De la „antivirus” la „suită de securitate”

Prin anii 2000 cumpăram niște reviste de jocuri pe calculator care veneau, de obicei, și cu câte un CD bonus – demo-uri de toate felurile sau programe utilitare mititele. Uneori primeai un antivirus, din partea câte unei companii mai mult sau mai puțin cunoscute. Instalai antivirusul și sperai că își va face treaba. Mă rog, calul de dar nu se caută la dinți, deci prea multe reproșuri nu-ți puteai permite.

Dup-aia, lucrurile s-au mai schimbat, unele spre bine, altele spre rău. Revistele s-au împuținat iar antivirusul pe CD n-a mai fost suficient, pentru că nici amenințările informatice n-au mai fost așa de ușor de încadrat. Așa că acum avem nevoie de o apărare mai sofisticată.

Am vorbit despre această evoluție cu Alex „Jay” Bălan, Chief Security Researcher la Bitdefender. Iată discuția:

Bitdefender este lider mondial în securitate cibernetică. Produsele sale protejează peste 500 de milioane de sisteme în peste 150 de țări iar tehnologiile sale sunt utilizate în peste 38% din soluțiile de securitate existente în lume.

Și, după părerea mea, Bitdefender are și cel mai mișto logo dintre toate companiile românești.

Articol din categoria: ACTUALITATE, ADVERTORIAL

1 comentariu Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Logoul ma duce cu mintea la o companie românească de prelucrare si distribuitie a produselor petroliere. Una-i parte din elita mondiala pentru ceva bun, cea din urma este o jena pe care au capusat-o toti care au putut.

    0
    0