Avatar – bătaie de joc la IMAX Cotroceni

by Vlad Petreanu on 30/12/2009 · 130 comments

in Guest post

Robert şi Irina au fost să vadă Avatar la IMAX Cotroceni. M-au sunat după aceea şi m-au întrebat dacă n-aş fi de acord să public păţania lor. După două ore, am primit o relatare pe mail. Iat-o în continuare, aşa cum a scris-o Irina:

Noi suntem dintre cei care vad filmele pe acasa, dar un film ca Avatar parea ceva suficient de nou si de interesant cat sa facem o rezervare cu saptamani inainte si sa ne chinuim sa ajungem la 12.30 la mult-asteptatul Imax. Si iata-ne intr-o sala arhiplina la ora cu pricina, stergand de zor ochelarii speciali si pregatiti sa vedem niste efecte cu adevarat “speciale”. În aşteptare, cu sala plină, nu tu reclame, nu tu film, lumea vorbea in soapta, numărând minutele.

Pe la 12.45 suntem anuntati ca “avem niste probleme tehnice, dar in 5 minute vor fi remediate”. Toata lumea se amuza, fiecare are cate o poanta de zis, doar copiii incep sa strige si sa se foiasca. Mai trece un sfert de ora si ni se spune ca filmul incepe “in maxim 10 minute”. Unii se enerveaza, altii sunt ironici, noi ne intrebam daca sa mai stam sau sa plecam. Plictisiti si iritati, mai facem conversatie inca vreo 20 de minute, gandindu-ne la cat timp pierdusem pe drum, la cata treaba aveam, la cum ne-am complicat sa ne lasam copilul cu cineva etc.

În fine, cu aproape o oră întârziere, incepe FILMUL.

Sau nu e asta filmul? Poate e o reclama totusi, pentru ca nu apare niciun titraj. Il aud pe Robert spunandu-mi: “astia se intrec cu gluma; e Avatar, dar nu au titraj”. Curand ajung si altii la aceeasi concluzie, cativa striga sa se opreasca filmul si sa fie reluat cu tot cu titraj. Dar nu se intampla nimic si nici explicatii nu mai primim. Si uite asa a rulat filmul fara titraj vreo 15-20 de minute. Ma tenta sa ma ridic si sa il invit pe managerul de la Imax la o discutie, dar eram fix in mijlocul randului; in plus, chiar vroiam sa ne simtim bine, nu să ne enervam.

In fine, apare titrajul. Rau a facut, pentru ca nu il puteam urmari. Filmul 3D dar titrajul 2D – se vedeau clar ori imaginea (cu ochelarii speciali), ori “scrisul” (fara ochelari), nu amandoua. Poate se remediaza si problema asta. Incercam sa ignoram titrajul si sa urmarim imaginile. Cat putea dura? Pai… pana la sfarsitul filmului. Problema nu a fost remediată, spectatorii nemultumiti nu au fost bagati in seama.

Am iesit de la film si am cerut sa vorbim cu managerul. “Noi” eram acum vreo 7-8 oameni. Ceilalti plecasera bombanind, injurand, comentand ca “asa e in Romania, nimeni nu face nimic” etc. Dar din sutele de oameni nemultumiti, doar cativa cereau o explicatie. In fine, nimic nou, oricum nu aveam nevoie de sustinerea cuiva pentru a pune niste intrebari de bun simt unui manager. Managerul s-a dat plecat pe nu se stie unde, apoi am ridicat un pic tonul si ni s-a spus unde este. Si ne trezim in fata unei domnisoare (Gabriela Ciulacu) care, cu o impertinenta surprinzatoare chiar si pentru niste romani ca noi, ne spune clar si raspicat: “Nu am ce sa va fac; daca veneati dupa 5 minute v-am fi dat banii inapoi; daca v-ati uitat la tot filmul, inseamna ca nu mai avem de ce sa va inapoiem banii”. Am intrebat si noi: unde apare regula asta? e scrisa undeva? Nu e scrisa nicaieri, evident. A abordat gresit problema reprezentanta Imax, mai ales ca cei cativa oameni adunati nu pareau sa vrea atat banii cat niste explicatii si niste scuze.

Spiritele s-au aprins, inevitabil, dar numai domnisoara manager a strigat din toti plamanii (“am tipat la angajatii mei, nu la dumneavoastra”). Dupa multa agitatie si discutii aprinse, tanara manager ne spune “am si eu niste reguli aici, nu e vina mea, fac ce mi se spune”. Suna atat de cunoscut, stiu! Bine, sa vedem atunci cine face regulile. Chiar si managerul are un manager, nu?

Si avea. Era acasa. Alta domnisoara. Am deranjat-o cu un telefon. Ce oameni si noi! Ii spun pe scurt ce s-a intamplat si debiteaza aceeasi prostie ca si managerita “mai mica” de langa mine: “Daca ati fi cumparat o prajitura si nu v-ar fi placut sau vi s-ar fi facut rau ati fi cerut banii inapoi? Nu! Asa nici noi nu va putem inapoia banii”. Incredibil, nu? Ma relaxez si incep sa explic frumos si cu rabdare, ca la scoala, ca pot cere banii inapoi daca mi se vinde o prajitura stricata, am tot dreptul sa fac asta. A fost uimita!

Am rezolvat ceva? Da. Nu am plecat acasa ca prostii. Stiu ca nu am primit scuze, ca nu am avut parte nici macar de o conversatie logica, nu mai zic de banii pe bilete sau mai stiu eu ce. Au fost total ridicoli si neprofesionisti. M-am enervat sa trec prin toate discutiile astea cu ei, dar stiu ca am facut atat cat se putea face. Voi face si o plangere la ANPC, in aceeasi idee de a face ceea ce trebuie.

Cei cativa oameni din jurul meu care isi cereau politicos drepturile mi-au dat o stare buna, de optimism. Daca din 500 de oameni care se uita fascinati la Avatar sunt macar 10 care chiar inteleg mesajul simplu al acestui film usurel, dar educativ in felul lui – si anume ca avem puterea sa luptam pentru lucrurile bune in care credem – atunci tot mai avem o sansa de a trai mai bine candva si de a ne face respectati.

(Nota mea: mâine – joi – am şi eu o rezervare la IMAX, la Avatar. Pentru binele tuturor, sper din toată inima să nu fie nici o problemă, mai ales că acum sunt avertizat.)

Altele asemenea pe Amar de Zi

{ 122 comments… read them below or add one }

locke January 4, 2010 at 20:46

Misto patania. Ba, si eu stiu engleza, inteleg ce balmajesc aia in filme dar asta nu inseamna ca nu ma deranjeaza faptul ca nu-s in stare verzele de la cinema sa puna o subtitrare ok la film. Nu pt. mine sa o puna ci pentru altii care nu inteleg. Vad ca unii p-aci fac misto de chestia asta, li se pare lor ca-s mai interesanti daca zic ca pfuai, ei sunt cool, inteleg fara subtitrare.
La fel sunt de acord ca trebuie sa-ti ceri banii inapoi daca ai asteptat ca boul o ora pana sa inceapa filmul, daca subtitrarea era muci; d ece sa fim intelegatori si/sau sa plecam bombanind? Ca sa se repete faza? Uite mai bine murim de gat cu managerul de la IMAX!

Reply

RalucaEA January 5, 2010 at 10:27

Ce mi s-a intamplat mie a fost tot la Cinema City in AFI Palace, chiar daca nu la IMAX.

Se pare ca la ei filmele intarziate nu sunt o exceptie, pt ca pe noi ne-au tinut la usa salii, fara sa ne spuna nimeni nimic si fara sa auzim vreo scuza cand ne-au dat voie sa intram. Pur si simplu a trecut un angajat IN FUGA pe langa noi si a tipat: Aveti voie sa intrati in sala 8! De parca ne facea o favoare….

Apoi, pe la jumtatea peliculei s-au aprins luminile si filmul s-a oprit pentru vreo 2 minute. Si bineinteles ca a inceput agitatia in sala, lumea intreba ce se intampla…. apoi a inceput filmul la loc.

Nu am mai patit asa ceva la nici un cinematograf si merg saptamanat cam de 2 ori la film.Cinema City chiar are servicii proaste, iar site-ul lor merge ingrozitor de prost.

Reply

Andreea-Luciana January 5, 2010 at 12:45

Salut!
Eu nu am apucat sa vad inca filmul la IMAX pentru ca, culmea este full la orice ora, cel putin pana martea viitoare (12.01.2010), dar nu ma mira ceea ce se vorbeste aici.

Eu una sunt asa satula sa muncesc 8 ore pe zi, 5 zile pe saptamana, pe un salariu care nu imi permite mare lucru, sa platesc niste bani, pentru ceva, orice, si sa nu primesc ceea ce am platit.
Sa fim sinceri, nu castigam cat sa ne permitem sa aruncam banii. Tocmai de aceea eu prefer sa cumpar ceva calitativ. Si daca ajungi sa dai bani pe ceva calitativ, cel putin in teorie, si nu numai ca nu primesti, dar cand ceri explicatii ti se si rade in nas, este normal ca iti vine sa strangi de gat pe cineva.

S-a avut girja sa se trambiteze ca filmul e IMAX….pai sa fie IMAX nu bataie de joc. Banuiesc ca oamenii care si-au dorit sa vada IMAX filmul puteau foarte bine sa il vada si 3D daca era precizat – Avatar – Experienta IMAX – ne cerem scuze dar filmul nu este subtitrat decat 2D. Macar, daca alegeai sa mergi, stiai la ce sa te astepti.

MacDonalds-ul a fost obligat sa scrie pe cafea ca este fierbinte…multi zic ca este o imbecilitate, dar eu consider ca este elementar. Mai ales cand vine vorba de cafea…deci se presupune ca dormi pe tine…si nu esti prea atent…

@Fabius, in legislatia din romania se specifica clar ca iti poti cere banii inapoi daca esti nemultumit, daca depui plangerea in ziua respectiva, pentru orice. Chiar SI DACA AI MANCAT PRAJITURA STRICATA. (scuze pentru caps dar nu am putut sublinia)
Si nici macar nu isi cereau inapoi banii, dar managerul putea sa isi ceara scuze sa sa lipeasca a doua zi un post-it pe care sa scrie “subtitrarea e 2D” pe afis….dar nu s-a intamplat asa, nu?

Este normal ca omul, atunci cand cumpara ceva, indiferent ca i se vinde rahat cu mot, sa isi poata cere banii inapoi daca rahatul lui nu a avut motz sau macar sa ceara un alt rahat, cu mot. Si nu pentru ca suntem snobi, ci pentru ca traim o singura data, si dormim 30% si muncim 60% deci putinul timp ramas daca mai scadem si restul de necesitati (toaleta, dus, dus copii la scoala, certat cu soacra etc.) in timpul nostru liber, pe banii munciti mai greu sau mai usor, eu una prefer ca rahatul meu sa aiba mot.

Cu respect,
A.

Reply

Nezpalatu Piranda January 6, 2010 at 13:30

Haoles baoles deci nu intaleg cei cu aciast Havatar cu ochialari deci care eo mam oitat la progamu da parangheleon alui Hantena 1 si care deci am fost fuarte mualtamita care a fost efacte spaciale cu manelijti inbracati la oniforma da hepoca da pyatra.
Deci care scuzale male la totii sofesticati da pa aciast blog dar care insa cre ca ie ua gresala cu iei deci care are ei inpresiea ca traejte la Pariz sa-u la Barcialona sao la Londron deci nu nu, aicia ie Bukresi capetala lui Indorromaniea seatra lui Uniuna Europana.
Deci care lasateo ma-i useor cu znobizmu pa scari sa nu cadeti an gunoiu da la entrara an blok sa-u sa nu va mujca uan ciine cuamunitar da kur.
Deci h-ai sa traeiti binea cikalikacikicia!

Reply

canadianu' January 6, 2010 at 14:37

ha ha, asa se intampla cand se aduce IMAX 3D intr-o tara bananiera. la patria cu voi, la filme cu nicolaescu, acolo e nivelul Romaniei

Reply

animaloo January 6, 2010 at 18:14

sau la iubit oral canadienii

Reply

virgil January 7, 2010 at 01:11

Am fost si eu atunci la Avatar (pe 30 decembrie, nu?). E asa cum zice in poveste… pana la un punct.
1. Subtitrarea e 2D… asa e ea, ‘geaba speri sa fie 3d
2. Subtitrarea se putea urmari FOARTE BINE cu ochelarii pe nas… ca dovada faptul ca eu nu am simtit nevoia sa-i scot de pe nas. Da, din cauza ca era 2d aparea in planul indepartat…da’ de aici pana la a o decreta “de necitit” e o distanta.

Au fost naspa ca au intarziat cu o ora inceperea filmului.. da’ in rest, tind sa fiu de acord cu domnisoarele respective: nu vii la sfarsitul filmului sa ceri banii inapoi. Nu se face. Ca sa reiau parabola lor (da’ mai bine exprimata)…. da, poti sa ceri banii inapoi daca prajitura nu e buna, da’ nu si daca ai terminat-o de mancat, ca in cazul asta dispar toate “probele fizice”.
In cazul de fata, e indoielnic daca ANPC-ul poate face ceva pentru ei (poate pt. faptul ca nu s-a dat subtitrarea de la inceput, eventual). Si crede-ma ca sunt genul care face plangere la ANPC daca ceva nu ii convine.

Reply

VYP3R January 7, 2010 at 23:28

In primu rand imax doar ce sa deschis si mai are pana va functiona perfect iar in al doilea rand si cel mai important NU INTELEG CE CAUTA TARANII LA AVATAR? DACA NU ESTI IN STARE SA CUNOSTI LIMBA ENGLEZA NU INTELEG CE CAUTI ACOLO. Ar fi si un al treilea rand special dedicat prostilor: TITRARE 3D? AHAHAHAHAHA dovada ca in Romania sunt prosti la tot pasu cu PRETENTII incercand sa PARA INTELIGENTI. Bun bun, chiar ce am citit ma amuzat enorm. bun bancu

Reply

Someone January 8, 2010 at 08:51

Sî-linioară-a, dragă, fii şi tu deştept măcar acum.

Reply

safeway January 8, 2010 at 23:34

na discutii in primul rand legea spune ca ori ce produs vandut pe piata din ROMANIA trebuie sa aiba traducere sau in cazul filmelor subtitrare ce de vorba cuiva de mai sus nu ne-am nascut ENGLEZI asa ca pe afis trebuia sa fie specificat “FARA SUBTITRARE” ca nu exista sau nu se poate la filme 3D si asa intelegea toata lumea, cat despre faptul cu intarzierea si cu manageru plecat pe alte plaiuri ??? oare daca se intampla in alta tara iesea cam urat sau atitudinea angajatilor era alta da asta e ce sa facem NO COMMENT si pentru cei care se dau invatati cand o sa cumparati un produs care nu are traducere pe el astia ENGLISH MAN si o sa da-ti coltu sau nu o sa puteti sa va folositi de achizitie sa va spalati cu el pe cap sau sa face-ti reclamatie la fima care l-a produs in engleza si o sa fiti despagubiti la PASTELE CAILOR asa ca LIFE IT`s SUCKS

Reply

Gabi Boaca January 9, 2010 at 02:28

Daca ar fi sa fiu radical si suburban ca unii dintre “zeii” blogosferei romanesti as zice doar atat: piticu = varza cu carne, sorin rusi = varza, corina + cinema city = varza.

Dar nu sunt, asa ca imi voi spune parerea in felul meu:
1. De bun simt (si este prostia noastra, a romanilor, ca nu stim/putem sa impunem asta si din punct de vedere legal) un serviciu necorespunzator a fost cel de care au “beneficiat” Robert si Irina. Un serviciu necorespunzator mi se pare normal sa nu se plateasca.
@Arhi: in State angajatul companiei nu si-ar fi permis sa comenteze si ar fi returnat banii. Daca totusi ar fi comentat, ar fi trebuit sa lucreze ani buni pe gratis ca sa plateasca amenda primita de companie in urma procesului. Daca totusi ar fi comentat si seful direct ar fi aflat, atunci seful direct si-ar fi prezentat scuzele, ar fi concediat sau retrogradat angajatul companiei si ar fi oferit banii inapoi sau alte beneficii celor NEDREPTATITI.

2. Piticule, mi se pare ca la intrarea la film nu se inmana nici o carte tehnica a tehnologiei IMAX si nici macar nu se anunta in vreun fel ca va trebui sa joci tontoroiul cu ochii pentru a vedea subtitrarea. De altfel, nu s-a precizat nicaieri ca limba engleza este obligatorie/necesara. In concluzie #fail pt cinema city.

3. Corina si CinemaCity, mi-e rusine sa va fac romani, pentru ca si eu sunt unul. Deci sigur nu puteti fi romani. Sunt convins ca o atitudine corespunzatoare atat din partea domniei tale cat si a subordonatei i-ar fi impiedicat pe oamenii astia sa apeleze la terti pentru a-si posta supararea… Aveti totusi un plus ca ati raspuns in vreun fel la nemultumiri, dar asta nu scuza explicatiile de genul “nu e treaba mea, e alt departament” sau “nu se poate pune subtitrare pe filme in tehnologie IMAX”. Asa cum un baietel dragutzel a vorbit 2-3 minute la inceputul filmului si a anuntat tot felul de prostii, putea sa spuna si sa nu ne speriem ca subtitrarea e neclara.

Reply

Arhi January 9, 2010 at 02:49

daca si piticu are carne…:)))

Reply

Gabi Boaca January 9, 2010 at 03:28

Si tu acuma… Era un termen de comparatie folosit pentru a evidentia faptul ca macar Piticu are o scuza ca e pasionat de tehnologie si dispus la concesii din cauza asta. :D Spre deosebire de ceilalti care nu prea au scuze.

Reply

Fofy January 10, 2010 at 04:06

Am citit cu atenţie toate comentariile de până acum (93 de comentarii) dar încă nu am aflat concluzia domnului Petreanu (alias Someone) cu privire la vizionarea filmului la IMAX, aşa cum ne-a promis în nota finală din articolul de mai sus.
Eu vroiam să ştiu unde pot vedea filmul în condiţii optime 3D în Bucureşti, pentru că vin special pentru asta din Ploieşti şi nu îmi permit să iau toate cinematografele la rând să pot face o comparaţie.
Speram ca din articolul şi comentariile de pe acest site să mă lămuresc dacă se merită să merg la IMAX CinemaCity sau să merg la alt cinema 3D pe la mall sau altundeva.
Din unele comentarii am înţeles că filmul se vede ceva mai bine la IMAX decât la celelalte cinematografe, dar nu se citeşte bine subtitrarea.
Asta nu mă deranjează prea tare, având în vedere că filmul l-am văzut deja cu subtitrare pe calculator şi în plus ştiu şi engleză.
Totuşi dacă se întâmplă des să întârzie filmul cu o oră sau să se întrerupă ori să aibă sunetul decalat, atunci asta mă deranjează, pentru că depind de mersul trenurilor, având în vedere că vin special în acest scop în Bucureşti şi nu am maşină personală cu care să mai aglomerez şi eu străzile capitalei.
În plus vreau să vin şi cu fiica mea, să îi fac o surpriză plăcută, şi nu aş vrea ca prima ei experienţă 3D să fie un fiasco.
În majoritatea comentariilor anterioare nu am găsit decât o nesfârşită dezbatere asupra dreptului unor spectatori de a cere banii înapoi (sau scuze în valoare de aceeaşi sumă) pentru că nu s-a văzut subtitrarea iar angajaţii cinematografului nu i-au anunţat apriori.
Pe de o parte avem argumentele reclamanţilor, care pretind că nu e obligatoriu să ştii engleza pentru a beneficia de bucuria vizionării unui film bun.
Din câte ştiu, nu e obligatoriu nici măcar să ştii să citeşti pentru a intra la un film, dar e un avantaj să poţi citi subtitrarea.
Ba chiar putem extrapola afirmând că nu e nevoie să ai ambii ochi pentru a viziona un film, dar pentru a beneficia de tehnologia 3D, e recomandat ca spectatorul să aibă în dotare doi ochi sănătoşi.
Pun pariu că această menţiune nu e scrisă în acel regulament misterios al cinematografului şi pe care îl invocă angajaţii aşezământului.
Pe de altă parte avem argumentul celor care îi susţin pe reprezentanţii cinematografului, aici includ şi pe doamna care se recomandă a fi purtătoarea de cuvânt a CinemaCity, şi care afirmă că nu se poate adăuga subtitrare 3D în tehnologia IMAX.
Fals! Vă asigur că se poate. După cum puteţi vedea în film, există o subtitrare a dialogurilor în limba Na’vi, care în filmul de la IMAX apare în engleză, dar în filmul luat de pe Internet apare în rusă.
Tot la fel ar putea fi introdusă şi o subtitrare în limba română, ca oricare alt obiect 3D din fiecare fotogramă, dar pentru a se reduce costurile de post-producţie, ar trebui ca această subtitrare să fie cerută în mod expres distribuitorului, sau şi mai bine, direct producătorului.
Dacă reprezentanţii cinematografului îmi dau o invitaţie gratuită la film pentru mine şi fiica mea (în Bucureşti, nu la Praga sau Londra), am să le fac şi alte recomadări şi chiar am să le fac o recenzie favorabilă pe site-ul meu.
:D
Lăsând gluma deoparte, îl rog pe titularul acestui blog să publice opinia pe care ne-o datorează, cu privire la vizionarea filmului Avatar 3D la IMAX, şi îi promit că cel puţin în următoarele câteva zile am să îi vizitez din nou blog-ul pentru a-i afla părerea.
Mulţumesc anticipat.
De asemenea le mulţumesc celor care şi-au exprimat sau îşi vor exprima în următoarele câteva zile opinia lor cu privire la vizionarea acestui film faimos la IMAX CinemaCity.

Reply

Roxy January 10, 2010 at 21:33

La asa tehnologie ridicata, mai trebuie si oameni care sa stie s-o foloseasca. Oricum, astia au deschis mallul inainte ca lucrurile sa fie puse la punct. De cladirea aia kitchoasa, pusa intr-un loc total nepotrivit, ce sa mai spun…Le doresc mult insucces :)

Reply

Forest January 12, 2010 at 00:21

Salutare baieti.
Ei bine si eu am avut pare azi 11 ianuarie 2010 de aceeasi NESIMTIRE:
3D cu subtitrare 2d+ochelari super jegosi, fara loc pentru pahar de suc (nu stiu de ce se mai vinde acolo suc si floricele)…. Mi-a luat ceva timp dupa vizionare sa ma conving ca de fapt inca vad bine si nu-mi trebuie ochelari cu dioptrii.
Deci CE-I DE FACUT?????????!!!!!!!!
Eu propun sa nu lasam lucruriele asa si sa cerem despagubiri morale de cateva milioane de dolari sau euro si cine nu-i vrea poate s-ai doneze celor saraci sau celor orbi sau muti si vorbesc cat se poate de SERIOS nu de alta dar daca se prind “prietenii” de la guvernare ca suntem asa de ignoranti, sigur o sa puna un IMPOZIT si pe asta.
Acum sa vad cine se baga. Trebuie sa facem un grup de “nemultumiti” cat mai mare….si mai departe un prieten din USA poate ne ajuta cu un mail direct la domnu’ regizor Cameron in care o sa-i zica si de cati “ELEFANTI UNUL PESTE ALTUL” incap pe peretele IMAX COTROCENI.

Elefantii mamii lor de nesimtiti……!!!!!!!!!!!

Reply

VYP3R January 12, 2010 at 12:17

@Forest si marmota ce facea? =)))

Reply

Catalina January 14, 2010 at 21:57

Buna seara,

Nu contest nici un lucru scris mai sus pentru ca fiecare este liber sa perceapa intr-o anumita maniera lucrurile.
Insa inainte de a posta astfel de acuze va dau un sfat: informati-va cu privire la acest tip de tehnologie inainte sa veniti la un astfel de film, nu doar “hai sa mergem pentru ca am auzit de la tanti Flori ca e misto”.
Haideti sa lasam la o parte ceea ce ne face unici in lume ca romani: lipsa de respect fata de arta cinematografica in sine si agresivitatea! Cati dintre noi raman sa citeasca genericul la sfarsitul filmului si cati dintre cei care raman sunt romani?!?!
In momentul in care veti spune ca ati mai fost in tari precum: Bulgaria, Polonia, Cehia, Ungaria, Franta…etc si ati vazut un IMAX care este diferit de cel de la noi atunci puteti arunca cu pietre!!!!
Eu am fost in afara si nu este nici o diferenta intre ce avem noi si ce este la ei.
Fara nici un fel de acuza, dar cum ati putut oameni buni sa rezistati 3 ORE aproape la un film care v-a displacut total din multe puncte de vedere si nu ati iesit din sala?!?!?!?
Mi se pare foarte comod sa spui la sfarsit ca nu mi-a placut si sa-ti primesti banii pe bilet. Cred ca nu va puteti da seama cata munca este in spate; ce ati fi vrut sa va raspunda acel manager de care spuneati? Daca erati in locul sau ce ati fi facut ?!?!?!?!? Va puteti imagina ca erorile aparute sunt din cauza faptului ca oamenii POT FACE GRESELI. Sunt extrem de curioasa sa aflu de cate perfectiune dispuneti dvs. Va puteti imagina ca daca intr-adevar voiati sa discutati si nu doar sa va primiti banii trebuia sa va duceti la top-management-ul IMAX-ului (in Canada eventual sa trimiteti e-mail)
Ca sa concluzionez, fiti maturi oameni buni si dovediti-va inteligenta ca si asa in Romania se pare ca se actioneaza dupa instincte primare si nu dupa ratiune.
O zi buna!

Reply

Gabi Boaca January 15, 2010 at 01:28

Catalina, sunt de acord ca un pas in spate si o privire “la rece” pot aduce un plus foarte mare. Dar nu pot fi de acord cu ideea ca un serviciu de proasta calitate trebuie tolerat doar din motive de tehnologie avansata.
Recunosc, tehnologia este superba, merita fiecare minut petrecut acolo (acum, ca am vazut si varianta 3D am perceput diferentele). Dar un business in care afirmatia “clientul nu are intotdeauna dreptate” este un business care nu isi doreste calitate. Si asta am resimtit cu totii vizionand un film excelent, cu o tehnologie excelenta, dar in niste conditii foarte slabe.

Reply

Andreea January 15, 2010 at 22:44

Bla Bla Catalina si Corina. Am fost la preaminunatul imax in 3 ianuarie. Lasand la o parte faptul ca nu exista loc pentru pahar si in mijlocul iernii trebuie sa stai cu toate sarsanalele in brate, dupa 30 min de intarziere, am aflat cum poti sa arunci 50lei pe geam. Noi n-am rezistat decat 25 min si am iesit, cerand explicatii si banii. Mi s-a explicat ca nu sunt eu obisnuita cu tehnologia asta noua, ca scrisul se vede foarte bine, dar ca am stat noi prea aproape (d’oh), iar cand am cerut banii ni s-a spus ca nu se pot returna. Atunci cand am cerut sa vorbim cu un manager a venit un vanzator de la floricele care si-a scos ecusonul si s-a dat drept sef. No comment

Reply

RALUCA January 22, 2010 at 21:06

astazi m-am intors in ploiesti din bucuresti cu un gust amar… plecata in grup pt a vedea acest film ….. am fost anuntati dupa lungi asteptari….ca filmul se amana…..de fapt….se anuleaza…asa ca toata lumea a fost nevoita sa stea la coada ca sa iasa din sala…unora li s-au oferit vouchere…altora li s-au inapoiat banii… iar eu impreuna cu grupul meu am optat pt a vedea avatar 3d dar nu la imax…schimband biletele…si obtinand inapoi o diferenta f mica de pret…asta e…
NU AU FOST IN STARE SA SINCRONIZEZE IMAGINEA CU SUNETUL ….DE SUBTITRARE CREDETI CA AR MAI FI FOST IN STARE SA SE OCUPE CINEVA???
pur si simplu o harababura….asta e…. ROMANIA

Reply

miroona January 30, 2010 at 13:03

eu am stat si am citit aceste comentarii si am tras o singura si simpla concluzie…..sunteti toti niste terminati:))=))niste taranushi cu pretentii…piticu v-a dat bn d inteles…marsh k nu e d voi IMAX-ul:))

Reply

miroona January 30, 2010 at 13:08

si a propos…puteti citi p site-ul afi palace k problema cu subtitrarea este afisata ….Avatar: O experienta IMAX 3D – AG
Titlu original: Avatar: An IMAX 3D Experience

Gen: Fantastic
Regia:James Cameron
Scenariul:James Cameron
In rolurile principale:Sam Worthington, Zoe Saldana, Sigourney Weaver

Distribuitor:Odeon Cineplex

200 de ani în viitor, Jake, un veteran de război paralizat, este adus împreună cu alţi pământeni pe planeta Pandora. Aceasta este locuită de o rasă umanoidă, Na`vi, o veche civilizaţie deloc încântată de oaspeţi. Jake şi semenii săi trebuie să lupte pentru a-şi găsi locul pe luxurianta Pandora şi între timp tânărul se îndrăgosteşte de Neytiri, o localnică. Avatar este primul lungmetraj pentru marele ecran al lui James Cameron după cel mai profitabil film din toate timpurile, Titanic.
Nota: Deoarece pelicula propriu-zisa nu poate fi subtitrata, subtitrarea acestui film in IMAX se realizeaza prin proiectie digitala a textului, supraimpusa imaginii filmului, fara efecte 3D.

Reply

B January 30, 2010 at 20:58

Referitor la comentariul lui Arhi “Banuiesc ca in state aia acum erau deja prin instanta, distrandu-se cu despagubiri”
Astia din State stiu sa faca treaba astfel incat sa nu fie nevoie de asa ceva. Doi la mana, daca se intampla o aiureala prefera sa-i despagubeasca pe cei 8 oameni care s-au dus la manager – adica sa le astupe gura si sa nu le faca reclama negativa. Management prost in Romania. Au pierdut o groaza de potentiali clienti platitori din cauza celor 8 nemultumiti. Mare lucru sa le fi restituit banii si sa fi luat masuri ca de la urmatoarea prezentare sa stie tot romanul ca “subtitrarea este in 2D” – multi vad, putin pricep, dar ai acoperire in cazul in care mai vin “nemultumitii” sa ceara banii inapoi.

Reply

solaris78 January 30, 2010 at 21:37

Pt. Dl Piticu!

Nu am avut rabdare sa citesc toate comentariile dar primele m-au edificat. Raspund pe puncte pt ca am vazut ca asa iti place tie.
1. NU trebuie sa te compari cu alti oameni. Tu poate vb la perfectie engleza, o intelegi chiar daca e folosit argoul, stii si accente de prin toata lumea. La Avatar au fost copii de 9- 14 ani care chiar daca stiu ceva engleza nu inteleg tot, desi biletul a fost platit pt subtitrare.
2. Daca vin la tine si iti dau un pumn in cap si spun ca seful meu a spus sa o fac dar a gresit, iti place?
3. Mie recunosc ca imi place sa cer sa vorbesc sa vb cu seful , sa cer explicatii. Nu pentru sunt scandalagiu ci pentru ca imi place ca banii mei sa fie respectati. Iar in Romania am vazut ca exista chiar un fel de sadism prin care altora le place sa fie chinuiti si neindreptatiti. Adica daca eu fac reclamatie pt ceva, altii care au suferit aceeasi nedreptate iau apararea invinuitului (pe genul: intelege-l Domnle nu vezi ca e singur aici cu 50 de persoane, cum vrei sa faca fata, ce mai faci si tu scandal? Ideea e ca daca faci reclamatie nu ii faci lui personal si firmei care ar trebui sa mai angajeze pe cineva). Daca nimeni nu ia atitudine nu se va schimba nimic.
Adica dupa ce ca cer o caruta de bani mai fac si pe prostii.
Niste nesimtiti, eu nu as fi cerut numai banii inapoi ci si despagubiri pentru timpul pierdut.
D-le Piticu, nu mai poza in atotcunoscatorul cinemofil, pe scurt ideea e ca indiferent de valoarea realizarii (in cazul de fata Avatar, al D-lui Cameron) oamenii au dat niste bani in Romania pt un film subtitrat. Daca scria pe bilet ca trebuie sa stiu engleza era altceva. Plus ca spre surprinderea ta la Avatar merg si oameni din alte clase sociale (nu ca mata cu Oxford-ul inramat in biblioteca), mecanici, soferi de autobuz, scolari, someri, repetenti, idioti , nebuni, manelisti, tigani, romani, unguri si destepti.
Asa ca inainte de a comenta, judeca bai Oxford !

Iarta-mi aciditatea dar chiar nu ma pot abtine sa vad cum un “destept” ii minimizeaza pe altii. Desi in postarile ulterioare ai mai dat in retragere, faptul ca tu esti extraordinar de inteligent si cultivat si umblat prin lume, asta nu inseamna ca noi nu avem drepturi.

Iar ca abordare: ” Nu vreau sa para ca iau apararea astora de la Cinema City desi m-au plimbat ca sa imi arate ce inseamna IMAX, insa am putea sa fim mai putin romani si un pic mai intelegatori si nu snobi.” tu esti SNOBUL , SNOBILOR !

Iar daa vrei discutam mai argumentat cand vrei tu !

Desteptule’ !

Reply

Catalin February 3, 2010 at 09:29

@ Jen : Eu am vazut filmul a 2-a saptamana dupa premiera la Platza si a avut subtitrare 3D. Problema sunt ochelarii, se vede mai intunecat de 3 ori decat normal. Mai aveam putin si ma lua somnul. Am fost la 23:10 :)

Reply

dorel February 6, 2010 at 19:27

N-am auzit de ceva mai penibil decat grupul vostru de scandalagii. Daca la un film ca Avatar vi se pare ok sa parasiti sala pentru un scandal ca la usa cortului, inseamna ca ati putea foarte bine sa urmariti o telenovela pe un iPhone de fitze. Nici imax, nici avatar nu sunt pentru scandalagii de profesie, ma bucur ca cei care au ramas au avut unde sa-si puna geaca pe locurile lasate de voi.

Reply

Roberto February 6, 2010 at 23:47

NU va duceti la IMAX !!!! Eu am vizionat la ei cele doua documentare si Avatar. Subtitrarea se vede ca si cum te-ai uita prin ochelari cu dioptrii mari, de multe ori efectele sunt foarte deranjante pentru ochi iar pe la mijlocul filmului au pornit aerul conditionat sau nu stiu ce anume ca se simtea destul de tare un curent rece. Cand am reclamat unui responsabil faptul ca subtitrarea nu se poate citi decat daca inchizi un ochi, acesta mi-a raspuns ca stie despre aceasta problema, ca exista reclamatii pentru acest fapt dar nu au ce sa faca pentru ca asa au primit filmul. Biletul costa 32 ron pentru adultti. In aceste conditii, de ce nu scrie nicaieri ca subtitrarea nu poate fi afisata in conditii optime? De ce nu iau modelul mesajelor de pe pachetele de tigari? Asa ar fi corect. Sa fii avertizat dinainte ca filmul IMAX iti poate afecta vederea … E strigator la cer. Am facut o rezervare cu doua saptamani inainte. Se duc romanii la IMAX de parca ar fi gratis intrarea … Din luna Decembrie 2009 nu gasesti niciun loc disponibil pentru perioada imediat urmatoare. Astfel, pe internet nu poti face nicio rezervare pentru ca nu mai sunt locuri disponibile. Daca suni la nr. lor de telefon, 021/407.00.00, iti va raspunde cu siguranta cineva daca astepti vreo …. 2 ore. De ce nimeni nu ia niciun fel de masuri impotriva celor care isi bat joc de oameni???

Reply

Lore February 7, 2010 at 15:01

Aseara am trecut prin aceleasi momente. Am vrut si noi ca toti oamenii sa vedem renumitul Avatar, ne facusem rezervare de acum 3 saptamani. La ora 22:30 ar fi trebuit sa inceapa filmul.La ora 22:45 ni se spune ca au anumite probleme tehnice si sa mai asteptam 5 min.Peste 10 min ni se spune ca filmul s-a anulat si ca ne putem lua banii inapoi sau invitatii la orice film, la orice ora. Tot e bine.Insa timpul pierdut si faptul ca ai amanat multe treburi pentru a ajunge la film, cum se pot recupera? Sau alti oameni in sala vroiau banii inapoi pe suc si floricele. Si pe buna dreptate, cine mai avea chef de floricele dupa toata bataia asta de joc? Nu stiu daca voi ajunge sa vad Avatarul.Poate ma duc in Cityplex din City Mall. Ieftin si fara probleme.

Reply

Nenea February 8, 2010 at 23:27

Uite alta patanie, mai decat asta : http://teoretic.com/2010/02/07/am-fost-la-avatar-imax-wow-ce-teapa/

Reply

ema February 9, 2010 at 12:57

Buna ziua!Am fost la filmul Avatar la Movieplex a fost senzational poate ca nu 3D bun dar a fost perfect totul a fost perfect.Am fost si la Imax pentru ca prietenii nostri au zis ca e mare diferenta.Am fost sa vedem ce am pierdut.
In primul rand Imax este cea mai mare porcarie.
Am fost la Disneyland acum cativa ani inainte sa apara 3D in Romania.Am vazut acolo un film 6D uimitor era uimitor se miscau scaunele cu tine etc de ne inchipuit senzational.
Cum am mai spus am fost la Imax la Avatar sa vad diferenta.
1)Cand am intrat in sala erau peste 38 de grade.Toti oameni au inceput sa tipe ca nu au venit la sauna ci la film si au dat caldura mai incept insa au dat-o prea incet am intrebat un om de acolo cate grade sunt erau 19 nici chiar asa era prea frig 24 era perfect dar nu au dat. Bine sa sarim peste asta ca nu e important.
A inceput filmul ce am apreciat la el a fost ca nu a avut multe reclame.
1)Ecranul este foarte mare insa filmul este doar pe o parte din el nu pe tot cum ar trebui.
2)Subtritarea avea momenente in care era intoarsa invers sau se vedea dublat sau erau literele amestecate.
3)Nu era nici un fel de diferenta decat foarte mica .Este un moment in care vine ceva inspre tine atata tot fata de Movieplex in rest nimic.
4)La movieplex erau alte efecte speciale pentru sonor care erau mult mai bune.Sonorul prea incet fara efecte speciale.
5)Toti oameni au plecat nemultumiti.

Ma asteptam ca dupa incidentul de mai sus care a fost scris si in ziar sa fie mai atenti.De unde nu au fost atenci niciodata.
Nu merita e si diferenta de pret si de tot.Este de o mie de ori mai urat ca la orice alt mall.Nu merita sincer .Bataie de joc.

Am vorbit cu doamna de acolo mai multe persoane.I-am spus ca descrie peste tot Imax-ul ca cine stie ce si defapt e ca orice alt cinematograf si mai prost decat altele.A spus ca stiam la ce am venit.Si nu nu stiam ,defapt am crezut ca este diferenta cum spun si la casierie insa nu este nu-l ajunge pe Movieplex nici la degetul mic.

Reply

TheNutz February 16, 2010 at 11:00

Ce tare. Si eu care credeam ca am fost singurul norocos
Look here>
http://linkuri.wordpress.com/2010/02/14/experienta-imax-sau-cum-sa-ingheti-de-frig-trei-ore-la-un-film-de-doua-ore/

Reply

Pipilica February 23, 2010 at 23:14

Multi s-au plans de diverse chestii, dar nu ajunge ca la 50 lei poti vedea un film pe ditamai ecranul si cu ochelari il vezi ca si cum ai fi in film?! Toata lumea vede filme la pc de pe torrente, cu tot cu titrare, cu ce font vrea muschii lui … la imax mergi sa vezi altceva, chiar daca are minusuri nu inseamna ca e de proasta calitate serviciul oferit. Unii sunt prea fitosi dar daca le-o zici se supara :) ))))))))))))))))))))

Reply

rebeca February 26, 2010 at 16:08

nu-mi pasa!!!!!!!!!!111

Reply

rebeca February 26, 2010 at 16:09

nu-mi pasa de ea!!!!!!!!!!!

Reply

TheNutz March 12, 2010 at 13:44

nu inseamna ca e de proasta calitate serviciul oferit?
Aoleoooo, mi-e mila de tine.

Reply

andreas April 1, 2010 at 10:00

Imax – probabil ca o licenta pentru un asemenea tip de cinema e destul de scumpa dar foarte posibil sa iti scoti parleala rapid . din pacate am mai vizitat Imax – in spania si germania, si al nostru pare ceva second hand dragilor . Nu cred ca se incadreaza in standarde , au mai taiat din dreapta si putin din stanga si au facut o treba romaneasca care poate functiona doar “romaneste”. Sa speram ca se vor mai ridica standardele.

Reply

Petre Neagu May 30, 2010 at 12:38

salut/ buna,
e clar ca asa ceva este innaceptabil, ca vrem noi sa trecem peste ce s-a intamplat, este in regula, dar asta, dupa ce se primesc niste explicatii si scuze si numai cu promisiunea, ca data viitoare nu se va mai repeta, cu toate acestea, mi se pare rezonabil ca cei nemultumiti sa-si fi primit bilete pentru alt spectacol AVATAR, iar acest gest ar fi trebuit sa vina din partea reprezentantilor IMAX fara doar si poate. in felul acesta evitau pe cat posibil nemultumirile si nu ajungeam sa scriu acum aceste randuri negativiste, ci poate unele de lauda, nu de critica fata de cum au gestionat situatia aparuta. stim cu totii, ca o nemultumire ajunge sa fie spusa cel putin altor zece oameni, ca asa suntem noi, e mai usor sa spunem ce ne-a deranjat decat ce ne-a placut. oricum, nu ma mir de abordarea reprezentantilor, asa zis a managerilor, ca mare parte dintre managerii romani habar nu au ce inseamna sa fi manager, mai ales daca ai pana in 30 de ani!

PS: si eu am sa merg astazi la IMAX (Cinema City), sa vad Prince of Persia, si sper sa nu fie vreo problema, nu cred ca va fi, ca altfel se va ajunge problema la ANPC si la Visel, Directorul mall-ului, daca nu se va rezolva pe cale amiabila!

vizionari placute

Reply

SMAILY November 2, 2010 at 15:03

filmul acesta este cel mai tare dintre toare filmele ,chiar daca eu sunt Smaily si am compus melodia ,,PLEC PE MARTE,,si sa stiti ca Alexandra Stan are o melodie noua ,,MR. SAXOBEAT,,.

Reply

Alexander Stiles November 17, 2010 at 12:58

Nu vad care e problema, tipa avea dreptate, daca refuzati sa va uitati asa in primele 5 minute, probabil va dadeau banii… asa ati stat la tot filmul si mai vrei si banii inapoi? Pai de ce ati mai stat daca teoretic nu ati inteles nimic in engleza, fiindca tot va plangeti de subtitrare? Da, e aiurea cu dificultatile tehnice, dar dreptatea nu e in totalitate de partea voastra.

Reply

Leave a Comment

{ 8 trackbacks }

Previous post:

Next post: