Despre acest blog:

E unul pur personal. E plăcerea de a publica fără restricţii. Pentru un gazetar (deja) vechi, asta e o posibilitate fascinantă. Este, evident, vorba şi despre interacţiunea cu cititorii textelor pe care le public aici. În media tradiţională, această relaţie este mai degrabă una instituţională – aici putem conversa direct.

Despre numele blogului:

Amar de Zi a fost modul de a descrie în trei cuvinte ce simţeam când am început celălalt blog, în primăvara lui 2007. Acum îmi sună cam sumbru, dar mi s-ar părea mai degrabă hazardat să-l schimb cu Veseleală Nocturnă, de exemplu. Poate pentru alt blog.

Despre domeniu:

Spre surpriza mea, din ce în ce mai mulţi oameni începuseră să-mi ceară, după un anumit timp, adresa blogului unde scriam. Devenise complicat. Adresa de pe Blogger era în sine complicată, prea multe cuvinte într-unul singur, prea lung, prea cu puncte. În plus, nu mai era nici un secret că Amar de Zi era blogul meu – şi nici nu voiam să ascund asta. Am luat, de aceea, petreanu.ro şi m-am mutat.

Despre mine:

Sunt jurnalist din 1990. Asta mi-am dorit să fac dintotdeauna şi fac asta (deja!) de peste 25 de ani – jurnalism, la ziare, la televiziuni, la radio, mai bine sau mai rău. M-a ferit Dumnezeu, dar şi educaţia de-acasă, să-mi ia celebritatea minţile. În televiziune, e o boală profesională comună. Ca jurnalist, prefer postura clasică, de observator, celei “moderne”, de vedetă. Sunt un demodat.

În rest, unii spun despre mine că sunt un tip cu bun simţ (şi adaugă: “deci un inadaptat”). Uneori, când văd la ce ar trebui să mă “adaptez”, mă felicit pentru încăpăţânarea de fi a refuzat atâtea “oportunităţi” care au fluturat în jurul meu.

Despre publicitate:

Orice articol publicitar de pe acest blog este încadrat la categoria “Publicitate”, vizibilă chiar sub titlu, şi poartă şi o etichetă, “pub”. Dacă un articol nu e încadrat în Categoria “Publicitate” şi nu are nici tag-ul “pub”, atunci nu e publicitate. Nu există excepţii.

Nu fac publicitate pentru produse sau servicii în care nu cred. Advertorialele sunt întotdeauna sincere şi bazate pe informaţiile pe care le am la momentul respectiv. Multe dintre aceste texte includ diverse date – acestea sunt furnizate de firma respectivă, care îşi asumă răspunderea pentru corectitudinea lor.

 

vlad-1-2

Bine aţi venit pe blogul meu.