre varsta la care se face acest vaccin in germania sau in tarile nordice si varsta in romania, pentru ca avem clima diferita si, in zona noastra, varsta medie la care apare ciclul menstrual este cu 1-2 ani mai mica decat a tarilor mai din nord.

de asta e importanta documentarea. pot sa fii un om cu 5 capete pe umeri. daca nu cauti informatia in zona de specialitate, ci in cea de tabloid, nu vei putea lua niciodata o decizie in cunostinta de cauza.

acel om cu capul pe umeri se bazeaza pe faptul ca si-a educat fata bine, ca nu va avea o viata sexuala dezordonata si stie ce e igiena. dar daca in viata ei ordonata are contact sexual cu un barbat care, fara sa stie, e purtator de hpv? ce-i va spune cand ea il va intreba de ce nu a permis sa i se faca vaccinul?

30 Someone November 28, 2008 at 01:37

Cristian, Judicial Watch este o asociaţie cetăţenească de monitorizare a acţiunilor guvernamentale.

Citatul “The FDA adverse event reports on the HPV vaccine read like a catalog of horrors” aparţinând însuşi preşedintelui Judicial Watch (Tom Fitton) în capul articolului de pe pagina lor induce în eroare şi stabileşte o atitudine polemică din prima.

Tot în legătură cu această organizaţie. Poate vi s-ar părea interesant să citiţi ce zice Wikipedia despre dl. Fitton, care a fost dat în judecată de fostul preşedinte al Judicial Watch, dl Klayman. Dl. Klayman susţine că dl. Fitton este un escroc. http://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Fitton

Oricum ar fi, este evident că Judicial Watch prezintă senzaţionalist documente la care se face oricum referire pe site-ul CDC. Dacă ai răbdare să le citeşti, Cristian, vei vedea că e vorba de cazurile de deces ale unor persoane care fuseseră vaccinate anterior cu anti-HPV. Vei descoperi, în plus, că este vorba tocmai despre cazurile examinate de către CDC şi care n-au putut fi puse în legătură cu vaccinul. Am dat linkul în postare.

Aşadar – avem 30 de milioane de doze şi nici un deces care să poată fi legat de vaccin.

În schimb avem 4 milioane de maşini în România şi 4.000 de morţi anual în accidente de circulaţie. Sau… uite că nu mai ştiu, dar poţi verifica tu, câte pachete de ţigări se vând anual în România şi câte cazuri de cancer pulmonar se înregistrează. Şi în cazul ţigărilor nu te pune nimeni să semnezi că rişti să crăpi dacă te apuci de fumat, nu? Unde sunt asociaţiile “creştine” de data asta?

Scuză-mă pentru tonul cam agresiv, n-am nimic cu tine… Sunt doar furios pe cei care întreţin aiurea şi ne-documentaţi o controversă de acest tip.

31 Cristian November 28, 2008 at 01:48

Nu, e in regula. Oricum, nu vreau sa intretin controversa. Pana la urma, din atatea opinii, documente si evenimente ce vor avea loc, fiecare isi va forma o parere. A mea e deocamdata impotriva vaccinului…

32 TLP November 28, 2008 at 02:08

E plin de oligofreni in lumea asta. Din pacate multi au fost concentrati in România!

33 TLP November 28, 2008 at 02:10

Mulţi dintre voi aţi avut experienţa să mergeţi într-un grup de indivizi puţin piliţi, care după o bere au chef de poveşti şi deschid lejer teme diverse, de la maşini şi femei, până la legi, afaceri şi politică globală.

Invariabil, va apărea unul care e mai băştept decât toţi, care e mai expert decât restul, care e atât de informat încât niciun subiect nu îi este imposibil de atins.
Invariabil, respectivul filozof de birt va fi o colecţie de idei proaste, date eronate şi teorii conspiraţioniste.

În barul european, România se luptă din răsputeri pentru acest titlu.
- E respectabil să vorbeşti de masonerie în presă, şi eşti luat în serios
- Tot la câţiva ani în Craiova se inventează Dacia care arde apă în loc de benzină.
- În munţii noştri există secrete lăsate de cei care au plantat rasa noastră, bine păzite de guvern.
- E plin de bioenergeticieni, de vindecători, de naturopaţi (a se citi: vraci).
- E plin de homeopaţi şi de şarlatani care fac electrodiagnostice.
- E plin de radiestezişti.
- E plin de profeţi.
- E rezonabil să respingi evoluţionismul şi să crezi că pământul e vechi de 6000 de ani şi că e în centrul universului.

Fanaticii ăştia: creaţioniştii, conspiraţioniştii (mai ales cei care văd peste tot comploturi iudeo-masonice), pseudosavanţii (bioenergeticieni, radiestezişti, homeopaţi) ar trebui să stea în stradă ca nişte vagabonzi intelectuali ce sunt, agitând pancarte de carton!

Departe de a fi respinşi de “lumea bună, intelectuală” sau de presa din România, ei sunt acceptaţi tacit ba şi lăudaţi.

Şi în occident există aşa ceva, nu-i vorbă, dar în occident vocile lor sunt acoperite de vocile celor cu informaţii şi idei reale, care la noi sunt în minoritate, ignoraţi şi uneori atacaţi.

34 alina November 28, 2008 at 04:54

Vlad, îmi pare rău, dar mi-e teamă că nici o încurajare totală și entuziastă către vaccinare, mai ales însoțită de condamnarea extrem de dezaprobatoare a părinților care sunt împotriva vaccinului, deoarece “este clar” că ei pun în pericol viața propriilor copii, crescându-le (in)conștient riscurile de a contracta virusul cu pricina, nu este tocmai atitudinea cea mai obiectivă.

Nu sunt informată și documentată 100% asupra acestui vaccin, o voi face cu siguranță în viitorul apropiat, pentru că sunt mama a două fetițe, dar știu că în general vaccinurile sunt subiect de aprinse controverse în privința efectelor secundare posibile/probabile/ne-dezvăluite/ne-descoperite.
Și mi se pare normal să fie așa, ținând cont că majoritatea vaccinurilor sunt pe piața de prea puțin timp pentru a putea aprecia cu exactitate și efectele pe termen LUNG ale acestora, indiferent câți subiecți au fost testați “cu succes”!!!

Deci un părinte nu știe și nu poate aprecia niciodată cu precizie în ce măsură beneficiile surclasează potențialele riscuri. Este normal ca unii părinți să reacționeze exacerbat, este normal ca unele organizații/asociații/instituții să profite de nesiguranța lor, așa cum normal că se profită din plin și de partea cealaltă a baricadei, respectiv concernurile farmaceutice care câștigă licitații ultra-bănoase în toată afacerea asta.

Până acum am refuzat să-mi vaccinez copiii cu vaccinuri “sugerate”, “recomandate” șamd, le-am acceptat doar pe cele obligatorii, dar și pe alea cu inima îndoită.
Pentru că nu pot garanta că peste 20 de ani n-am să aflu cu stupoare cum că nu știu care vaccin considerat sigur și testat până-n pânzele albe crește riscul de cancer, infertilitate, alergii, Dumnezeu mai știe ce. Sper să nu fie așa. Dar mi-e teamă că medicina și industria farmaceutică au mai dat rateuri, și nu puține. Nu ne putem bate cu cărămida în piept că le știm pe toate, din păcate mai este de lucrat îngrozitor de mult în științele astea ca să ne permitem să mergem aliniați frumos și senin încrezători pe mâna guvernelor care ne recomandă cu căldură vaccinuri revoluționare, cu garanții în statistici incomplete și procentaje “încurajatoare”. Eu una rămân o sceptică.

35 Vali November 28, 2008 at 09:06

Cine mai spune ca cele doua vaccinuri nu au fost suficient studiate sa isi arunce o privire pe urmatoarele doua documente care arata ca primele teste cu Gardasil au inceput in 1997, deci acum 11 ani, iar pentru Cervarix acum 10 ani…
http://www.emea.europa.eu/humandocs/PDFs/EPAR/gardasil/070306en6.pdf
http://www.emea.europa.eu/humandocs/PDFs/EPAR/cervarix/H-721-en6.pdf

Pentru orice medicament exista si o perioada de evaluare postmarket… De aici si criticile ca vaccinul nu a fost testat suficient. Dar, faptul ca s-a dat autorizarea de punere pe piata inseamna ca vaccinul e sigur.

36 Mordechai November 28, 2008 at 09:33

Pe ce pune mâna tanti Albright, prafu’ se alege.

37 Adrian Enache November 28, 2008 at 10:20

Văd că acest subiect stârneşte dezbateri foarte pasionale. Eu cred că teama cea mai mare a părinţilor este să nu care cumva ca fetiţele lor să înceapă să le pună întrebări în legătură cu sexul, după ce află la ce foloseşte vaccinul. Eventual să nu fie tentate să şi încerce câte ceva.
Poate nu ar strica să aruncăm o privire în ograda olandezilor, care au cel mai mic procentaj de sarcini nedorite la adolescente, dar şi cea mai mică rată de răspândire a bolilor cu transmitere sexuală. Cum au reuşit o asemenea performanţă? Printr-o atitudine relaxată faţă de sex şi prin informarea copiilor de la vârste fragede. Britanicii vor să le urmeze exemplul (http://women.timesonline.co.uk/tol/life_and_style/women/the_way_we_live/article5208865.ece).

38 pacos November 28, 2008 at 10:30

@Vali
“faptul ca s-a dat autorizarea de punere pe piata inseamna ca vaccinul e sigur”
Nu toate medicamentele care au obtinut aprobarea FDA de punere pe piata sunt sigure. In 2004 s-a retras medicamentul Vioxx, un antiinflamator, produs tot de Merck. Si asta la 5 ani de la punerea pe piata si dupa ce numai in SUA au fost prescrise 80 milioane de retete pentru acest medicament.

39 eu November 28, 2008 at 12:00

…era o bruneta voluptoasa, cu sanii imensi,parul mirosea a trandafir…sau poate eram prea beat si de fapt era o tiganca grasa,cu tate lasate si parul mirosindu-i a fum de tigara…

http://neadaptatul.blogspot.com/

40 Delia Popescu November 28, 2008 at 12:04

Domnule Petreanu, postul dumneavoastra m-a surprins intr-un mod neplacut. Aveti dreptate, nu suntem informati, insa nici dumneavoastra. Vorbiti cu nonsalanta despre lucruri care nu le cunoasteti indeajuns. Va rog sa va informati. Eu va pot spune ca ma consider o persoana informata, am studiat problema aceasta in urma cu un an, cand am considerat oportunitatea vaccinarii, si am inteles ca nu e o decizie inteleapta, riscurile sunt foarte mari, avantajele discutabile. Si cel mai trist este ca nici doctorii nu se informeaza suplimentar ci doar iau de buna teoria bagata pe gat pe firmele farmaceutice.

Va rog sa va mai informati.

Leave a Comment

{ 10 trackbacks }

Previous post: Scriitura? Doar chestie de atenţie

Next post: Drapelul