Nu te vom uita niciodată, d-le Şova!

A plecat dintre membrii cabinetului Ponta, după o scurtă şi grea suferinţă, ministrul Transporturilor şi fostul ministru al Marilor Trebi, domnul Dan Şova. Prin întreaga sa activitate în calitate de ministru, dl. Şova şi-a asigurat un loc de frunte în galeria marilor impostori ai naţiei. A fost, zi de zi, un brav continuator al înaintaşilor săi politici: Nae Caţavencu, Farfuridi şi Brânzovenescu, aspirant la înalte demnităţi precum foarte probabil modelul său, Fănică Tipătescu.

Până în ultimul său ceas ca ministru, dl. Şova s-a bătut cu pumnu-n piept că a fost cel mai mare desenator de autostrăzi din istoria neamului. Dl. Şova a cheltuit din banii publici peste 50 de milioane de euro pe studii de fezabilitate pentru mii de km de autostradă. La fel ca Nicu Ceauşescu, şi el poate spune acum posterităţii: “n-o să construiţi voi în doo secole ce am desenat eu pe mormane de hârtie în doi ani!” Iar când toate aceste studii de fezabilitate vor expira, în doar doi ani, ne vom aminti cu toţii de zecle de milioane de euro sfeterisite de dl. Şova şi vom putea spune că a fost un mare vizionar, că a găsit şi perfecţionat noi şi minunate căi de a risipi banul public.

Înaintea dispariţiei sale fulgerătoare din Ministerul Transporturilor, dl. Dan Şova a mai produs un moment de neuitat, atunci când a fost invitat de un reporter Hotnews să precizeze dacă în România a fost dat în folosinţă măcar un kilometru de autostradă construit în urma vreunei licitaţii organizate în vremea mandatului său. Iar dl. Şova, cu siguranţa-i caracteristică, a găsit pe loc chiar 120 de km – licitaţi, însă, de fostul ministru al grelei moşteniri, Anca Boagiu:

Revăzând aceste imagini, ştim că dl. Dan Şova este nemuritor. Trebuie să fim convinşi că domnia sa se va reîncarna într-un viitor guvern – se aude că foarte posibil chiar la Ministerul Justiţiei, dacă astrele sale şi ghinionul nostru se vor alinia.

Un sfat: dragă domnule fost şi viitor ministru Şova, la următoarea demisie, măcar ia un taburet cu dumneata şi urcă-te pe el, să te vadă lumea de după pupitru.

21 comentarii Adaugă comentariu

  1. Mare om, mare caracter! Bine ca se ocupa de campania lui Ponta la prezidentiale. Imi da prima licarire de speranta ca PSD-ul va pierde.

    • Exact la asta m-am gandit si eu ieri, cand am citit articolul in care se anunta plecarea astuia din pozitia de Mare Aprobator de Studii de Fezabilitate!
      Pe langa asta m-am gandit ca poate reuseste sa sifoneze si ceva bani ai Partidului Unic din cine stie ce post va avea in campania aluia. Daca tot se pricepe, de ce sa nu-i dam idei? 🙂

  2. offtopic: Traiasca romgleza de balta, oare nu cumva e ministry of transportation?

  3. Mai, chiar asa, d-na Boagiu n-a facut mai mult in materie decit oricare guvern de dinainte si de dupa?

  4. vesnica lui pomenire de catre toti camionagii in toate gaurile!
    am auzit ca o sa-l voteze pe iohanis in primul tur! 🙂

  5. O nulitate obraznică, fie-i carioca ușoară!

  6. Vaaai, ce rau ati fost, d-le Petreanu! Ma refer la ultimul paragraf, caci sunt perfect de acord cu executia (stilistica) din celelalte paragrafe 🙂

  7. A facut si el ce au facut si cei dinaintea lui, ba chiar le-a depasit opera. Cat timp pot fura nestingheriti (romanii nu se supara, justitia nu vede) ce-i impiedica sa continue?

    Si da, in ochii lor e un ministru eficient. E obedient, e obraznic, e incompetent si mai presus de toate e HOT, deci are toate virtutile unui om politic puternic. Plecarea de la MT e o promovare, se va vedea in viitor.

  8. Ei, acum poate sa se dedice mai bine carierei sale de “stralucit” avocat si profesor, eventual, daca se plictiseste.

  9. omul asta a ajuns ministru doar fiindca are afaceri prin judetul gorj cu ponta

  10. “Ministrul marilor trebi”…)))))super chestia asta!Sau si mai corect spus “Ministrul Trebii mari”ca asta a fost acest putzoi cordit supranumit si “ministrul nu stiu”.Dupa ce ne-a saturat de atatea autostrazi pe care in cele din urma a concluzionat(dar dupa ce a luat bani de la UE si redistribuit partidului unic pentru alegerile prezidentiale)ca ne-ar costa prea mult sa le avem si nici un guvern nu ar putea duce asemenea povara,asa ca el ca patriot ce este s-a gandit prioritar la adevaratele interese ale tarii si a oprit aceasta constructie paguboasa de autostrazi…Odihneasca-se in pace!Insa nu uitati ca maimutoiul are”mana buna”in campanii ca doar nu e degeaba prost,poate…cine stie,Doamne -ajuta pe romani!

  11. Recordul personal al lui Sova nu va fi atins de nimeni in RO. Nu a contractat si construit niciun km de autostrada, dar toti banii avuti i-a dat pe studii de fezabilitate noi si refacerea celor vechi.

  12. Se uita prea reprede un lucru: acest Dan Sova a fost angajat (director sau ceva de genul acesta) al RMGC, a fost initiatorul legii preferentiale pentru RMGC si a fost un aprig avocat al companiei…
    Daca va fi seful de campanie al lui Victoras…sper sa nu uite presa sa mentioneze si acest aspect!

  13. Cat de cretini sunt cei de la Ministerul Transporturilor: in engleza se traduce Ministry of Transport(ation) si NU la PLURAL, retardatilor!

  14. hopa,hopahopa, hopa uite a cazut si sova la DNA bine’nteles, domun sova eu zic sa-l contactati pe marele profesor mateut pentru ca este specializat pe cifra 10.un ministru catastrofa asta ai fost dom’sova.