Primăria Capitalei a cheltuit binişor peste 100.000 de euro pentru un studiu privind posibila înlocuire a lui Sf. Dimitrie cel Vechi de pe stema oraşului cu unul… nou, anunţă presa.
Ideea face parte dintr-un „manual de identitate” al primăriei.
După cum lesne putem înţelege, nu se putea face autostrada suspendată cu mecla lui ăla vechiu’, aşa că trebuia ceva mai nou. Merită, parol.
În acelaşi manual, plătit cu 123.000 de euro, este propus şi un slogan pentru oraş:
Bucureşti: unde trecutul întâlneşte viitorul.
Aş adăuga:
Şi-l sodomizează cu sălbăticie, de-i sar flocii până-n tavan.

19 comentarii Adaugă comentariu
Stirile de gen ma scot din toti dracii.. (ironic nu?) Cine mama naibii are ideile astea? Si cine le aproba? Sunt curios cat o sa mai rezist sa stau in tara asta..
Bucuresti: unde maidanezul intalneste omul si traiesc fericiti impreuna pana la adanci batraneti!
Se caută un nume pentru autostrada suspendată. Eu zic să nu se mai chinuie şi să nu mai plătească `jde mii de euroi pe studii.
Să-i spună simplu: Bulevardul aerian Oprescu.
Sau Aerian Oprescu, că văd că trebuie să vă desenez…
PS: Păi să nu aibă şi omul frunza lui?
Sau Antiaerian (Oprescu).
Bucuresti: inceput de basescu – terminat de oprescu 🙂
Bucharest – We’ve got free hot dogs…
:))
Bucharest – The stray dogs city
mai bine i-ar lăsa p-amândoi, the more the merrier …
Mie dacă imi dădeau fo 5000 euro le făceam rost de slogan. Mamă ce gândire „puternică şi profundă” a avut echipa ce a lucrat la treaba asta… câtă scremere de neuroni pentru 123000 euro…câte ulcere căpătate peste noapte…câte nevroze de nemulţumire declanşate instant…câte tone de ţigări sudate una de la alta…pentru un asemenea studiu. Cre’ că suma este cam mică…ce naiba
Daca stai sa te gandesti la cati straini situeaza Bucurestiul in cu totul alte zone geografice decat este sau cati straini cred ca Bucuresti este capitala Ungariei, parca i-ai da dreptate domnului primar. 🙂 Oamenii nu stiu care este …
Asa ca „un standard optim in utilizarea elementelor de semnatura, logo, heraldica, slogan si a celorlalte elemente care tin de imaginea generala a PMB” s-ar impune. S-ar cheltui bani „pentru imagine”.
Dar, din moment ce se cere o regularizare atat de drastica inseamna ca acum totul este o varza, nu ? Si atunci, de ce sa mai cheltuiasca pentru „preocupare constanta pentru cresterea coerentei vizuale” ? Sa puna, simplu, o varza pe blazon … ca asa este mai toata Capitala. Ar fi greu sa se gaseasca ceva mai coerent, care sa particularizeze, sa distinga Bucurestiul de celelalte capitale europene. Poate sa para ca am o atitudine lipsita de respect, dar chiar este o varza in Bucuresti.
„Bucurestiul – o varza intre trecut si viitor” sau „Bucurestiul – o varza care se vrea „de bruxelles””.
Ei ? Cum suna aceste sloganuri ? … da, aveti dreptate, sunt cam lungi … pai sa fie mai scurt : „Bucurestiul : o varza”.
Bucuresti – orasul in care nu vrei sa traiesti!
sau si mai bine:
Bucuresti – orasul in care nu poti sa traiesti!
Bucuresti, orasul tineretii mele, pe care vreau sa mi-l amintesc boem si frumos…
Peste tot se pare ca prezentul are nevoie sa faca o istorie.
Oprescu are toate simptomele barbatului la andropauza
mi-as fi dorit sa nu fi citit postu asta …
100.000 ????? Cine le aproba !?
Doamne ajuta !
Nu m-ar mira daca in loc de Bucuresti ar schimba BaCUResti si i-ar costa 1 milion :))