National-USL-ismul dlui Antonescu

Inspaimantator este ca liderii USL nu mai disting propaganda de realitate.

Reactia de profunda ingrijorare a europenilor la ce se petrece de cateva saptamani in Romania nu e rezultatul vreunei campanii prost coordonate de PR, sau al cine stie carei deficiente de comunicare, cum a tot sugerat noua putere de la Bucuresti. USL a incalcat si incalca regulile de functionare a statului de drept, si pur si simplu nu poate produce suficient fum ca sa ascunda asta la Bruxelles, asa cum o face la Bucureti.

Insa, intr-un anume fel, liderii USL reusisera sa ramana, pana acum, intr-o zona relativ benigna, chiar ridicola, a relatiei cu UE, dand vina pe traducatori si pe jurnalisti pentru „neintelegeri”.

Insa, de ieri seara, starea pacientului Romania s-a agravat major.

Daca dl. Antonescu, din pozitie prezidentiala, a ajuns sa acuze Uniunea Europeana ca incalca suveranitatea Romaniei, Romania e in pericol.

Uniunea nu incalca nimic in Romania; USL o face. Suntem parte a UE nu prin ocupatie, ci ca urmare a marilor noastre eforturi si sperante. Apartenenta la UE exclude atat mineriadele propriu-zise, cat si pe cele politice. USL a incercat permanent, pana la discursul de ieri al dlui Antonescu, sa minimalizeze gravitatea avertismentelor venite dinspre UE, si a fost prinsa, de fiecare data, cu ocaua mica (ultimul exemplu, cazul convocarii ambasadorului roman la MAE german si modul cu totul penibil in care a explicat evenimentul dl. Marga).

Un fel de „cine mai e si revista asta, Nature” aplicat in politicile generale ale statului roman.

Ieri, dl. Antonescu a schimbat tactica. De-acum, intram in zona nationalismului primitiv, hormonal, ca mod de ascundere a temei reale. Nimic nou – Ceausescu inventase national-comunismul ca sa prelungeasca viata regimului sau, si a si reusit, o lunga si tragica perioada.

Diferenta e ca Ceausescu ne apara de rusi. Antonescu vrea sa ne apere de europeni.

Dar, pentru Romania, nu exista viitor decat alaturi de europeni. Tara e prea slaba si prea saraca pentru a rezista in echilibru intre cele doua blocuri. Suntem cu UE sau suntem trasi in sfera de influenta ruseasca – alta alternativa nu exista. Priviti spre Est, la Moldova, ca sa intelegeti care sunt efectele unor politicieni corupti si orbiti de interesul personal asupra unei tari.

A ciupi acum, in acest mod brutal, nervul nationalist in Romania, in speranta unui castig politic imediat, e dovada de uriasa iresponsabilitate din partea presedintelui interimar.

Ma astept ca urmatorul spasm al imaginatiei USL sa fie o poveste cu ceva agenturi straine.

Inca un lucru: sa nu creada cineva ca, daca ungurii au scapat ieftin, in cele din urma, cu excesele autoritariste ale regimului Orban, o sa ne mearga si noua. Noi n-avem lobby cum au maghiarii, si n-avem nici trecutul maghiarilor in Europa. Noi o vom pati rau de tot.

Articol din categoria: ACTUALITATE

113 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    e horror cand presedintele tarii vorbeste in cadrul unui discurs oficial despre „imperialismul occidental”

    0
    0
  2. #2 Comentariu nou

    Apai draghe, nimeni nu mai distinge propaganda de realitate in zilele astea…

    Daca e sa stam cum om sta, dar sa judecam drept, imperialismul occidental vrea pohta ce-o pohteste, si in plan economic o va avea, indiferent cine va avea cistig de cauza dupa 29 iulie, respectiv dupa alegeri. Asa se deal-uieste dintotdeauna: vrei intrare, dar peschesu’. Nimic nou aici. In plan politic, nu-i totuna cine are cistigul de cauza, asta dreptu-i. Si asta inteleg de ce nu-i place raspopitului Barroso, si nici n-o aranjeaza pe d-na Merkel, acasa sau la Bruxelles…

    0
    0
    • #3 Comentariu nou

      crin o face din ratiuni politice care urmaresc interesul restrins, clientelar, in cel mai bun caz partinic si nu cel national. dar tu?
      sa inteleg ca esti (doar) prost?

      0
      0
    • #4 Comentariu nou

      Ihi. Si eu cred asta despre USL-isti. Cred asta si despre Basescu & Co. Eu nu fac diferenta intre ei.

      In plus:
      1. E despre Basescu pe 29 iulie, de fapt.
      2. Si-a facut-o singur, din lipsa de PDL-isti din care sa mai faca vreun guvern.
      3. Oricare guvern/presedinte = tot un drac pentru „interesul national”.

      Despre mine, ce sa spun, nu mai mult decit al de m-a intrebat… Doar o intrebare am si eu (cu sunet): http://www.trilulilu.ro/muzica-clasica/amice-esti-idiot-26489-amice-esti-idiot Deh, maestrul Mitica Popescu. Un domn.

      0
      0
  3. #5 Comentariu nou

    Imi pare rau pentru mine. Trebuie sa te parasesc. Ai devenit partizan si nu m-am asteptat. Poate e criza varstei, poate e influenta prietenei si a cercului in care te zbati, poate e doar o iluzie in care crezi. Ponta si Antonescu sunt temporari. Toate trec. Sper din tot sufletul sa iti gasesti echilibrul.

    0
    0
    • #6 Comentariu nou

      Îţi propun să faci un inventar a celor promise la venirea guvernului Lolek şi Bolek şi a realizărilor de până acum…măcar ca proiecte şi iniţiative. Gargara că Băsescu îi împiedică să lucreze este echivalent cu a spune că eşti impotent pentru că afară plouă. Ce este ciudat că „greii”partidului…vorbim de PSD…nu se bagă. Asta trebuie să ne îngrijoreze. Oricum… acest guvern este poate cel mai neprofesionist de care am avut parte în ultimii 20 ani.

      0
      0
    • #7 Comentariu nou

      Revin. Am gresit. Imi cer iertare. Nimic nu-mi da dreptul sa il judec pe Vlad. Il stiu de pe vremea cand scria la un ziar pentru studenti, apoi de pe blogul lui de pe wordpress. Voi astepta. Voi fi aceeasi vecina cicalitoare, daca imi va permite. Prietenii noi nu sunt intotdeauna si cei mai buni. Sper sa traim intr-o lume normala in care Vlad sa povesteasca iar, cu talent, despre pesti, instalatori, portar, si alte maruntisuri ale vietii cotidiene.

      0
      0
    • chiar, mai bine ne-ar spune cu cine votează dom’ Petrică.

      0
      0
    • 🙂 thx

      0
      0
  4. #10 Comentariu nou

    nasol ca ai stat atat la be1, de ceva timp se vede politica postului in articolele de blog. nu se intampla cand erai la ailalti. poate astia au sampon mai eficace.

    0
    0
    • #11 Comentariu nou

      „Ăilalţi” fiind probabil cei de la penibilul post Antena…scârţ. Cred că RCS-RDS a făcut …fără să vrea…un mare serviciu românilor…câţi or fi fost ei…că a reziliat contractul cu grupul lui Voiculescu. Iar cei care au plecat de acolo şi-au respectat profesia de jurnalişti.

      0
      0
  5. #12 Comentariu nou

    ce-ai făcut cu Petreanu, mă, unde l-ai îngropat?

    0
    0
    • #13 Comentariu nou

      Petreanu, dacă totuși tu ești, trăiești, aș fi curios ce ai dat la comentariul de mai sus, like sau dislike?

      0
      0
  6. #14 Comentariu nou

    Dap, ceea ce vedem este o simpla disputa politica intre doua parti si B1 TV l-a facut sa devina partizan. Asta trebuie sa fie.

    La urma urmei, putina dictatura n-a omorit pe nimeni, de ce sa ne infierbintam asa?

    In alta ordine de idei, dupa discursul lui Antonescu, mi-am pus pentru prima data problema foarte serios sa plec din tara. Partea pozitiva ar fi ca in general azilul politic e mult mai rapid de obtinut decit viza.

    0
    0
    • #15 Comentariu nou

      e, hai! da-o-n mizda pa-sii!abia dupa discursul ala te-ai gandit sa o razi?! te-ai nascut alaltaieri?

      0
      0
  7. #16 Comentariu nou

    Si uite asa se duce naibii UE, din cauza lui Antonescu. Astept si urmatorul articol in care sa se explice cum nu vom mai circula noi cu buletinul prin Oiropa, citand din domnul Boc ghe la Cloj. Nasol, va trebui sa imi obtin alt permis de munca, dar m-oi descurca eu cumva. Pana una-alta, pe 29 iulie e referendum privind demisia presedintelui Basescu, cu un raspuns simplu Da sau NU. Oricat ar incerca Basescu si voi sa il transformati in altceva tot „il mai vrei pe Basescu?” e intrebarea, nu „il vrei pe Antonescu?”. Alegerile vor fi mai incolo si acolo va fi altceva. Un weekend fain, Mr. Orwell!

    0
    0
  8. #17 Comentariu nou

    Da, ma, da… esti tare! Ce-ar fi sa ne aplecam noi umerii si genunchii pentru ca asa stii tu ca tre facut in UE, pentru ca ne-am dorit noi ani de zile. Ma Petreanu… Aproape mi-e mila ma de tine! Romania e PARTENER tampitule, nu e vasal, cum crede Base si cum crezi tu! Esti bou, clar tre sa te sterg din reader!!

    0
    0
    • #18 Comentariu nou

      @Cristi: Da, este cum spui tu: i-am rugat sa ne ia si pe noi parteneri in cercul lor (ca acolo era mai bine si ne era mai bine). Iar ei au spus OK, astea sunt conditiile, daca le acceptam ne iau parteneri. Si noi am zis DA, le acceptam si iata-ne in cercul lor. Acum ne readuc aminte care erau conditiile si ne intreaba daca mai suntem de acord cu ele (ca se pare ca am cam inceput sa incalcam ce am promis). Daca raspunsul este nu, nicio problema, suntem liberi sa plecam si sa ii lasam in pace. Ei nu or sa sufere fara noi. Si acum este treaba noastra sa ne hotarim daca mai vrem sa facem parte din cercul lor (respectindu-ne promisiunile) sa ne este mai bine singuri. Tot fara nicio suparare.

      0
      0
    • #19 Comentariu nou

      da, clar mai bine o stergi de aici, tampitule! prostia ta e proportionala cu raul pe care antonescu si ponta il fac tarii asteia. Noroc ca am plecat la timp din tara asta plina de spalati pe creier.

      0
      0
    • #20 Comentariu nou

      Băi nea…”CRISTI”… Arici Pogonici este prost ca noaptea în materie de legislaţie internaţională. E dus cu pluta şi îi place rău să se audă vorbind. Când semnezi un tratat internaţional semnezi CĂ EŞTI DE ACORD SĂ FIE RESPECTATE ANUMITE REGULI. Crizel are accese de „Ceauşism” ca în perioada de după vizita lui Nixon la Bucureşti. Acum…Nixon nu s-o fi chemând Putin??? Şi …revenind…ai semnat…ai fost de acord…ai primit şi bani pentru sprijinirea economiei în baza tratatului şi acum…o întorci ca la Ploieşti gen „daţi-vă dracului cu regulile voastre…fac ce vrea muşchii mei …E BINE !?”

      0
      0
  9. #21 Comentariu nou

    Mda…Inca un blog pe care nu-l voi mai citi.
    Cum sa votez sa ramana la putere un om care a taiat pensiile bunicilor, parintilor si tuturor celor care ne-au crescu si educat? Cum sa votez pentru Base cand el a inchis ochii la hotia lu’ tanti aia care numara voturile dupa un sistem numeric stiut doar de ea? Cum sa votez cu aest marinar nemernic care si-a permis sa isi bata joc de singurul om care chiar a facut ceva in domeniul sanatatii publice in Romania…Arafat? Cum sa votez cu Base cand el a trimis-o in parlamentul european pe bani publici de campanie pe fiica-sa care nu stie nici cele mai elementare reguli de vorbire si scriere? Cum sa votez nu la referendum un om care loveste copii „nu cu pumnul” dar ii loveste?
    Cum? Imi spui cum?

    Voi vota DA indiferent de propaganda si plansetul portocaliilor pe la portile europenilor!

    0
    0
    • #22 Comentariu nou

      Votati cum credeti. Asa e democratic.

      Ei, eu o sa votez Nu sau nu o sa ma duc deloc, daca pot cu asta sa ajut la invalidarea referendumului.

      Mie mi se pare destul de clar ca daca votez Da, de fapt o sa votez Da precum si pentru senatorul Voicu. Ala care aranja dosare la ICCJ pentru a scapoa oameni politici de puscarie si care acum voteaza si el DA cu doua maini. Senator care e condamnat la 5 ani de puscarie pentru coruperea judecatorilor de la ICCJ, dar el voteaza in parlament. Daca votez DA, apoi votez pentru lichidarea justitiei din Romania pentru multi ani de aici incolo. Cei „mari” vor redeveni imuni, asa cum erau pe vremea PNA-ului lui Amariei.

      Evident ca dumneata pui in balanta ce ai zis si vrei sa votezi DA. Asta e, pana la urma trebui sa traim unii cu altii in tara asta si dreptul la vot e democratic.

      P.S. Zau ca ar fi bine sa incercati sa ganditi ceva mai la rece si mai lucid referitor la politicieni.

      Un mic exemplu: „Cum sa votez pentru Base cand el a inchis ochii la hotia lu’ tanti aia care numara voturile dupa un sistem numeric stiut doar de ea”

      Din contra, Basescu a gasit un pretext banal si a refuzat sa promulge legea, tocmai pentru a o retrimite in parlament. Si asa s-a si intamplat, legea a fost retrimisa in parlament si s-a votat din nou. „Furtul” ala a lui Anastase nu a produs efecte tocmai datorita lui Basescu.

      0
      0
    • #23 Comentariu nou

      a gasit un pretext banal?nu era mai cinstit sa spuna ca ce se intamplase cu anastase era o rusine si din cauza asta n-o promulga?pretextul banal e in sine tot o minciuna.

      0
      0
    • #24 Comentariu nou

      Poate vrei sa te duci in Spania sau Italia sau Irlanda, ca acolo nu au taiat nimic; a, stai, si acolo au taiat salarii si au crescut tva-ul.
      Ce sa zic, intoxicati de la latrina3 umble peste tot camuflati in victime basiste!

      0
      0
    • #25 Comentariu nou

      Degeaba incerci sa explici evidentele celor „montati”. Taberele sunt impartite iremediabil si ireconciliabil. Ma bucur ca votul meu il va anula pe cel al lui Petreanu, pe care, cu sincer regret, il las sa pazeasca justitia alaturi de eba.

      0
      0
    • Foarte bine, votează DA, dacă vrei, exact asta înseamnă democrație, dreptul tău de a vota pentru un prim-ministru ca Victor Ponta care, fie vorba între noi, are și el o nevastă, surpriză, tot euro-parlamentar, doamnă care, într-o anumită ocazie, habar nu a avut să spună ce înseamnă NATO (deși absolvise colegiul național de apărare, nu pe ăla de plantat lalele …), A, și dl. Ponta al tău mai are de lămurit niscaiva neînțelegeri cu o lucrare de doctorat (și nu știu de ce naiba tot întârzie lămuririle astea, dacă se știe curat). Dar în fine, repet, e foarte bine că votezi cu cine vrei tu, că asta înseamnă democrație, să-l poți alege pe Gigi Becali sau pe hipopotamul Vasile de la grădina zoologică, fără să îți fie frică să spui asta …

      0
      0
    • #27 Comentariu nou

      Voturile au fost numarate de un liberal (verifica) care a spus care este numarul. Madama (care de altfel nu imi place deloc) numai a preluat numarul.

      usl preia acum aproape aceeasi lege a sanatatii. (verifica). Btw Nastase a fost luat de o ambulanta din sistemul privat.

      EBA a gresit de cateva ori. Crin Antonescu a gresit de nenumarate ori :” serviciuri” spune ceva?

      Implicit recunosti ca filmuletul a fost o „facatura”

      Si ….totusi toate aste sunt irelevante pentru ca nu aceasta este problema. Basescu nu a incalcat nicio lege Crin A si Ponta V au incalcat constitutia. (citeste decizia CCR), au mintit in declaratii au incitat lumea la omor (vei declaratiile sistematice ale lui Ponta).

      Daca vrem salarii „ca afara” trebuie sa respectam legea, chiar daca nu ne place, si sa nu mintim. Nu le putem avea pe amandoua

      0
      0
    • #28 Comentariu nou

      După motivele care le-ai aruncat aici…am evitat cuvântul infantil…nici nu-i mare pagubă.

      0
      0
  10. #29 Comentariu nou

    Mda, partea cu adevarat trista – dupa cum ai observat si tu din comentarii -, e ca treaba asta prinde bine maselor primitive, cu atat mai mult dupa lunga perioada de criza. Ca-s indobitocite de media, ca-s reminiscente comuniste sau tineri batuti bine in cap de parinti-bunici-profesori pe treaba asta, ideea e ca prinde. Deocamdata e o chestie pur-populista care va avea efecte foarte mari si nefaste pentru Romania, dar oricand treaba poate degenera in ceva extremist in interiorul tarii.

    0
    0
  11. Îmi pare rău, dragă Vlad Petreanu, dar şi eu îmi creez des impresia că eba nu e singurul europarlamentar „interesant„ de pe acolo.

    Vorba cuiva: e ultimul meu comentariu pe aici, atâta vreme cât te ocupi de politică. Cine ştie, poate aşa e schema, nu vreau să mă bag.

    O să revin pe aici când o să ne ocupăm şi noi de treburi mai frumoase şi mai interesante. Numai bine, până pe 29 iulie. Sper că nu şi mai târziu.

    0
    0
    • Adică (dacă nu s-a înţeles prea bine): mă îndoiesc că e cazul să luăm poziţia de drepţi la orice inepţie declarată de vreunul de pe acolo, indiferent ce funcţie are şi indiferent cine e preşedinte la noi.

      0
      0
    • #32 Comentariu nou

      S-a inteles foarte bine : esti prost gramada si, ca orice prost esti si fudul.

      0
      0
  12. #33 Comentariu nou

    succesul unui blog tine si de comentariile din subsolul sau… ca multi nu stiu sa argumenteze si sa poarte un dialog, doar in ‘amenintari’ virtuale „te sterg.. plec.. nu ma mai intorc, nu te mai citesc „.
    imi pare bine, se face curatenie. eventual ramin aia care nu par a avea monopol pe tot adevarul de pe lume, nu incearca sa converteasca cu forta si isi mai pun ceva intrebari.

    0
    0
  13. #34 Comentariu nou

    Basescu trebuie sa dispara, trebuie sa ramana fara imunitate si facut sa plateasca pentru cele unu, doua, trei etc dosare in care e implicat. La fel ca si Udrea…. de ex. Si toti ceilalti.
    Cat despre ceilalti, democratia nu se rezuma la un vot, ci este un exercitiu zilnic, constant. Inseamna atentie la ceea ce fac cei pe care ii alegem si sanctionarea (la inceput verbal/scris dar si prin manifestatii/mitinguri de protest) atunci cand ceva nu e ok. Daca nu invatam sa fim cu adevarat cetateni implicati activ si constructiv la viata cetatii, viata noastra va fi un lung sir de cicluri de patru ani la sfarsitul carora ne vom lamenta ca si astia au fost hoti si ca iar nu avem cu cine vota.
    Revenind, PDL-ul trebuie sa plece si cei care au avut responsabilitati sau au facut afaceri in detrimentul statului trebuie sa plateasca. Nu se va intampla asta decat in masura in care exista presiune constanta din partea societatii iar societatea suntem noi…

    0
    0
    • #35 Comentariu nou

      Clara, omul asta s-a plictisit de de cite ori i s-au luat dosarele lui la puricat. Da mai tii minte (sau vrei sa iti aduci aminte), si-a dat chiar demisia din parlament pentru a putea fi cercetat (nu ca prietenul Nastase) si nu s-a ajuns la nicio condamnare. Asa ca hai sa nu mai batem cimpii ca se usuca iarba. Cit despre PDL, nu stiu daca ai observat citi oameni politici (unii chiar cu greutate) sunt sub urmarire DNA sau trimisi deja in judecata pentru diverse matrapazlicuri, si toate astea intr-o perioada in care PDL s-a aflat la conducere. Asa ca asta inseamna justitie libera. Uita-te bine la ea ca, daca iese dupa mintea ta, nu o sa o mai vezi.

      0
      0
    • #36 Comentariu nou

      Ok, deci Basescu e curat ca lacrima – si Udrea la fel. Si ceilalti PDL-isti. E bine – mi-am luat de-o grija.
      Care sunt oamenii politici (unii chiar cu greutate) sub urmarire DNA sau trimisi in judecata? Sau condamnati, eventual? Sunt niste multi ani de guvernare Basescu/PDL totusi….

      0
      0
    • #37 Comentariu nou

      Mai sapă Clara …mai sapă…şi o să te ” dăştepţi” văzând cu ochii. Da’ mai mută canalul TV şi pe alte posturi decât Antena 3

      0
      0
    • #38 Comentariu nou

      Draga Radu, ajuta-ma sa ma „dastept” (scuze, nu am diacritice) – deci care erau marii condamnati pentru coruptie gasiti/trimisi la inchisoare (nu arestati preventiv) in anii de guvernare PDL/ Basescu?

      0
      0
    • #39 Comentariu nou

      clara – puteai sa faci un simplu copy-paste cu „ă” -ul din mesajul lui radu. da’ se pare ca inteligenta nu e punctul tau forte 😀
      ah. sau nu e etic ?? :)))))))

      0
      0
    • #40 Comentariu nou

      @fish: Faptul ca am folosit sau nu diacritice este intr-adevar extrem de relevant in ceea ce priveste intrebarea la care, in continuare, astept un raspuns. Dupa cum este si un indicator clar al nivelului meu de inteligenta… e bine de stiut. Adevarul este ca, in momentul in care primesc replici de acest gen, nu stiu de ce ma mai obosesc sa scriu – cu sau fara diacritice – poate pentru ca blogul asta si Vlad Petreanu imi erau dragi. O sa ma obisnuiesc cu gandul ca nu mai am ce cauta pe aici…

      0
      0
    • #41 Comentariu nou

      Primarul din Rm Valcea, imi scapa numele acum, condamnat definitiv cred ca e inca in inchisoare. Primarul Clujului e in inchisoare. Solomon, la Craiova, inchisoare. Ritzi pitzi e sub urmarire. Blejnar care e considerat tot omul pdlului. Senator PDL Mircea Banias, sub urmarire. Deputatul ala care a fugit prin Africa, iarashi nu-mi vine numele.. ah, ba da, Boldea parca.

      Uite si o lista, cu toti parlamentarii, de la toate partidele, trimisi in judecata, condamnatzi, etc..

      http://www.monica-macovei.ro/blog/?p=974

      Cine stie, poate te trezesti

      0
      0
  14. #42 Comentariu nou

    Vlade, te-ai captusit cu postaci uselisti… Ei nu suporta argumente, dar sunt usor de recunoscut dupa incrancenare, ura si amenintarile cu plecatul…

    In alta ordine de idei, exista un bias cognitiv care spune ca oamenii tind sa ignore faptele recente daca contravin parerilor lor formate dinainte.

    0
    0
  15. apăi dacă voi săriți în sus doi metri și amenințați că vă cărați când un om pe care pretindeți că îl cunoașteți și citiți de amar de vreme (și de zi) nu gândește ca voi, ba, mai mult, aveți așa o părere execrabilă despre el încât îl jigniți considerându-l fie bou, fie că nu gândește cu capul lui (ci cu al prietenei, poate, sugera cineva), fie la andropauză, fie vândut pe arginți, atunci probabil că ar fi mai bine să scape de voi … halal prieteni! părerea mea, dar bănuiesc că omul are prea mult bun-simț ca să v-o spună și poate chiar o să-și țină opiniile astea pentru el de-acum încolo, ceea ce ar fi păcat …

    0
    0
    • #44 Comentariu nou

      cred ca noi, cei care il citim de atata amar de zi (vreme) ne obisnuisem cu el intr-un fel anume. si poate ne simtim dezamagiti – asta nu scuza derapajele de limbaj, bineinteles – dar feeling-ul e unul amar….

      0
      0
    • #45 Comentariu nou

      noi ne ‘obisnuseram”… nu ca ar tine de inteligenta, dar de gramatica „de acasa” , da.

      0
      0
    • #46 Comentariu nou

      Parca ne paraseai…

      0
      0
  16. #47 Comentariu nou

    – daca basescu ar fi fost debarcat fara ordonante de (extrema) urgenta tiparite peste rand la Monitorul Oficial devenit cotidian al guvernului, mi-ar fi fost egal.
    – daca guvernul – folosindu-de de majoritatea parlamentara, ar fi avut macar o masura care chiar sa priveasca alegatorul de rand, ala pe care se bat cu caramizile in pietul de arama coclita ca il apara de dictator, m-as mai fi gandit putin.
    – daca ar fi reusit ( el, guvernul, ea – alianta, ei – ca nu ii mai deosebesti) – macar sa ramana coerent in comunicare si sa nu ajunga palatul victor(ia) sa contrazica proaspatul (crin)toceni – m-as mai fi gandit o data.
    – mi-ar fi fost greu sa vad ca desi votul meu, de roman plecat, a fost bun 10 ani – fix acum mi se cere si mai mult ca sa imi exprim – nu-i asa – dreptul meu constitutionale care este, dar lipseste cu desavarsire.
    In toata nebunia asta – daca Petreanu ar fi scris un post despre cum ne curata USL-ul tara de putregaiuri si noroi, eu l-as fi citit mai departe. Fie si pentru ca a reusit sa vada o luminita in toata mocirla asta. Ca face bine la nervii capului sa ai parte, fie si virtual, de perspective venite de la oameni inteligenti care au alta parere. Si dintre toti oamenii pe care ii citesc eu cu placere si speranta de atata amar de vreme – unul nu a avut o vorba buna despre vremurile subt care ne gasim.
    Nici macar ei nu pot sa cumpere atat. Dar e clar ca pot sa abureasca en-gros!

    0
    0
  17. #48 Comentariu nou

    Prea brusca si prea pe fata repozitionarea dumneavoastra. Din echilibratul, profesionistul Vlad Petreanu pare a mai fi ramas foarte putin, aproape deloc as spune. Ne aducem totusi aminte ca pana nu demult ati condus stirile antenelor, daca nu ma insel chiar pe vremea cand Basescu a fost suspendat prima oara. In orice caz, o conduceati cand Basescu a smuls telefonul din mana (la acea vreme) angajatei domniei voastre. Ati ezitat sa difuzati inregistrarea conversatiei private a presedintelui cu sotia lui, insa pana la urma n-ati avut incotro, patronul a pus piciorul in prag. Domnule Petreanu ati girat atunci un lucru fals, nu o faceti si a doua oara.
    Nu mi se pare nimic in neregula cu afirmatiile lui Antonescu. Un bun profesionist ca domnia voastra ar trebui sa stie ca majoritatea cetatenilor europeni s-a saturat de UE. Nu e nimic rau in a mai afirma, macar din cand in cand, ca „poporul e stapan”. Ati devenit un brusc si surprinzator de efervescent aparator al globalizarii, mondialismului, a Europei unite, ceea ce va face suspect de schimbari de macaz mult mai profunde decat cele afisate. Pacat

    0
    0
    • Interesant. Integistrarea despre care vorbiti a fost stearsa, probabil chiar de catre presedinte. A durat o noapte s-o recupereze cineva priceput la IT din redactie. Am difuzat-o imediat dupa. N-a fost vorba despre nici un picior patronal in nici un prag. Dar, repet, interesant modul in care ganditi.

      0
      0
    • #50 Comentariu nou

      Uni oameni sunt prosti. Cei care chiar cred ca cetatenii europeni s-au saturat de EU sunt in fruntea topurilor la prostie absoluta. De ce oare?
      Pentru ca nici o tara din Europa, nici macar Germania nu poate supravietui singura pe piata mondiala. Din motive de China si nu numai. DE asta se lupta sa tina uniunea in picioare. Din nefericire, ceea ce nu pricep romanii e faptul ca EU va continua cu sau fara Romania. Romania n-ar fi trebuit sa fie primita in EU pentru ca nu era pregatita, si daca nu se supune regulilor- care-s cat se poate de decente- „respectati democratia si drepturile omului” – Romania se poate intoarce fain frumos la stadiul de republica bananiera din anii 90.

      pentru ca NIMENI nu are nevoie de Romania.
      Asta una la mana.

      Doua la mana: cei care se plang de taierea salariilor si pensiilor sunt la modul foarte evident nu numai ignoranti, dar incredibil de departe de realitate. In UK multi angajati bugetari au avut de ales intre taieri din salarii de pana la 40% sau concedieri. Batranilor li s-au taiat multe forme de ajutor. Si asa e in toata Europa. Cei care se bat cu caramida in piept fara sa inteleaga de ce s-au luat masurile alea ar trebui sa se uite la tarile care NU le-au luat- Grecia, Irlanda etc. Daca Romania nu e falimentara si nu are nevoie de un bailout pe care nu e foarte sigur ca l-ar primi( nu suntem in euro), e datorita acelor masuri. Dar bineinteles ca nu poti sa fii fesenist si inteligent in acelasi timp.

      Trei la mana:
      Motivul pentru care Romania este unde este e din cauza actualilor USListi, fosti FSNisti sau cu le-o mai fi zis. Motivul pentru care 80% din generatia mea a emigrat e acolo. Pe mine ce m-a scarbit a fost momentul in care, in 2000, a trebuit sa-l votez pe Iliescu ca sa nu iasa Vadim. Si pe urma am plecat.
      Astea sunt rezultatele USListilor. Basescu nu e un sfant, dar comparativ cu ceilalti conducatori ai Romaniei, e cel mai bun leader pe care l-am avut in ultima aproape suta de ani.
      Popor de mana a doua- lideri de mana a doua.

      Cand vad oameni relativ inteligenti cum se lasa orbiti de propaganda si prefera sa faca un caca mare pe viitorul tarii si al copiilor lor numai pentru a-si satisface o ura care vine mai mult din ignoranta, ma apuca plansul. Poate ca cei care spun ca tot ce avea Romania mai bun a plecat din tara de mult au dreptate.
      Pacat.

      0
      0
  18. #51 Comentariu nou

    Dap…sorry…m-ai pierdut si pe mine. Mananci din ce in ce mai mult rahat portocaliu. Nu ca mi-ar placea mie in mod special rosu sau galben, dar tu devii prea idiot pentru mine, punand botu’ la rahaturile lu’madam merchiel. Sau poate esti doar un imputit platit. Cam cum e Badea sau Ciutacu.
    Si ce mai imi placea cum scriai alta data…
    Cu onor, sictir.

    0
    0
    • #52 Comentariu nou

      Octav, si tu mananci mult rahat, nu ma arunc sa precizez culori acum.
      Cum rahat(sic) te-a pierdut Vlad, cand nu te-a avut NICIODATA?
      Chiar asa, ai citit tu in taina in toti anii astia, post cu post, cuvintel cu cuvintel, si singurul, unicul, irepetabilul comentariu pe care ai reusit sa-l produci e asta in care zici ca renunti?

      Asta, sau si google e pedelist, ca Merkel:
      http://goo.gl/ulsQJ

      ( Sorry, Octav, n-am nimic personal cu tine, s-a nimerit sa fii ultimul. Colegii tai au fost mai rapizi, isi merita prima, asta e :p)

      0
      0
    • #53 Comentariu nou

      Pe mine a început să mă amuze această dipută „pe argumente”între USL-işti şi ceilalţi. Argumentele USL-iştilor sunt în proporţie de 90% următoarele : Băsist împuţit, te plăteşte Băsescu, flota, Elena Udrea ??? au furat, aservire UE…etc
      Bă băieţi…mai puneţi mâna pe carte…pe legi…pe legislaţie…pe ce vreţi voi dar mai puţin pe telecomandă TV pt Antena 3. Sunt curios când o fi în stare unul de la USL să vină cu ceva argumente viabile care să-i dea dreptul să susţină acest guvern neguvernabil ???

      0
      0
    • #54 Comentariu nou

      @octav si toti restul: eu chiar sper ca Vlad sa nu va fi avut niciodata de citiroti. nu de alta, dar i-ati fi scazut popularitatea blogului pe care noi, cei ce il cetim de atatia ani, ne bucuram sa i-o acordam

      p.s. vezi ca si alina plugaru are blog, poate e mai pe stilul tau

      0
      0
  19. #55 Comentariu nou

    D-le Petreanu, eu v-am citit de mai multe ori, n-am comentat niciodata.
    Acum eu vreau sa va spun ca nu-i bai ca va pleaca cei de mai sus, nu pierdeti nimic. Ei tocmai ne-au spus ca-i cred pe cei din lista a 2-a a lui Mantog, in timp ce D-stra v-ati alaturat cu brio primei liste. Felicitari.

    0
    0
  20. #56 Comentariu nou

    „alta alternativa” e pleonasm, maestre.
    In rest, numai de bine 🙂

    0
    0
  21. 1,2,3, proba de postat…
    Inca una si ma duc.
    Sa recapitulam scurt. Oameni buni, pe 29 iulie trebuie sa votam.
    Este singura solutie sa dam peste bot multora. Incepand cu cei care cred ca invalidarea referendumului ar fi o solutie pentru a castiga unii sau PENTRU A-SI JUSTIFICA ALTII INSUCCESUL.
    Continuam cu toata clasa politica, care o sa observe cu acest prilej ca nu suntem o turma de oi adormite si ca toate eforturile lor mizerabile se duc pe apa sambetei. TOATA clasa politica, am zis.
    O sa dam peste bot si tuturor barosilor si merkozi-ilor din lumea intreaga, cu nimic mai presus decat ai nostri.
    Nu in ultimul rand oengeurilor lu` peshte prajit, care tac acum ca mortul in papushoi, desi pana acum se straduiau sa ne lamureasca de faptul ca votul e ceva sacru, mai tare decat iubirea de mama.

    Hai sa vedem, pe 29 iulie, ce gandeste poporul acesta.
    Si, vorba cuiva de mai sus, alegerile din toamna sunt alta poveste.

    Iar in ceea ce priveste faptul ca gazda noastra a luat-o evident intr-o parte… iarta-l, Doamne, chiar daca stie sau nu stie ce face.
    Noi avem certitudinea ca o sa-ti revii, dupa jobul acesta.

    0
    0
    • Primul LIKE mi l-am oferit singur. Mai vreau! 🙂

      0
      0
    • #59 Comentariu nou

      „O sa dam peste bot si tuturor barosilor si merkozi-ilor din lumea intreaga, cu nimic mai presus decat ai nostri.”
      „Amice, esti dobitoc?”

      0
      0
    • #60 Comentariu nou

      cat timp te mentineai la glumite de licean acneic, pareai, daca nu prea destept, macar benign.
      acum tii sa ne dai intreaga masura, asa-i ? pai, nu mai bine plecai linistit, fara spumiţe ?

      0
      0
    • #61 Comentariu nou

      continuati cu un CACAT PE BAT. dupa 29 iulie , daca e dat jos Base, crezi ca o sa va mai asculte cineva?

      orbi…

      0
      0
  22. #62 Comentariu nou

    „noi o vom pati rau de tot”

    ni se rupe.basescu sa plece.dupa aia vedem noi.

    0
    0
    • #63 Comentariu nou

      Şi ce pui în loc…”DĂŞTEPTULE”??? Cică…mai vedem noi…
      O fi dreptul la vot un bun câştigat dar parcă ar fi nevoie ca unii să fie excluşi de la treaba asta. HOOO…nu săriţi…şi Arici Pogonici a zis că cei din diaspora ar trebui să plătească pentru a vota. A fost doar un pârţ de la balonările inerente unor zile fără somnul de dimineaţă…dar unul care se „doreşte”(doamne fereşte) preşedinte, asemenea „pârţuri”le tragi sub plapumă.

      0
      0
    • #64 Comentariu nou

      Antonescu o sa ajunga presedinte daca :
      1. nu mai candideaza nimeni-nimeni, nici macar unii ca vanghelie sau jiji.
      2. se voteaza referendum gen, adica „pana iese”.

      0
      0
    • #65 Comentariu nou

      pana iese l-au mai votat de trei ori pe unul, Adolf.

      0
      0
  23. #66 Comentariu nou

    „Basescu trebuie sa dispara, trebuie sa ramana fara imunitate si facut sa plateasca pentru cele unu, doua, trei etc dosare in care e implicat. La fel ca si Udrea…. de ex. Si toti ceilalti” ~ Crizel Hitlerescu

    Păi, i-as striga in față mucosului ca tocmai demersul sau EX-PLI-CIT se cheama inci tare la PRO-CES PO-LI-TIC !

    As intreba-o pe teribila capetenie PeNaLa când s-au mai antepronunțat vreodata presedintele Basescu si PDL pe marginea unui dosar sau altul, asa cum face limbricosul nostru interimar ! Cand si-a permis Basescu vreodata sa „indice” parchetului sau justitiei adversarul politic care trebuie pedepsit?
    Baga-i-as, limbricosului, „menta” in.. pupatoare..

    0
    0
  24. #67 Comentariu nou

    Domnule Vlad Petreanu,

    (Continuare)
    In lumina considerentelor Deciziei nr. 1630/20.12.2011 a Curtii Constitutionale, Presedintele Romaniei are, intr-un viitor conflict juridic de natura constitutionala al carui fond a fost evocat mai sus – conflict ivit asadar prin preluarea de catre Parlament, respectiv de catre presedintele Senatului a atributiilor sale -, calitate procesuala. Intr-adevar, Presedintele Romaniei are calitate procesuala intrucat sesizarea Curtii Constitutionale in vederea solutionarii respectivului conflict reprezinta unica posibilitate procedurala pe care domnia-sa o are la dispozitie de a contesta preluarea neconstitutionala a atributiilor sale de catre Parlament si, respectiv, de catre presedintele Senatului. Potrivit respectivelor consideratii, in aceste conditii, a retine lipsa calitatii procesuale a Presedintelui Romaiei ar reprezenta o incalcare a liberului acces la justitie, consacrat de art. 21 al Constitutiei.
    Cat priveste termenul de introducere la Curtea Constitutionala a cererii de solutionare a conflictului nici Constitutia, nici Legea nr. 47/1992 privind organizarea si functionarea Curtii Constitutionale nu fac nici o referire, motiv pentru care cererea poata fi introdusa cata vreme conflictul este actual, asadar pana la momentul publicarii in Monitorul Oficial a hotararii Curtii Constitutionale de validare a referendumului de demitere.
    (Va urma)
    Al dvs., Valeriu Mangu

    0
    0
  25. #68 Comentariu nou

    Nu-i bai ca nu mai vin unii sa comenteze….asa iti cunosti cititorii fideli si care accepta si alt punct de vedere. Din pacate asa este acum in Romania: cine nu este cu noi, este impotriva noastra. La al doilea razboi mondial ne rugam ca americanii sa se bage in treburile noastre si sa vina sa ne elibereze iar acum suntem precum duhul din 1001 de nopti….daca mai trece o perioada lunga pe cel de ma va salva am sa-l omor. Am inceput acea perioada in care duhului trebuie sa-i spui o poveste ca sa nu te omoare daca ajungi sa scoti dopul la sticla si sa-l salvezi. Si numai povestea pe care el o doreste. Nu alta. Nu-i schimba ideile ca o ia razna. Ceea ce nu se vede este faptul ca iar o sa se voteze cu „cel mai mic rau” dar raul asta mic e avid de putere si sustinut de oameni de care nici nu ne dam seama (altfel nu ar fi acolo sus). Of Doamne! Ieri am fost sunata din Romania de prietena mea cea mai buna sa-mi spuna cum sa votez…..i-am spus ca nu stiu ce sa fac ca mai toti romanii care traiesc in strainatate. Cand vezi stirile (si crede-ma le vad in fiecare zi) din afara tarii le vezi altfel. Incrancenari de ambele parti, rautati de ambele parti….si oameni distrusi pe strada. Eu fac doar 30 de km pana la centrul de votare al Consulatului dar am prieteni care vin de la 200-300 de km (si credeti-ma vin) sa voteze. Consulatul ne-a oferit bataie de jos la mai fiecare votare…..daca vrei o sa revin cu amanunte. Si oamenii au zis in final: cum sa mai arunc eu un portbagaj de benzina pentru un vot mai ales cand sunt acuzat ca am votat cu cine nu trebuie si ce-mi mai trebuie mie Romania. Partea dura este ca dintre cunoscutii mei cei care au venit de 1-2 ani (deci nu au cetatenia si inca mai circula cu pasaport romanesc) nu se vor duce sa voteze, in schimb cei care deja au cetatenia (si au doua pasapoarte) chiar au propus o iesire la iarba verde ca pretext pentru cei ce stau departe sa vina pentru votare si…..o partida de pescuit pe marginea lacului.

    0
    0
  26. #69 Comentariu nou

    Intr-o discutie avuta de curand cu mama mea despre politica, televiziune, online, media in general, eu i-am spus ca cel mai mult in lumea asta il iubesc pe Vlad Petreanu 🙂 Ca nu e zi in care sa nu citesc blogul, sa vorbesc despre el si sa impart cu altii cand imi place ceva sau cand printr-o postare a lui 🙂 exprima ce gandesc eu. Si cand nu sunt de acord cu el tot imi place, pentru ca scrie frumos si ma face sa ma gandesc mai bine si apoi sa ma informez si mai bine. Mama a sarit ca arsa: Petreanu e la B1, e cu Basescu! Vaaaaiii, ce m-am enervat atunci… I-am explicat, am incercat s-o conving ca nu e asa, ca omul scrie obiectiv, logic si cu argumente solide cand e vorba de politica. Nici acum nu cred ca este dirijat, refuz ferm aceasta ipoteza. Cred ca astea sunt parerile lui, dar sunt un pic derutata, cum s-a spus si mai sus… Acum, cand am fost impartiti de jurnalisti „impartiali” si de parerologi pe internet in destepti si prosti, in intelectuali si needucati, in oameni cu principii si oameni doar saraci si eventual asistati, continuand-se ceea ce s-a inceput acum cativa ani, cand categoriile puse sa se paruiasca erau de pensionari, asistati, bugetari, privati, mamicute si bebelusi – azi e deci doar apogeul lui „divide et impera” – acum, zic, simt nevoia de puncte de vedere care sa nu se situeze de nicio parte a baricadei. De nicio culoare. De stiri cat mai aproape de adevar, de traduceri fidele si de scrieri obiective, care sa vada si paie dar si barne in ochii alora de sus, ai tuturor, ca nu e niciunul fara pata, ba chiar sunt plini de rahat pana la gat, toti. Dar aici am realizat ca nu mai poate fi nimeni obiectiv, fara ca asta sa fie un pacat; fara doar si poate fiecare dintre noi suntem de o parte sau de alta in politica, zilele astea. Si voiam sa-i spun lui Vlad Petreanu ca, desi nu sunt de acord cu el, nu in totalitate (si eu cred ca e chiar e naspa acum, dar cred ca ambele tabere de cvasi-politiceni sunt de vina, nu numai unii, si se stie ca masinaria de propaganda a uneia dintre parti e cea mai buna), astept postarile despre Iran, astept sa treaca 29 si ca nu il parasesc 🙂
    Toti avem dreptul la opinii, la convingeri si credinte de orice natura. Important este, zic eu, felul in care le faci publice. Am vazut zilele astea prea multi jurnalisti si detinatori de bloguri dar si de adevar absolut, cred ei, care isi reped si isi insulta cititorii, ca sa nu ma bucur ca aici nu se intampla asta. Invatam sa apreciem ceea ce ar trebui sa fie o normalitate.
    Concluzia e ca nu plec, Vlad, ca nu ma jignesti si nu ma faci uselista pentru ca eu cred ca Ponta si Antonescu sunt doi stupizi ahtiati dupa putere care-si dau cu stangul in dreptul, dar si ca Basescu e tatal lor cand e vorba de ce a trait Romania mai rau, si nu ma refer la criza, ci la principii si democratie 🙂

    0
    0
  27. #71 Comentariu nou

    Domnule Petreanu din instrumentarul unui om experimentat si familiarizat cu mass-media nu trebuie sa lipseasca doza aceea de retinere, salutara si salubra. Oricat ar suna de dur sau nedrept, cand va mutati de la butoanele stirilor de la antene, la fel de dure (si imunde atunci ca si acum) la b1tv, legitimitatea dvs. ca jurnalist este nitel stirbita. Nu fac morala, spun doar ca nu puteti poza in marele anti-usl-ist (pentru ca prin omiterea abuzurilor lui Basescu si ale PDL asta faceti). Probabil ca ati simtit nevoia chiar si de o mica precizare in acest sens, ma refer aici la postarea despre simpatia (inca) aceasi fata de presedintele suspendat. Pe mine m-a frapat nu doar acest viraj de-a dreptul emotional al dvs. ci si discursul pe alocuri deplasat despre UE, parteneri europeni, NATO, etc. Poate nu mi-am dat eu seama pana acum, insa nu va stiam intr-atat de pro-european. In plina criza a acestei uniuni fortate (nemtii de rand n-au vrut-o, irlandezii n-au vrut-o insa s-a trecut peste referendumuri tacit pe principii drage suspendatului presedinte), dvs. veniti si faceti apologia UE si a dezastrului Romaniei, care chipurile se pune rau cu mai marii. „Va fi vai de noi”. P-asta nu am inteles-o, dar poate aveti dumneavoastra mai multe informatii in acest sens, acum ca ati cotit-o intr-un mod foarte trist intr-o directie in care apuca cei mai multi jurnalisti. Erau deja multi pe drumul asta, nu stiu daca admirabilul Petreanu trebuia sa le calce pe urme. Succes.

    0
    0
    • #72 Comentariu nou

      „(pentru ca prin omiterea abuzurilor lui Basescu si ale PDL asta faceti)”

      si-a sters petreanu articolele anterioare la basescu sau pdl? sau mincati kkt cu polonicul intr-o maniera partinitoare din cauza ca opinia lui (punctual la modul imoral/ilegal al usl-ului de a-l suspendape base) e diferita de a Dvs?

      0
      0
  28. #73 Comentariu nou

    A mai face o notificare daca-mi este ingaduit: tocmai ce am citit stirea ca numarul sectiilor de votare din strainatea a fost redus drastic de la 294 in 2009 la 150 pentru cel de acum pentru ca se considera ca votul celor din afara tarii nu ar influenta major votul…daca stau sa-mi aduc aminte tocmai votul celor din afara tarii l-au ajutat pe Basescu. http://www.ziare.com/basescu/referendum-demitere/va-fi-demis-traian-basescu-la-referendum-ce-spun-sociologii-1178567#comentarii
    Si acum crezi ca romanii vor lua avionul sa voteze? Deci chiar e bataie de joc!

    0
    0
    • #74 Comentariu nou

      Eu il iau. Si in 2004 am pierdut 12 ore la ambasada ca sa votez. Pe basescu. Si in 2009 la fel.
      Pentru ca vreau sa nu-mi mai fie rusine ca sunt romanca. pe 29 ma voi duce sa votez, chiar daca asta inseamna ca imi scurtez vacanta.
      Am vazut o gramada de oameni care cred ca noi astia de afara nu contam. Se inseala amarnic, si lectia din 2009 ar fi trebuit sa le deschida ochii.
      Sunt 5 milioane de romani adulti cu drept de vot in EU, in afara granitelor ROmaniei. Macar trei milioane vor vota.

      0
      0
    • #75 Comentariu nou

      Da’ de ce nu veniţi voi să trăiţi sub conducerea matelotului, dacă-l iubiţi atât? Ce căutaţi pe afară?

      0
      0
    • #76 Comentariu nou

      @FA
      Dobitoc cu D mare!!!

      0
      0
    • #77 Comentariu nou

      din cauza iubitilor vostri fesenisti, aia care ne-au vandut viitorul. Noi suntem aia care au ales sa nu manance cacatul, si sa stii ca alegerea asta a fost great, si e in fiecare zi. habar n-ai cat e de greu sa traiesti intre straini.
      Eu am plecat in 2000. Si tot mi-e greu, intr-o tara care s-a purtat cu mine mult mai bine decat Romania.

      0
      0
  29. #78 Comentariu nou

    Interesante comentariile…. Mai interesante, pana la urma, decat articolul dlui Petreanu. Exista 3 tabere ireconciliabile: una pro Basescu, una contra Basescu si una care este ingrijorata de ceea ce se intampla in momentul asta in frumoasa noastra tara corcodusiera. Cred ca dl Petreanu apartine mai degraba ultimei tabere. Este ingrijorator sa constati ca, dupa ce ani de zile ai rabdat derapajele si exotismele comportamentale ale prezidentului jucator si al gastii sale portocalii, cei care au venit acum la putere folosesc mijloace si metode si mai neortodoxe si discutabile dpdv legal decat Basescu. Ce dracu alegem pe 29 iulie? Mentinerea lui Basescu, urmand ca circul sa continue nestingherit sau demiterea lui si acordarea unui imens wildcard unei alte gasti de lupi infometati? Daca USL-ul a actionat in maniera asta pentru a pune mana pe institutiile statului, cum va reactiona in momentul in care va fi pe punctul sa piarda puterea? Daca Basescu revine la palat, cum va actiona el in urmatoarele luni? Cum credeti ca va investi un premier din USL la toamna? Cam cat de mare va fi circul de prost gust la care vom asista? Toti clameaza „grija fata de popor si tara” da’ li se rupe-n cur de popor si ii doare-n cocosel de tara.

    0
    0
  30. #79 Comentariu nou

    Vlad, te-ai intors din vacanta?

    0
    0
  31. Petreanu a devenit partinic? Păi ce altceva poate să facă? Să sancţioneze explicit sau prin tăcere subminarea totală a legalităţii pe care am trăit-o în ultimele săptămâni? Să se ralieze gloatei voastre de intelingăi tâmpi, care aprobă maşinaţiile USL, temându-se ei înşişi să nu-şi piardă cumva ciolanul obţinut prin fraudă?
    Aici nu-i vorba de Băsescu. Aici e vorba de a alege. Între Europa şi Lumea a Treia. Între civilizaţie şi corupţie.
    Nu vă daţi seama că, la modul neruşinat în care încălcăm legile care ne-au facilitat intrarea în UE, am ajuns una dintre cele mai corupte ţări din lume? Pe latinoamericani îi batem deja şi ne apropiem de standardele africane.
    Nu vă pasă, principalul e să dispară Băsescu? Nu vă pasă că sprijiniţi o politică fascistoidă? Nici că liderii pe care-i urmaţi sunt fie psihopaţi, fie mincinoşi notorii?
    Sper să te îneci în propriile zoaie, gloată amorfă.

    0
    0
    • dar știți care-i culmea? că amețiții ăștia o să fie cei care o să urle cel mai tare peste un an pe vremea asta când din mărețul salariu o să-și poată cumpăra o pâine și trei chiloți …
      (sau poate am pus mult, un an …)

      0
      0
  32. #82 Comentariu nou

    Asta cred ca e a2a oara cand comentez aici…Bah, cand vad cata ura si incrancenare si aici, imi vine sa imi bag p**a in ea de tara si de locuitori cu minti spalate! Pe bune! Cititi si recititi de 1.000.000 ce zic lorakeen, irina, mihaela mai sus, incercati cu ochii mintii sa va imaginati cam ce vor ei sa zica, si apoi mergeti la vot. Votati cu cine credeti voi ca e bine, dar atunci cand o faceti incercati sa va imaginati viitorul vostru si al copiilor vostri!!
    Nu inteleg de ce toata lumea care e pro USL il injura pe Petreanu pentru opinia lui!!! Nu va obliga nimeni sa il cititi. Puteti incerca orice alt blog pro Iliescu & CO.
    Oricum, va spun cu mana pe inima: SUNT ATAT DE SCARBIT DE CE VAD SI SIMT IN JURUL MEU DE 20 DE ANI, INCAT IMI VINE SA IMI DAU CU CIOCANUL IN GLEZNA CA NU AM PLECAT ATUNCI CAND AM AVUT OCAZIA!!! Sa fiti fericiti!

    0
    0
  33. #83 Comentariu nou

    Pentru fanii Ponta si Antonescu, cateva teme de reflectie. Nu se poate coabita, intr-adevar, cu Basescu. Dar:
    1) ce va face sa credeti ca USL va respecta intr-adevar justitia si separatia puterilor dupa un asemenea inceput convingator?
    2) ce va face sa credeti ca aia doi nu se vor manca intre ei imediat ce dusmanul va fi eliminat?
    3) ce va face sa credeti ca aia chiar au un program economic in afara de cresterea taxelor si dupa aia mai vedem noi?
    4) ce va face sa credeti ca vom mai avea relatii externe de vreun fel oarecare?
    In general, exista vreun alt mesaj in afara de „Basescu e mama tuturor relelor, care ne impiedica sa va aducem lapte si miere?”.
    Personal, as vota pentru demitere si la toamna pentru orice alt partid in afara de DD si USL. Dar me tem ca votul meu pentru demitere va fi interpretat ca un mesaj de incurajare pentru instaurarea bunului plac (nu ca nu ar fi fost pana acum, dar intotdeauna se poate mai rau).

    0
    0
  34. #84 Comentariu nou

    Ce nu pricep eu e cum poate sa fie cineva pro USL, mai ales cei care erau adulti in anii 90. Oamenii astia chiar au amnezie?

    Chestia cu Basescu e asta: omul mai are doi ani de mandat. Dupa care, pa si pu. cat de tare s-ar isteriza antenautii si restul, adevarul (care zbarleste parul) e ca Basescu e solutia cea mai cuminte la ora asta. Chiar daca USL-ul castiga alegerile din toamna, N-o sa le fie chiar asa usor sa taie si sa spanzure… pentru ca Basescu nu e de-al lor, si e foarte bun la a pune bete-n roate. perfect? Nu e perfect, dar magaria pe care unii refuza sa o inteleaga e ca nimeni nu e perfect.
    Bun-rau, Basescu a facut niste chestii pentru Romania. Bun-rau, tipul e ales legal si democratic. Bun-rau, aia care conteaza in EU cand se uita la el il vad pe presedintele ales al Romaniei.
    Daca sub orice pretext te apuci sa arunci chestiile de mai sus la gunoi pentru ca nu-ti place fata lui, tanti Ioropa intelege ca tu, Romania, nu esti si nu vrei sa fii o democratie. Si daca nu vrei sa fii, tanti Ioropa chiar n-are ce face cu tine.

    Logica zice ca daca indivizii astia ar avea vreo intentie buna fata de Romania n-ar fi atat de grabiti sa acapareze toata puterea. Nu-i asa?

    Si mai e o treaba: da, PDListii fura. Dar eu prefer un hot cu burta aproape plina unuia care a flamanzit 8 ani.

    Si inca una de picat in teoria conspiratiei. Cine castiga din compromiterea Romaniei si izolarea ei in Europa? Raspunsul e ceva mai la est. Chiar daca Romania e asa cum e, pozitia geopolitica nu ne-o fura nimeni.
    Si atunci intrebarea ciudata care se pune este: bai, astia sunt prosti, nebuni sau tradatori?
    In ce-i priveste pe suporterii lor, aia care cred ca „lasa ca pedepsim USL-ul in toamna”, i’m sorry people, you’re kinda dumb.
    Ce va face pe voi sa credeti ca un partid ata de grabit sa faca un mare caca pe toate regulile democratiei ar permite alegeri corecte, sau in cazul in care nu le poate manipula, ar preda puterea asa cum se face in partile civilizate ale planetei? CE fac astia acum e un semn foarte evident ca n-au nici o intentie sa lase puterea. In nici un fel.

    0
    0
  35. #85 Comentariu nou

    Domnule Vlad Petreanu,

    (Continuare)
    Aseara, la “Realitatea tv”, Presedintele Romaniei a calificat actiunea de a cere ACUM solutionarea conflictului juridic de natura constitutionala drept un “artificiu legislativ”. Desigur, s-ar putea sa ma insel – este posibil sa se fi referit la altceva, caci nu a dat explicat in ce ar consta respectivul “artificiu”, dar, dupa cum se va vedea din cele ce urmeaza, introducerea cererii ar avea nu numai sanse de reusita, dar ar constitui un imens castig pentru noi toti, pentru tara, in general.
    Cererea in cauza este, de data aceasta, in lumina criteriilor stabilite de Curtea Constitutionala, ADMISIBILA. Intr-adevar:
    a) conflictul este nascut si actual;
    b) conflictul este juridic, si nu politic, intrucat vizeaza rolul rezervat de Constitutie Presedintelui Romaniei, Parlamentului si, respectiv, presedintelui Senatului;
    d) conflictul este intre parti ale carei atributii sunt prevazute in Titlul III al Constitutiei (“Autoritatile publice”).
    Temeiul constitutional al unei eventuale cereri de solutionare a conflictului il constituie dispozitiile art. 146 lit. e) al Constitutiei, Curtea Constitutionala fiind competenta s-o judece, in lumina dispozitiilor sus-mentionate, dar si ale celor subsecvente, cuprinse in Legea nr. 47/1992.
    (Va urma)
    Al dvs., Valeriu Mangu

    0
    0
  36. #86 Comentariu nou

    1. Ce face USL e un abuz. E nedemocratic. E motivat de foamea de putere. E aparat cu demagogie si cu toate armele politicienilor (mai vechi si mai noi – media, postaci etc.).
    Se folosesc de o majoritate bizara in parlament (udmr era la putere pana acum 4 luni). Interpreteaza Constitutia cum vor ei. Au sprijin ‘popular’ total nemeritat. Acuza justitia de politizare. Striga hotul in stanga si in dreapta ca sa acopere hotiile lor. Isi promoveaza hotii lor prin toate pozitiile posibile. NU AU LUAT 1 MASURA POZITIVA PT. ROMANIA DE LA PRELUAREA PUTERII.
    2. basescu s-a agatat de putere din 2008 incoace, in opinia mea, la fel de abuziv si prin aceleasi tipuri de masinatiuni ca actualii hoti. Si-a impanzit justitia cu judecatorii lui (1300+ numiri de judecatori in 8 ani, fata de 160/130 facute de Constantinescu si Iliescu in cate 4 ani) si acum zice ca ‘justitia functioneaza’. Sa mori tu? A semanat vrajba intre bugetari si privati, intre bugetari in general, a desconsiderat invatamantul, a jignit in mod repetat doctorii si dascalii romani. A promovat hotii lui peste tot (videanu, udrea, anastase, apostol samd). Sub conducerea lui (dar cu acordul mai mult sau mai putin tacit al usl-ului) a crescut datoria noastra publica. NU POT NUMI 1 MASURA CU EFECTE REAL POZITIVE LUATA IN TIMPUL GUVERNARII LUI (pentru ca boc nu era prim-ministru).

    Asadar, cand avem de ales intre 2 factiuni 100% EGALE, de unde atata inversunare pt. 1 parte sau alta?
    De unde atata inversunare anti-diaspora? Ei voteaza emotional, nu suporta ideea de a vota un comunist. Se mint singuri ca basescu nu e comunist si ca pdl-ii lui sunt ‘democrati’, nu fii sau rude de fosti comunisti.
    De unde atata inversunare diapsora anti-romani-ramasi-in-tara? (‘fesenistilor/comunistilor/bosorogilor fara minte’). Nu il mai suportam pe asta la putere. E atat de simplu. Sub ‘domnia’ lui nu mi-a mers deloc mai bine. Sub ‘domnia’ lui au plecat si mai multi romani din tara si continua sa plece. Atunci unde e ‘mai binele’ pe care l-am votat (si eu) in 2004?

    Din punctul meu de vedere, vreau sa plece ăsta, sa avem alegeri noi pentru presedintie si sa apara alti candidati. Sper din tot sufletul sa nu fiu iarasi nevoit sa aleg intre 2 idioti (antonescu si… boc?). Poate apar alti lideri, mai buni decat ce avem acum. Dar de ăsta m-am saturat pana peste cap.
    A, da, e nedemocratic, e manipulare. Alooo, in ce tara traiti? Unde a fost democratia pana acum? Urla foamea-n voi si va simtiti brusc gadilati nedemocratic de un abuz? Dar pana acum n-ati vazut nici un abuz adus democratiei, la nici un nivel in statul nostru? Cat despre cei care ati plecat. Daca va pasa de tara, de ce nu v-ati intors sub obladuirea lui basescu? Ok, ati plecat pe vremea fsn/psdr/psd, dar cand veni ‘democratia’ la putere, unde erati?
    Bring on the hate! 😀

    P.S. Felicitari Petreanu, eu o sa continui sa te citesc (desi vrei sa ramana basescu din considerente ‘democratice), pentru mine esti un jurnalist onest si constant in opinii (pe care in general le impartasesc). 🙂

    0
    0
    • Chestia aia cu „sa-l dam jos pe Basescu” si apoi mai vedem noi mi se pare o ineptie fara limite, cu atat mai mult cu cat e limpede ca omul e pe sfarsit de mandat, si in plus a si propus nu o data sa isi dea demisia, cu conditia revizuirii constitutiei conform referendumului din 2009 – culmea, se pare, singurul referendum validat din Romania ultimilor 22 de ani. Pai poate n-ar strica sa aruncati voi, teoreticienilor, de curiozitate, o privire spre Belarus, unde Lukasenko e presedinte din 1994 si nici ca are vreo intentie sa se dea la o parte (http://www.youtube.com/watch?v=5bKmNN0GdN4&feature=related). Aaaa, si ca sa ne mai descretim fruntile cu un amanunt exotic, tocmai am descopit ca Lukasenko e tot in zodia Fecioarei, ca si Crin si Victor de Romania, de altfel. 😀

      0
      0
    • #88 Comentariu nou

      1. Se pot numi mai multe masuri luate intimpul mandatului lui Basescu care chiar au servit Romania. Masura aia cu reducerea salariilor bugetarilor si pensiilor?
      E una dintre ele. Da, stiu ca majoritatea romanilor vor sari de fund in sus 3 metri citind asata, dar asta e adevarul. Cum am zis si mai sus, e o masura luata in toata Europa. S-a luat in UK- si mai dur decat in Romania.
      Rezultatul? Romania nu a avut nevoie de bailout.
      2. venirea la putere a lui Basescu nu a schimbat instantaneu tot ce s-a intamplat rau in Romania din 89. Cei care au plecat n-au plecat din cauza lui Basescu. Au plecat pentru ca tot ce se putea fura din Romania s-a furat in anii 90. Au plecat penbtru ca voiau ceva mai bine. Si au plecat mai multi atunci pentru ca atunci ROmania a aderat la EU si s-au deschis granitele.
      3. De ce crezi tu ca noi votam emotional? Au contraire, poate ar trebui sa realizezi ca emigrantii romani au un avantaj mare asupra celor ramasi in ROmania. well, doua- unul, mult mai putina expunere la propaganda din ROmania si doi, experienta de viata in sisteme democratice viabile.
      Ti s-ar putea parea ciudat, dar pentru multi dintre noi a merge la vot pentru alegeri/referendum etc pentru Romania nu e chiar asa comod. Sectiile de votare din strainatate au fost reduse considerabil la sfarsitul guvernarii Nastase in 2004. Nu de catre Basescu. Pentru mine, mersul la vot e o zi pierduta- si pentru altii e mai mult. Si tot o facem.

      0
      0
    • #89 Comentariu nou

      La punctul 2 explici de ce ai plecat în 2000?… :))))))

      0
      0
    • #90 Comentariu nou

      pentru ca n-am putut pleca mai devreme 🙂
      aveam nevoie de o diploma serioasa. Simplu, nu?

      0
      0
    • #91 Comentariu nou

      @lorakeen
      Scrii mai sus: „NIMENI nu are nevoie de Romania.”
      scrii acum: „n-am putut pleca mai devreme 🙂
      aveam nevoie de o diploma serioasa. Simplu, nu?”
      Inteleg ca aveai nevoie de o diploma din Romania pe care o dispretuiesti!
      Hm.

      0
      0
  37. #92 Comentariu nou

    @Cristian , mai, mai, sa-ti dau un plus.Da’ te-am citit cu atentie si-am vazut ca si tu esti „multi”! Nu vorbesti doar in numele tau.Stii ce vrea poporu’! Dar n-ai idee cum se numesc judecatorii in functie.Crezi ca si i-a ales Basescu.De Institutul Superior al Magistraturii, de CSM care pregatesc, examineaza si trimit lista la presedinte(oricum l-ar chema) care-i numeste(fara sa-i stie si fara sa se poata opune) n-ai auzit.Stii ca-i manipulare, ca-i nedemocratic. Da’ daca-ti convine tie, e bine.Asa ca eu cred ca esti prost. Si atunci cind vei fi tu „obiectul” unui abuz, sa stii ca ti-ai facut-o cu mina ta!

    0
    0
  38. #93 Comentariu nou

    @mitica: ai dreptate, nu trebuie sa ma erijez in vorbitor in numele nimanui, e incorect. Punctul meu de vedere e al meu si nu il atribui nimanui altcuiva. Aici imi recunosc greseala (desi incercasem sa folosesc doar persoana intaia, mi-au scapat niste pluraluri).
    Poate comentariul meu cu numarul judecatorilor e un pic incomplet. Justitia nu functioneaza. NU functioneaza democratic. basescu zice ca nu e asa si isi asuma un succes in privinta asta. Cu toti judecatorii INAMOVABILI numiti de toti presedintii, din ’90 incoace, nu functioneaza. Da-mi un exemplu de pd-list cunoscut condamnat cu executare pentru furt din banul public. Da-mi un exemplu de psd-ist de notorietate care a stat la inchisoare mai multi ani pentru o hotie sau alta (sau udmr-ist/pnl-ist etc.). Da-mi un exemplu de bogat care a ucis un om pe o trecere de pietoni si a facut 1 zi de inchisoare. Da-mi un exemplu de contract UMFLAT cu impetuozitate de constructie/intermediere/renovare pentru un bun public (cladiri noi/vechi, energie electrica etc.) pentru care a fost cineva condamnat in ultimii ani. A, nu ai?

    Cat despre invectiv, nu mă acuza pe mine de principala ta însușire nativă, te rog.

    0
    0
  39. Acesta nu este un comentariu, aceasta este o recomandare:

    http://www.youtube.com/watch?v=nva7MJ6aX28

    A, plus un duş rece, că se simte nevoia.

    0
    0
  40. #95 Comentariu nou

    Acum trebuie sa vina Vlad sa ne explice cat de nasol e cu plata TVA la incasare, ce urgii ne asteapta daca firmele mai respira un pic si angajeaza someri tineri sau in pragul pensionarii, cat de mult rau fac aceste categorii vulnerabile si cum se va supara Frau Merkel ca economia romaneasca (ma rog, ce-a mai supravietuit dezastrului Boc-Pogea) are o sansa sa re-demareze. Pai nu ne era mai bine cu MRU, care a stat cuminte 78 de zile si a inventat doar afacerea Cuprumin?

    Hai, Vlad, ca poti!

    0
    0
    • Plata TVA la incasare este o idee excelenta, la fel cu scutirea de impozit pentru firmele care angajeaza tineri. Sunt masuri care stimuleaza in mod real cresterea economica si le salut. Sper sa fie si luate (aceste masuri) si sa nu ramana doar niste bombonele electorale aruncate poporului in campanie.

      Pe de alta parte, ele (propunerile) nu scuza cu nimic abuzurile politice si institutionale comise pana acum.

      0
      0
    • #97 Comentariu nou

      Plata TVA la incasare inca nu exista. La nivel de propunere nu are nici macar coerenta (ce facem cu o factura emisa despre care nu stim daca se va incasa cash sau prin banca: colectam TVA in momentul emiterii ca poate se va incasa cash, sau asteptam sa se incaseze sa vedem daca ar fi trebuit sa colectam TVA cu 3 luni in urma, in momentul emiterii, pentru ca, ghinion, beneficiarul a platit cash si nu prin banca?). Un mare balon rasuflat aceasta propunere.

      0
      0
  41. #98 Comentariu nou

    facand abstractie de faptul ca Petreanu a „indraznit” sa aiba o opinie personala, ffs e la el pe blog si poate scrie fix ce gandeste.
    la el pe blog nu trebuie sa fie jurnalistul impartial, el poate fi chiar foarte personal. ba chiar sa militeze si sa lupte pentru convingerile lui. unde-i problema?
    problema cu foarte multi cetateni ai acestei tari este lipsa de cultura si maturitate politica, care le impinge mintea spre adoptarea unor sabloane primitive de genul: daca nu gandesti si nu te comporti ca mine insemna ca esti „vrajit”, „platit” de dusmanul meu. pe tipul si genul acesta de comportament si reactie s-a sprijinit si cladit inchizitia. just remember.

    0
    0
  42. #99 Comentariu nou

    Domnule Vlad Petreanu,

    (Continuare)
    Lovitura de stat tehnica a fost posibila datorita unei brese in sistemul de aparare a democratiei constitutionale. Aceasta din urma sintagma – “democratia constitutionala” – se gaseste in mod explicit si expres mentionata in cuprinsul art. 118 alin. (1) al Constitutiei si, dupa modificarea textului acesteia din 2003, si in cuprinsul art. 1 alin. (4), ibid.
    Pentru a se putea intelege sensul ei este util sa vedem Tezele din 1991 ale Constitutiei, in care se spune ca Armata garanteaza – Atentie! – ORDINEA CONSTITUTIONALA.
    Si, acum, intrebarea fundamentala: cine si, respectiv, cu ce mijloace este, in chip logic, garantul ordinii constitutionale sau, fie si asa, al democratiei constitutionale?
    Presedintele Romaniei cu ajutorul Armatei sau Curtea Constitutionala, care nu are in subordine, in mod efectiv, nici o forta de impunere, la o adica, a respectivei ordini – sau democratii?
    Din aceasta intrebare rezulta o alta, in acelasi sens: cum se poate apara statul IMEDIAT de o ordonanta de urgenta ori chiar de o lege de natura sa produca in mod iremediabil daune cetateanilor, statului insusi, ordinii – sau democratiei – constitutionale? Poate sa ramana statul descoperit, fie si pret de cateva ceasuri, descoperit in fata unei astfel de ordonante de urgenta ori in fata unei astfel de legi? Cum se poate apara el in fata acestei situatii? Este admisibil ca statul, cetatenii, sa se afle in fata unui asemenea pericol?
    In masura in care vom gasi raspunsurile corecte la aceste intrebari vom intelege ce s-a intamplat in ultimele zile.
    (Va urma)
    Al dvs., Valeriu Mangu

    0
    0
  43. #100 Comentariu nou

    Voluntari, 17 Iulie 2012.

    Draga Vlad,
    Afla despre mine ca sunt bine si sanatos, ceea ce iti doresc si tie. Te rog sa mai stii ca iti duc dorul si abia astept sa revii. Nu vreau sa te necajesc, cumva, cu vesti proaste, dar trebuie sa-ti spun ca, in lipsa ta – ca altfel nu-mi explic – cineva a pus mana pe blogul asta si nici nu-ti poti imagina in ce l-a transformat. De la posturi si pana la comentarii e de nerecunoscut. Nu trebuie sa iti faci griji prea mari dar, cand ai un moment, arunca-ti o privire ca sa te convingi – in exterior sau in interior, dupa cum iti e dispozitia.

    Al tau,
    Tavi

    0
    0
  44. m-am tot gandit zilele astea de ce nu apare pe nicaieri tema asta, a pericolului absorbţiei în gaura neagră rusească.
    dupa mine, este evident, inca de la alegerile din 2009, ca, in Romania, taberele sunt impartite intre PSD si Rusia, pe de o parte si PDL si USA/NATO, pe de alta.
    vizita dubioasa si pe furis a lui Geoana la Moscova, in prag de alegeri prezidentiala, a fost din aceeasi categorie cu vizita aceluiaşi bezmetic Geoană acasă la păpuşarul Vântu.
    îşi aminteşte cineva episoadele astea?
    dacă a trecut prea mult, să ne aducem aminte de recenta declaraţie publică de amor a ministrului de Externe, Marga, faţă de Putin.

    aşadar, mă miram eu ca fraierul de ce nu se bate monedă pe tema asta.
    ca să văd astăzi că există persoane care nu numai că nu se crispează de silă când aud de Comunitatea Statelor Independente, dar sunt dispuse să-şi distrugă singure etalonul care putea să le lumineze minţile: Uniunea Europeană.
    cică se satură lumea de UE.
    perfect, în cazul ăsta avem alternativa inevitabilă CSI, Putin , Lukaşenko.

    ceea ce îmi aduce aminte de bancul ăla cu individul de la balamuc, de pe vremea lui Ceaşcă.
    de ce sunteţi aici?
    am incercat sa fug din ţară.
    păi, şi?!
    păi şi eu am încercat să fug în URSS:

    0
    0
  45. #102 Comentariu nou

    Vlade, mai bine bagi una cu portarul. Politica la noi a ramas foarte rudimentara: degeaba aduci in discutie incalcarea unor principii; pina la urma tot pro-X sau anti-Y esti vazut. Principiile nu sint importante. Doamne ajuta!

    0
    0
  46. #103 Comentariu nou

    O, Tempora, O, Mores…

    ******************************************************
    Traian Băsescu: „Nu putem să stăm ca RÂMELE” (ianuarie 2011)

    „Aş vrea să tragem o concluzie. Este INCORECTĂ atitudinea celor doi miniştri (francez şi german – n.r.), deocamdată, faţă de România şi NU PUTEM TOLERA ACEASTĂ ABORDARE”, a spus Băsescu la TVR. El a subliniat că „ESTE O DISCRIMINARE la adresa României”.
    „Nu putem tolera, pentru că, dacă acum stăm ca RÂMELE, cum ne recomandă foarte mulţi – staţi, să stăm liniştiti, că sunt marile state ale UE… Da, sunt marile state, dar cei 22 de milioane de români AU DREPTUL LA RESPECT!”, a declarat Traian Băsescu.
    „Nu poţi să jigneşti, să tratezi aşa 22 de milioane de români”, a mai spus şeful statului.
    ******************************************************
    http://www.mediafax.ro/politic/basescu-nu-putem-sa-stam-ca-ramele-romanii-au-dreptul-sa-fie-in-spatiul-schengen-7869599

    0
    0
  47. #104 Comentariu nou

    Nu pot ASTIA in doua saptamani sa egaleze ce-a facut ALA in 8 ani.

    0
    0
  48. Petreanu, de ce nu mai faci fotografii? Mai lasă dreaq politica!

    0
    0
  49. #106 Comentariu nou

    Trebuie sa admit ca astia de USL sunt niste bolsevici si niste comunisti ai caror adversari sunt statul de drept al nazistilor si republica de la Weimar!

    0
    0
  50. #107 Comentariu nou

    O uniune mai hidoasa ca asta nici ca se putea..Eu nici pana azi nu inteleg cum au reusit sa stea dreapta cu stanga la discutii..Inacceptabil din punctul meu de vedere…

    0
    0
  51. #108 Comentariu nou

    Prietene, o arzi basist grav de tot. Ia o pauza, relaxeaza-te, respira…

    0
    0
  52. #109 Comentariu nou

    Domnule Vlad Petreanu,

    In cele ce urmeaza, ca o continuare a consideratiilor privitoare la problematica suspendarii din functie a Presedintelui Romaniei, consideratii pe care le fac – repet – in interes public, pentru apararea Constitutiei si a autoritatilor publice, voi dovedi ca suspendarea Presedintelui Romaniei este INEXISTENTA.
    Mai precis, hotararea de suspendare nu este luata de organul prevazut de art. 95 alin. (1) al Constitutiei.
    Intr-adevar, este de retinut ca textul art. 95 alin. (1) al Constitutiei dispune ca Presedintele Romaniei “poate fi suspendat din functie de Camera Deputatilor si de Senat, in sedinta comuna, cu votul majoritatii deputatilor si senatorilor, dupa consultarea Curtii Constitutionale”.
    Subiectul de drept constitutional investit (cu i de dupa i) asadar sa-l suspende pe Presedintele Romaniei este adunarea rezultata din reunirea celor doua Camere ale Parlamentului ori, altfel spus, cele doua Camere reunite ori in sedinta comuna.
    Vazand insa continutul Hotararii nr. 33/2012 a PARLAMENTULUI ROMANIEI constatam ca hotararea de suspendare apartine Parlamentului Romaniei, nu Camerei Deputatilor si Senatului, in sedinta comuna, cum dispune art. 95 alin. (1) al Constiutiei.
    S-ar putea obiecta, desigur, ca o hotarare a celor doua Camere in sedinta comuna este, in fond, o hotarare a Parlamentului. Ca nu-i intotdeauna asa o dovedeste dispozitia cuprinsa in art. 63 alin. (4) al Constitutiei, cu trimitere la alin.(1), (2) si (3) ale acestuia. Anume, in cazul in care Parlamentul este dizolvat, mandatul Camerelor se prelungeste pana la intrunirea legala a noului Parlament, in aceasta perioada neputand fi adoptate, modificate sau abrogate legi organice; in logica textului, de vreme ce nu se interzice, in aceasta perioada Camerele pot adopta legi ordinare, care insa nu pot fi puse pe seama Parlamentului, de vreme ce este dizolvat. Mai clar spus, o lege ordinara adoptata de Camere in perioada in care Parlamentul este dizolvat nu poate avea in preambulul ei, in calitate de emitent, Parlamentul, ci doar Camerele. O asemenea lege nu poate fi pusa pe seama Parlamentului, ci numai pe seama Camerelor.
    In logica de exercitare a suveranitatii nationale, intr-adevar, nu Parlamentul, in calitatea sa de organ reprezentativ suprem al poporului, il suspenda pe Presedintele Romaniei ci, dupa cum dispune art. 95 al Constitutiei, Camerele, anume in sedinta comuna. Ratiunea pentru care Constitutia da Camerelor in sedinta comuna competenta de suspendare, si nu Parlamentului, cum scrie in Hotararea nr. 33/2012 pusa pe seama acestuia, tine de logica interna a Constitutiei, din pacate inca necunoscuta.
    De observat ca in Constitutie nu este reglementata nicaieri procedura de adoptare a unei hotarari a Parlamentului, in calitatea lui de organ reprezentativ suprem al poporului, ci numai a hotararilor Camerelor (v., de ex. art. 67 si 76 ale Constitutiei).
    Din cele expuse mai sus rezulta ca suspendarea a fost hotarata de un organ necompetent. Faptul ca in finalul Hotararii sus-mentionate se arata ca ea a fost adoptata de cele doua Camere in sedinta comuna nu conduce in mod automat la concluzia ca Hotararea este a Parlamentului – a se vedea exemplul de mai sus , respectiv nu conduce la constitutionalitatea suspendarii, respectiv nu produce nici un efect juridic, atata vreme cat emitentul este alt subiect decat cel nominalizat de Constitutie.
    Al dvs., Valeriu Mangu

    0
    0
  53. #110 Comentariu nou

    Au aparut si „agenturili”. Dar nu le invoca Antonescu, ci Basescu. Ce oameni bolnavi conduc lumea!

    0
    0
  54. Antonescu a pierdut grav din simpatie după suspendarea lui Băsescu. Mai grav e că rolul lui e să aducă aminte românilor că Băsescu în sus…Băsescu în jos. Ştia că nu poate să obţină scaunul de preşedinte fără ajutor din partea PSD, dar problema e că le acceptă toate doleanţele.

    0
    0