Vocea Rusiei, 30.07.2012: „Echipa de la USL mai are şanse reale să-l demită pe Traian Băsescu, dar pentru a reuşi trebuie să acţioneze în forţă şi să renunţe la comportamentul defetist” (editorial semnat de Valentin Măndrăşescu).
Crin Antonescu, preşedinte interimar, 07.08.2012: „E nevoie ca instituţiile să nu se lase intimidate, şi aici mă refer în primul rând la Guvern, care a dat senzaţia – trebuie să o spun – unor anumite timidităţi şi anumitor ezitări […] timiditate, ezitare, confuzie” (conversaţie televizată cu Mihai Gâdea).
45 comentarii Adaugă comentariu
Sigur că da! Evident, Antonescu este teleghidat de la Moscova, prin editorialele „Vocii Rusiei”, lovitura de stat merge înainte, trupele ruseşti de paraşutiste, vorbind în dulşele grai moldovinesc, sunt la graniţă, şi, în general, căldura mare face rău la neuron! Dacă are cui face rău: neuronul poate să fi demisionat între timp!
GHEORGHEEEEEE! esti irecuperabil.
Wow, dacă şi tu, care eşti foarte subtil, ai ajuns să apelezi la fantoma rusească, înseamnă că propaganda băsistă e disperată.
Având în vedere că nu m-am născut ieri, ţin minte că ambele formaţiuni politice care alcătuiesc USL au mai fost la putere şi nu au venit ruşii.
Când jumătatea „comunistă” a USL (citeşte PSD) a ajuns la putere în anul 2000, românii erau cei mai umiliţi europeni, aveau nevoie de vize pentru a intra în UE. Bulgarii au putut să călătorească în UE fără vize cu un an înaintea românilor. În timpul guvernării PSD, România a intrat în NATO şi a încheiat negocierile de aderare al UE.
Acum, veniţi voi „analiştii deontologi” (adică propagandiştii băsişti) să ne spuneţi că România va intra pe orbita Rusiei dacă ajunge USL la putere. Acum văd planul diabolic al PSD! Ne-a băgat Năstase în NATO şi în UE ca să ne scoată Ponta. Doar aşa, ca să ne amăgească! Diabolic! Mulţumesc că mi-ai deschis ochii!
Nu pot să cred când văd ce părere proastă aveţi despre inteligenţa noastră.
România face parte din NATO şi UE. Şi ăsta e în principal meritul nenorocitului de Năstase. Nu mai zic că, în ultimii 8 ani, România condusă magistral de Băsescu a ratat cu brio obiective mult mai mici: intrarea în spaţiul Schengen, ridicarea vizelor pentru SUA, ridicarea MCV-ului.
Nu vin ruşii peste noi şi nici nu intrăm în CSI (nici nu ştiu dacă mai există). Căutaţi noi teme de propagandă!
Nu cred că Băsescu a zis că Barroso e un „politruc” și nici că „nu Angela Merkel votează”. La asemenea declarații pro-europene, orice om cu o urmă de logică în cap își putea imagina că vor să ne dea și pe mâna marțienilor …
de pe cate IP-uri intri tu, frate ? vad ca te-ai autovotat la greu.
sau colegii de echipa au facut asta ?
asa, baieti, trageti tare, fiti vioi.
http://www.youtube.com/watch?v=Ssnw2GA657s
daca nu e teleghidat macar gandeste exact la fel si are exact acelasi interes
Eu cand ti-am zis ca ai devenit ultra-basist, nu ai vrut sa-mi publici comentariul!
Vlad, s-ar putea sa fie nevoie de o interventie a administratorului site-ului. Ti-am trimis doua mesaje prin formularul de contact; presupun ca n-au ajuns la tine, din moment ce ai dat drumul comentariului celui lung. Vroiam doar sa stii ca am reactionat.
Si care este parerea ta despre asta Vlad ?
Nu mai stiu daca tu spuneai asta sau altcineva, dar se spunea ca fix genul asta de „stiri” sint motivul pentru care presa clasica a murit si ce a mai ramas din ea este pe moarte.
Ziaristul nu trebuie doar sa prezinte stirea ca pe o fisa tehnica, informatiile seci asa sunt si asa raman seci, si nimeni nu se intoarce la un loc sec.
Asadar care este parerea ta despre „fisa tehinca” Vlad ?
ps: nu e o cruda coincidenta ca toti ziaristii independenti neinrolati politic dar din pura intamplare pro Basescu lucreaza la B1tv, Realiatea tv , tvr , evz, hotnews si restul.
si nu e o cruda coincidenta ca toti ziaristii independenti neinrolati politic dar din pura intamplare pro USL lucreaza la A3, A1, Jurnalul …
si inca o cruda coincidenta e ca fiecare canta de unde vine banul fara exceptie , repet fara exceptie
ce bine ca sunt doar coincidente … altfel … uffff
scarbit, si de pozitia dvs si de reactiile actorilor(base , usl, ccr)
mi-ar placea sa vad o poza cu tine, sa aflu cum arata unu’ scarbit rau…
ia lamaie, pana una-alta.
Cred ca o relatie cauza-efect mult mai clara este intalnirea dintre Ponta si ambasadorul american, urmata imediat de renuntarea la „mini-recensamant”…
Derapajele nu sunt bune in nicio directie…si chiar daca derapajele sunt specifice mai mult masinilor, cu volan pe stanga in marea majoritate, mult mai grav este cand se rastoarna vagoanele de tren second -hand din Germania sau cand dispar vapoarele-nu neaparat sub valuri.
🙂 asta cu fantoma Rusiei e redundanta rău şi scoasă la înaintare la fiecare moment politic major. Încă mai prinde sau e lipsa de idei? Fiecare trage de România asta în toate părţile. Americanii au pretenţii la gaze de sist, cupru şi avioane second hand, UE şi-ar dori acces pe piaţa energiei pentru băieţii lor deştepţi, pădurile şi solurile pentru agricultură. Cine ştie ce-or mai vrea şi ruşii…Alegem iar răul cel mai mic sau ne prefacem că doar ruşii sunt de kko şi le toleram celorlalti toate încălcările suveranitatii.
Nu ne vindem tara!
Domnule Stoica, a fi împtriva doctorului în drept internațional Ponta înseamnă a fi de partea lui Băsescu? Nu mai există varianta fiecare pentru el? Cât despre intrarea în UE și vize, cine ne-a condus înainte de 2000? Să slăvim PSD-ul că am intrat, dar să întrebăm pe cine de ce nu mai devreme…?
În fine, să lăsăm elita să se ocupe de lucruri din astea importante. Noi avem treabă să ne insultăm prostește și să uităm cine achită nota de plată pentru circul lor (mai ales la cursul curent de schimb…. mmmm… de-abia aștept următoarele facturi).
Păi sa n-o luăm spre Rusia, Doamne fereşte!
Între timp, însă, e plăcut să mai luăm nişte UE:
http://www.mediafax.ro/social/sindicatele-si-patronatele-cer-guvernului-sa-nu-cedeze-presiunilor-fmi-privind-legislatia-muncii-9928431
@ Marian S
Stirea e draguta.
Ar putea fi reformulata astfel: „Lupul si capra cer guvernului sa nu cedeze presiunilor FMI privind varza”. Deoarece e varza…
Lupul de fapt nu e lup (e urs, bou, porc, ce vreti dvs, dar nu e lup…), capra e vulpe si varza e de fapt o biata gaina…
Ai putea spune „Uite dom’ne cum vine de se leaga …”.
UE este, mai mult sau mai Putin, la mana Rusiei – mana lui este pe robinetul de gaze. Asa ca proeminentele UE sunt atente la ce spun si ce fac pentru a pastra o relatie cat se poate de amicala cu Rusia. Noi, tari de tari, trebuie sa ii dam Rusiei cu flit ca ne-a cam suparat mai demult …
Ne place sau nu, Rusia ESTE in Romania deja, detine importante parghii in economie, la fel si Occidentul – numai noi nu mai avem parghiile economiei noastre.
Hai sa spunem ca este asa cum se lasa sa se inteleaga … este cineva care crede ca noi avem vreun cuvant de spus ? Am spus ceva la Ialta ? Am spus ceva la Malta ? Cand am spus noi ceva care sa fie ascultat de Occi sau Rusia ? In situatia in care suntem chiar nu da nici unul dintre astia doi, nici macar o ceapa degerata pentru ce vrem sau nu vrem noi. Daca vor dori, cei doi se vor intelege peste capul nostru iar noi vom inghiti orice ne vor baga in gura.
USA ? Si ea isi joaca jocul propriu. Daca va fi multumita de intelegere va tacea, daca nu, va cere mai mult. Chestiile cu „democratia” si „libertatea” le-am cam inteles, este vorba despre ce vor ei nu despre ce vor „beneficiarii”, s-a vazut asta mai peste tot pe unde le-au „exportat”. Este cineva care crede ca Rusia este gata sa se bata cu Occidentul pentru „un pic mai multa” Romanie ?
Oricum, smecherii nostri fura indiferent a cui este „talpa” sub care suntem.
Nu cred ca este cazul sa ne dam mari in chiloti mici … suntem cine suntem si ar fi bine sa intelegem cam ce mai putem face cu ceea ce ne-a mai ramas.
„Vin rusii” – este vechiul bau-bau, resuscitat ? Chiar atat de putin sa fi evoluat capacitatea de intelegere a românilor ?
In toata nebunia asta cu suspendarea ai tras intr-o singura directie. Ai scos in evidenta, si pe buna dreptate, gresesile si derapajele unora. Pe curtean l-ai gasit ireprosabil. Nu tin minte sa fi citit un text care sa-i fi reprosat ceva. Probabil asta-i echidistanta si profesionalismul unui jurnalist in anul de gratie 2012. E drept, usl-ul in frunte cu ponta si antonescu au facut greseala dupa greseala. Dar mai e cineva-n tara asta care a mintit, care a gresit, care a boicotat. Baiatu’ ala-n tricou albastru ale carui actiuni se pare ca nu le vezi. Sau poate le vezi, si daca nu le sanctionezi in scris inseamna ca esti de acord cu ele. Oricum ar fi, ceva-i tare ciudat aici, foarte, foarte ciudat.
Am scris de mai multe ori ca trebuie sa demisioneze. Citeste tot, nu doar ce vrei.
Da, ai dreptate, se prea poate sa fi scris pe undeva un paragraf cu demisia presedintelui suspendat. Paragraf ce-i posibil sa-mi fi scapat. Dar in tot acest timp ..
http://www.petreanu.ro/2012/08/campionat-de-vajthat-la-cotroceni/
http://www.petreanu.ro/2012/08/guvernarea-ucenicilor-vrajitori/
http://www.petreanu.ro/2012/08/vaidecapunost/
http://www.petreanu.ro/2012/08/cum-a-uitat-mai-peste-noapte-numarul-alegatorilor/
http://www.petreanu.ro/2012/07/hai-la-lupta-cea-mare/
http://www.petreanu.ro/2012/07/national-usl-ismul-dlui-antonescu/
http://www.petreanu.ro/2012/07/romania-13-iulie-anul-1-usl/
Si ma opresc aici cu exemplele, caci as putea sa mai dau inca pe atatea link-uri cu articole scrise despre usl si greselile facute de ei. Nu spun ca n-ai dreptate, nu contest deloc asta. Dar sa sanctionezi la sange o parte, in timp ce celeilalte ii treci cu vederea minciuni si boicoturi ale referendumului, spune multe, zic eu. Spune multe in ceea ce priveste echidistanta.
da, ma, dar….si americanii ii omoara pe negri.
nu vrei acum sa-i luam gatul lui vlad ? pentru ca a iesit cam „intr-o parte” la cantarul tau cinstit, corect si pur ?
Ciudat… foarte ciudat, intr-adevar…
Vlad, trebuia sa fii mai ferm in opinii!
O singura idee, fixa de preferat, sustinuta pana-n panzele albe cu argumente aiuritoare, declinata in cateva zeci de articole. Asa ar fi inteles si unii dintre cititorii tai despre ce e vorba…
Daca asta ai inteles tu din ce-am scris eu, e-n regula. Dar te-as ruga ca pe viitor sa-mi sari comentariile si sa nu te mai obosesti a le citi. Multumesc.
omule, ce era sa scrie despre basescu, atata timp cat gogul n-a dat cu oistea-n gard ca astilalti?
Vlad, e adevar in ceea ce zice zetu….amenzile (binemeritate) pe care le dai celor doua gâşte sunt mai putine decat cele date berbecului (vorba lui Plesu, f.inspirat, as usual)
am un amic care spune ca structura genetica il impinge catre contestarea puternicilor zile, de-aia cica n-ai cum sa nu fii cu tunurile pe usl in perioada asta; ok, dar Basescu e vreun ceai de tei si nu ma prind eu?! el e mama si tata autoritatii in Rom! daca mai sunt oameni care-si permit candoarea de a pune sub semnul intrebarii asta, sa-si aduca minte numai faza aia cu „nu e bine, domnu’ chestor” spusa vineri si luni chemat ala la parchet. ce dracu’!
@zetu: spui „a boicotat” de parca ar fi ceva ilegal sau imoral in asta.
hai sa privim din avion, poate vedem imaginea completa.
pe de-o parte, avem gasca USL, criticata de toata lumea civilizata din occident.
de cealalta parte, avem gasca Basescu, criticata si şuntată de marele tovarăş de la răsărit.
oricâte ironii scremute si incercări de minimizare a acestor evidente ar veni de la pseudoliberalii postaci, raman, in continuare, doua optiuni evidente: teoria occidentala si cea putinista.
cred ca bratianu, saracu, face ca morisca in mormant.
Gasca PDL tocmai a primit un vot de blam de la 7.400.000 milioane de romani. Dar probabil vocea doamnei reading conteaza mai mult. Propun ca europa sa ne numeasca un presedinte, voturile noastre oricum nu conteaza.
votul de blam trebuia sa se exprime in alt cadru.
nu in modul asta, nu cu resorturile astea in spate.
voi sunteti orbiti de resentimentele fata de Basescu, nu va prindeti ca Voiclescu si compania va calaresc intr-un rayboi in care aveti mize diferite.
votul ala de blam conteaza si o sa se reporteze, probabil, la alegerile urmatoare.
dar, pana una-alta, alea 7,4 milioane de voturi NU SUNT de ajuns pentru demitere.
sunt APROAPE suficiente.
ca sa percepi mai bine situatia, te intreb daca te-ai trata la un medic care APROAPE a luat rezidentiatul.
a luat APROAPE media de trecere, dar nu chiar.
…sau ti-a nimerit..APROAPE apendicele dar a taiat „altceva” (Ciomu stie… 🙂 )
Zau? Doar pentru ca-n listele alea electorale suntem 18 milioane, nu-nseamna ca noi suntem atatia-n realitatea. Ce-o sa faci la anu cand o sa vina datele recensamantului, si-o sa aflam ca de fapt suntem 16 milioane si recensamantul a fost valid? Ce faci la examenul de rezidentiat, cat peste-un an afli ca exact problema la care ai fost depunctat era de fapt corecta asa cum ai tratat-o tu, si-ai picat examanul intr-un mod eronat.
ce-o sa faci tu la anul cand o sa vina nota de plata ca usl-ul in loc sa guverneze si sa ia niste masuri economice n-a incercat decat sa-l dea jos pe basescu si sa-si puna oameni in pozitii cheie?
pana una-alta, retine ca le faceti jocurile unor banditi isterizati de condamnarile granzilor nastase si SOV. in supararea voastra fara discernamant fata de basescu, sunteti complici la incercarile astora de a-si restabili imunitatea.
in privinta listelor de vot, e cazul sa va calmati cu ideea ca n-ar fi functionale si conforme cu realitatea (cu exceptia catorva mii de cazuri).
sunt, a confirmat-o de doua ori rus. de doua ori voi ati tacut, ati confirmat. pana si dupa inchiderea urnelor, ati iesit si ati spus ca a fost totul ok.
si antonescu a renuntat la refrenul asta. bate acum moneda pe scoaterea de pe liste a celor de afara, nu pe „actualizarea” lor.
in plus, am mai avut niste alegeri locale, castigate de USL. n-ati scos un cuvant ca listele n-ar fi bune.
este evident, cautati nod in papura si incercati sa castigati timp.
iar recensamantul de la anul nu poate sa influenteze niste alegeri de acum 2-3-4 ani. ce facem cu alegerile locale? le suspendam pana aflam ce e cu recensamantul? e stupid, aveti niste argumente jenante.
este un dat acceptat ca alegerile au loc pe baza listelor electorale actualizate – alea pe baza carora s-a si desfasurat referendumul. liste pe care le-ati acceptat. pana sa vedeti rezultatul referendumului.
reiau si eu intrebarea lui dan in alta forma: ce te faci cu tampitii astia ai vostri care ne mai tin departe de schengen pentru cativa ani? romania s-a angajat de o cale politica dubioasa, spunea ministrul de Interne neamt acum cateva zile. si, din cauza asta, nu poate fi primita in spatiul schengen. ca sa intelegi, acceptarea in spatiul schengen este pentru firme cam ceea ce a fost eliminarea vizelor pentru persoanele fizice.
astea sunt deja chestiuni concrete. cu astea ce te faci?
„…ce te faci cu tampitii astia ai vostri care ne mai tin departe de schengen pentru cativa ani?”
Cuvintul cheie in fraza asta este „mai”. Dar pana acum de ce n-am intrat? De buna ce-a fost politica lui Basescu, pe toate partile…
Si supararea fara discernamant pe Basescu e in opozitie cu apararea lui tot fara discernamant si fara limite. Cand vad pe tot internetul „presedintele meu” mi se pare incredibil. „Sunt alaturi de tara mea” n-ar zice unul…
Or fi peste 7 milioane ( cu tot cu localitatile unde sa votat 200 % ) dar nu de ajuns . E democratie si nu e de ajuns . Poti realiza asta ?
Sper doar ca romanii stau de parte USL pentru ca il vor plecat pe Basescu, nu ca-l si plac pe Antonescu.
ca sa fie clar, datele recensamantului de anul trecut vor fi definitivate in 2013.
ce faci cu alegerile si referendumul deja desfasurate in 2012? locale, referendum si parlamentare. le anulezi, le reiei, le suspenzi?!
nu vezi ca sunteti stupizi?
si, a propos. ati boicotat recensamantul ala. ponta a spus explicit ca nu se poate pune baza pe el, ca este inexact.
iar voi vreti acum : 1. sa acceptam recensamantul respins anterior; 2. sa suspendam/anulam/vopsim aleherile de dinainte de recensaman?!
reiau intrebarea de mai sus.
Lasă bre, ciufutule, că eu am altă întrebare: unde se mai găsesc Algocalmine???
Azi am luat ultimele două, dintr-un stoc mai vechi, când am aflat ce se întâmplă la CCR. Mâine ce dracu` mai iau, dacă se confirmă chestiile alea pentru care Franz Kafka s-ar răsuci în mormânt???
putina rabdare, ca daca pica tiranul care le-a interzis in 2010, negresit o sa ne dea Crin liber la algocalmine din nou.
fiecare roman o sa primeasca 25 de mii de algocalmine!
ba nu, gresesc, astia erau eurooii lui Geonelu pt tinerii care se intorc acasa.
deci, fiecare roman o sa capete 20 de mii de algocalmine.
fuck…astia erau euroii lui domnul Dan PPDD.
oricum, sa cada dracului basescu si sa reinceapa teleeurobingo pe antena 1.
Rezultatele celorlalte alegeri nu au fost infuentate de numarul total de alegatori, ca nu a fost nevoie de cvorum. 3 votanti daca erau toti, nu conta daca totalul era de 22 de milioane sau de 16. Cat e de greu de inteles asta???
irinuca, are mare importanta chiar si in situatiile in care nu dicutam de voturi. iata de ce:
daca numarul de alegatori (implicit de cetateni) a scazut, de fapt, cu 1,5 milioane, atunci trebuia scazut si numarul de parlamentari, de consilieri judeteni, de consilieri locali, deoarece numarul astora se stabileste prin raport la numarul populatiei. ceva gen un senator la 170 de mii de oameni. daca populatia a scazut cu 1,5 milioane, vezi cati senatori ies din schema.
intre timp, senatorii, consilierii, toti astia alesi pe baza listelor neactualizate au votat, si-au pus amprenta pe viata publica, au luat decizii. poate nu aveau voie sa faca asta, daca populatia/numarul de votanti scazuse.
deci, ce faci, anulezi legile, licitatiile, indemnizatiile, salariile, alocatiile bugetare gestionate de toti acesti alesi in plus?
intlegi de ce e important, chiar si cand nu vorbim de cvorum?
insa, inca o data, asta e o diversiune. listele electorale sunt, in general, ok, sunt functionale.
si inca o chestie, irinuco.
ma intrebai pe pagina cealalta de ce nu am intrat in schengen pana acum.
pentru ca nu am fost capabili, de-aia.
de vina sunt toti ministrii de interne de pana acum, inclusiv blaga al lui basescu.
DAR faceam progrese, mergeam in directia aia. ne apropiam, taras-grapis. a fost conjunctura politica nefericita din olanda care ne-a tinut pe bara, au fost valurile de tigani care i-au fortat pe unii politicieni occidentali sa o arda populist.
dar ne apropiam, tehnic, indeplineam conditiile.
ei, dar cand ministrul de Interne german (tara care ne sprijinea pt Schengen) vine si spune ca romania s-a angajat pe o cale politica dubioasa si nu vad posibila integrarea curand, e clar ca baietii astia ai vostri, Crinel, Doctorul si Varanul ne-au aruncat 5-6 ani in urma.
si retine ca asta o sa aiba efecte economice majore.
adica o sa ne arda rau la bani. intelegi ca ei isi cumpara libertatea pe banii nostri, profitand ca sunteti suparati pe basescu? dar asa, suparati la modul prostesc, incat nu mai sunteti capabili sa vedeti ca astia incep sa va calareasca si pe voi.
iar, in legatura cu tara mea, a ta, eu o vad aproape de europa. tovarasii astia ai tai, pe care ii iubesti pe cat il urasti pe basescu, vorbesc despre europa ca despre corea de nord. faceti-va voi o tara separata, prin uzbekistan, pe undeva, aproape de vocea rusiei, cu care cantati in acelasi cor. eu prefer solo-urile angelei merkel.
Mi-a placut observatia ta, am citat-o si-am trimis un pingback acum cateva zile. L-o fi cenzurat Akismet..