Omul insistă

by Vlad Petreanu on 13/12/2009 · 27 comments

in Memo

Într-un interviu la Antena 3, Mircea Geoană şi-a cerut scuze pentru vizita sa nocturnă la Sorin Ovidiu Vântu. “A fost o greşeală şi vreau să-mi cer scuze pentru acest lucru”, a spus el în dialogul cu Radu Tudor.

Mi se pare că dl. Geoană se vede pe sine însuşi cu un grad neobişnuit de îngăduinţă. A fost o prostie, nu o greşeală. Greşelile se mai iartă, dar prostiile se plătesc, aşa cum ar trebui să fi constatat duminică noapte candidatul PSD la preşedinţia pierdută.

Apoi, nu înţeleg din ce punct de vedere crede dl. Geoană că a fost o greşeală – electoral? moral? sau cum? Ce anume a fost, de fapt, greşit în vizita aceea? Că îl declarase “malefic” pe omul de afaceri, după care a reieşit că omul de afaceri îl considera “prieten”? Că a confirmat într-o clipită toate suspiciunile aruncate asupra sa de contracandidat? Că a minat şi detonat printr-un singur gest încrederea pe care mulţi şi-o puseseră în el?

Întrebat cum îşi vede viitorul în partid, dl. Geoană a mai spus că, “în mod normal”, locul lui este la conducerea PSD, “după scrutinul pe care l-a câştigat”.

Carevasăzică, omul insistă.

Altele asemenea pe Amar de Zi

{ 27 comments… read them below or add one }

petrescs December 13, 2009 at 23:06

Carevasazica (si sunt acum dupa vreo 2000ml de vin bun, anno 2009), we’re really stupid/fucked. Dream on, Mr. G.

Reply

Florian December 13, 2009 at 23:12

Prin atragerea lui Geoană în capcana vizitei la el acasă, SOV i-a dat o lovitură fatală, înclinând decisiv balanţa în favoarea lui Băsescu.
Trăiesc în ţara al cărui preşedinte a fost decis de un infractor. Halal!

Reply

Blonda de la Marketing December 13, 2009 at 23:36

Dupa memoria mea de blonda i s-a spus Prostanac si nu Eronac, nu-i asa ?!? :lol: :lol: :lol:

Reply

camil December 14, 2009 at 00:00

Mircea Geoană riscă să se acopere de ridicol prin asemenea declaraţii.

Reply

Auggie December 14, 2009 at 00:18

E al vostru :) ) (ma rog nu al tau, tu fiind unul dintre putinii oameni cu minte de acolo)

Reply

Oanna December 14, 2009 at 00:26

Da, omul insista. Si persista in aceeasi stare pe care o cunoastem cu totii, aia care i-a adus si porecla. Probabil ii place sa intoarca penibilul cu lopata, imaginandu-si ca chiar exista un public tinta care s-ar putea sensibiliza la dezvinovatirile lui.

Reply

vlad December 14, 2009 at 02:27

imi place blogul tau,esti impartial si e o reala placere sa-ti citesc postarile,le citesc pe toate,numai bine,la cat mai multe postari:)

Reply

alk December 14, 2009 at 07:42

Carevasazica, omul tine treaz speranta unora (cunosc si eu citiva) ca va exista un “tur 3″ in care va iesi totusi invingator. Ce spalari de creier au practicat televiziunile! Au reusit sa-l spele si pe el! :) )))

Reply

marko December 14, 2009 at 09:09

Cat de obiective ar fi fost observatiile astea, cu o zi inainte de vot (n-a adus Geoana nimic nou in zilelele de dupa, doar a confirmat) !…
Dar pe atunci, numai monstruozitatile lui Basescu se vedeau.
@Florian : mai curand, suntem in tara al CAREI presedinte a fost decis de lipsa unui contracandidat valabil.

Reply

danm December 14, 2009 at 09:21

Vantu a jucat la 2 capete. Invitarea lui Geoana cu o seara inainte, telefonul de la Realitatea (apropo, nu stiu daca voi ati observat, dar SOV a spus “m-am intalnit cu DOMNUL Traian Basescu” si “sunt prieten cu Geaoana”; de fiecare data folosea Dl. cand pomenea despre TB.), i l-a impins lui Geaona consilier pe Gusa. Daca va uitati la fotografiile aparute pe Hotnews veti vedea va la intrarea in locuinta lui SOV sunt 2 becuri. Daca ar fi stins acele becuri 30 de sec cat ar fi intrat Geoana, poate astazi aveam un alt presedinte. Dar nu asta s-a vrut. Nu m-ar mirca ca fotografii sa fi fost platiti chiar de SOV. Pozele sunt luate chiar din fata portii. SOV are paza. Nu zic ca trebuia sa ii alerge pe fotografi, dar puteau sa anunte si stingeau macar cele 2 becuri de care v-am pomenit.
Pentru mine Geoana sau Basescu sunt cam acelasi lucru.
Ce mi-e geam, ce mi-e fereastra…

Reply

sorin December 14, 2009 at 10:08

ca e prost am vazut. dar sa fi si naiv e deja prea mult. cum isi inchipuie el mititelul ca o sa ramana sef la psd dupa isprava asta. 5 ani de opozitie cu toata paguba ei ii paste pe baietii de la psd. si o … da …ii vor ierta ei “greseala”. ce dragut. cam cat de prost sa fi?

Reply

writeman December 14, 2009 at 10:22

@ camil – nu cred ca mai risca asta. asta a riscat-o deja si s-a acoperit. acum risca altele mai grave. Basescu reales pare sa se fi pus in miscare. vezi cazul Voicu…

Reply

camil December 14, 2009 at 10:54

@ writeman
mm…nu prea cred. Voicu era cam plevuşcă. plus că M. Geoană nu mi se pare chiar aşa „dalmaţian” ca alţi politicieni români (dar am văzut chiar azi un filmuleţ ce indică în direcţia contrară)…

Reply

Someone December 14, 2009 at 11:09

Măi, Camil, da’ chiar toată lumea a văzut filmuleţul ăla, numai eu nu? :-)

Reply

sorin December 14, 2009 at 11:42

asa se pare!!! :) )
uite aici… http://www.youtube.com/watch?v=CAd0tIXj2nE

Reply

Alina December 14, 2009 at 11:54

Problema este ca si din cauza prostiei lui Geoana am ramas noi cu Basescu pe cap. Oricum, Basescu cu toata prostia lui Geoana si cu toate fraudele, tot nu a castigat alegerile in Romania, iar Tomac stampileaza acum voturi si zice ca le aduce din afara si astfel s-e decide presedintele. Este absolut penibila si sinistra o astfel de situatie, ce contrazice profund regula democratica. Daca in felul asta a ajuns Basescu presedinte, pentru mine e ca si cand nu ar exista.

Reply

sorin December 14, 2009 at 12:01

@alina: si totusi sa nu uitam ca peste 5 milioane de oameni au votat cu basescu. cat sa fi furat alina? 100 de mii, 200 de mii? dar cu aia peste 4,8-4,9 mil de oameni care au votat cu base ce facem? asta e tara. eu unul mi-am propus sa ma veselesc de acum inainte. e tot ce pot face. tara asta e un carnaval.

Reply

Alina December 14, 2009 at 12:05

@sorin
Am mai raspuns la aceasta afirmatie in acest fel, eu nu am zis ca nu l-a votat nimeni, eu am zis doar ca cu toate furaciunile, el nu a reusit sa castige, avand nevoie de inventiile lui Tomac@co, prezentate drept voturi valabile, cand ele nici nu au existat. E perfect adevarat ca destui oameni nu au priceput nimic din mizeria pe care Basescu a facut-o de-a lungul timpului si care sunt efectiv prostiti de manipularile si propaganda portocalie. Faptul ca exista un numar mare de stfel de indivizi nu poate decat sa ne intristeze. Constatarea ca o mare parte a cetatenilor pot fi prostiti in asa hal e intradevar cumplita, dar nici un popor nu e in totalitatea lui format doar din oameni rationali, cu capacitate de a discerne nuante, adevaruri de mnciuni si cu o farama de inteligenta. Cei care l-au votat pe Basescu, in opinia mea sunt lipsiti de aceste calitati si in consecinta, au votat un ticalos demonstrat ca atare si dupa aia se mira tamp de ce le merge tara prost. Eu nici nu am pretentii de la astfel de cetateni, pretentiile vin de la cei din institutii si de la cei care inteleg ce se intampla, de la cei care stiu dimensiunea dezastrului si cu buna stiinta au cedat presiunilor sau banilor, falsificand adevarul.

Reply

sorin December 14, 2009 at 12:13

mda. eu de la patapievici de exemplu as vrea doar sa plece in … kamceatka.

Reply

nashu_mare December 14, 2009 at 12:32

@Alina, nu trebuie sa te agiti. Orban a caracterizat deja mult mai plastic votantii lui Basescu, dar in mare a spus aceleasi lucruri ca tine.
Ai dreptate, poporul roman, deoarece nu poate intelege subtilitati si nuante, este prost. Drept urmare 50% din romani au votat un prost.

Cel putin, dupa alegeri, nu mai ascunde nimeni prostia fostului candidat, chiar il fezandeaza, pun proiectorul pe el, il dau cu ruj, nu ii mai scriu discursuri, pentru a shifta intreaga vina a pierderii alegerilor pe umerii lui.

Reply

Chrome December 14, 2009 at 14:27

Daca s-ar fi stiut, inainte de primul tur al alegerilor, ca sediul PDL este dotat cu echipamente ca la BEC, Institutul de statistica etc si daca s-ar mai fi stiut ca sectiile de votare speciale din strainatate sunt organizate mai mult in sedii ale ICR-Patapievici, manastiri, cinematografe, biserici ortodoxe, baptiste, penticostale, firme de turism, de transport, gradinite de copii, cinematografe, resedinte private, hoteluri etc, decat in ambasade, consulate, cum a fost pana acum si cum este normal… pana si un Ronald Reagan ar fi zis “sarumana, nasule” ca n-a pierdut mult mult mai rusinos!

Sau si mai civilizat si eficient, am fi avut, ca inainte de ’89, alegeri muuuult mai democrat-populare, cu un singur candidat, cu prezenta la urne de 99,99%! Abia acum am inteles ce vroia sa spuna Magureanu cu “se va inchide cercul”. Succesuri multilateral dezvoltate, bobor!

Reply

nashu_mare December 14, 2009 at 14:37

@Chrome: prin “echipamente ca la BEC, Institutul de statistica etc” intelegi calculatoare ce ruleaza Microsoft Excel si telefoane si faxuri? Uuuu, mamica, tine-ma sa nu lesin! Sunt mort dupa chestiile astea hightech, sunt si eu om.

Reply

camil December 14, 2009 at 14:44

@ Someone
e peste tot: http://www.mediafax.ro/politic/filmulet-cu-mircea-geoana-primind-bani-pentru-un-loc-eligibil-video-5177798

Reply

Elisa December 14, 2009 at 15:19

Problema este ca prea putini ,in Romania,nu mai vrem hotie,nu mai vrem minciuna,nu mai vrem FSN cu ale lui PSD si PDL,prea putini nu mai vrem altceva.
Caci,daca am vrea asta mai multi,mult mai multi atunci toti astia care erau doar o piesa de schimb provizorie ar disparea de pe scena politica.
In continuare o luam de la-nceput.Cine mai are chef,iar cine nu….aceia fac ce-ar fi trebuit facut de la inceput,de acum 20 de ani.
Ar mai fi varianta cu Bula :(

Reply

Elisa December 14, 2009 at 15:22

Problema este ca prea putini ,in Romania,nu mai vrem hotie,nu mai vrem minciuna,nu mai vrem FSN cu ale lui PSD si PDL,prea putini nu mai vrem asta.
Caci,daca am vrea asta mai multi,mult mai multi atunci toti astia care erau doar o piesa de schimb provizorie ar disparea de pe scena politica.
In continuare o luam de la-nceput.Cine mai are chef,iar cine nu….aceia fac ce-ar fi trebuit facut de la inceput,de acum 20 de ani.
Ar mai fi varianta cu Bula :(

Reply

Dekora December 14, 2009 at 16:02

Si cum insista stau si ma intreb : la viitoarele alegeri, oare ce prosti va face?!

Reply

odojak December 15, 2009 at 00:25

Da. Spunea că vrea să meargă până la CEDO şi Comisia de la Veneţia. Bogdan Baltazar i-a recomandat, în direct la A3, să meargă şi la Dalai Lama. Poate merge, mai ştii?

Lăsând gluma la o parte, CCR a jucat aşa cum joacă mereu românul – după cum cântă şeful. Afacerea cu renumărarea nulelor a fost doar pretextul pentru a valida mandatul. N-au avut curaj să investigheze CNP-urile din listele suplimentare – peste 900.000 de oameni.

Abia aştept noul guvern compus din actualul guvern. Doar ne-a spus Flutur – “Boc a performat”! Să trăim… ăăă… să trăim. E de ajuns.

Reply

Leave a Comment

Previous post:

Next post: