Au venit audiențele radio, deci motiv de bucurie pentru echipa Deșteptarea

Din nou 😜

S-a primit următorul mesaj de la colegii de la Research:

„Buna de dimineata!

Astazi dimineata au sosit pe adresa redactiei vesti bune la ceas… desteptator 😊

În perioada 29 august – 18 decembrie 2022, a fost realizat valul de toamnă al Studiului de Audienţă Radio. În cadrul cercetării s-a măsurat audienţa posturilor de radio la nivel naţional, urban şi în municipiul Bucureşti.

Programul Desteptarea ramane (pentru al doilea val consecutiv) cel mai ascultat program matinal de radio din Romania, fiind lider absolut de audienta in clasamentul cotei de piata 👏

1.100.000 de ascultatori aleg frecventele Europa FM din toata tara, in fiecare dimineata de luni pana vineri, in crestere cu 80.000 fata de aceeasi perioada a anului precedent.

Programul realizat de Vlad, George si Luca inregistreaza cresteri mari de audienta si la nivel urban, fiind programul de dimineata cu cel mai mare numar de ascultatori si cea mai mare cota de piata: 787.000 de ascultatori, cu 90.000 mai multi decat in urma cu 12 luni.

Si in Bucuresti audienta este in crestere cu 25%, Desteptarea fiind programul de dimineata cu cea mai mare crestere a numarului de ascultatori fata de valul precedent.

Felicitari ca iar ati facut-o lata !!! 👌”

Păi, mulțumim. Nu-i rău 😊

Articol din categoria: ACTUALITATE

11 comentarii Adaugă comentariu

  1. Felicitări pentru reușită! 🙂

    2
    0
  2. #2 Comentariu nou

    În bani, cum se traduce creșterea? V-au dat și vouă ceva % peste inflația din 2022? 🙊
    Sunteți o echipă super ok! Păcat că vorbiți doar câteva minute în acel matinal, restul fiind umplut de reclame si melodii. Înteleg, așa-i în bizniz.

    3
    0
  3. #3 Comentariu nou

    Bravo!
    Eu va ascult la serviciu, acasă sau in mașină, dar doar de luni pana vineri, sâmbătă și duminică, mut oe alt canal, simt nevoie să ascult și muzică ușoară românească.

    1
    0
  4. #4 Comentariu nou

    Este luat in calculsi ascultatorii de pe internet? ( din afara tarii) Probabil ca nu intrucat nu sunt tinta reclamelor pentru justitie (o mare mizerie, apropo) sau telemeaua ca perdeaua… alta mizerie de reclama… 🙂 Oricum, cred ca ati avea alte cifre, mult mai bune daca luati in calcul si ascultatorii de pe internet. Felicitari! Va ascult cu drag, indiferent de mizeriile de reclame care parca ma intorc in timp…

    3
    0
    • #5 Comentariu nou

      @Al3x: dacă ar lua în calcul ascultătorii din afara țării, ar trebui să presteze munca voluntară 😬
      Eu îi ascult doar pe YouTube (acele 3-4 înregistrări postate zilnic), așadar sunt un fel de căpușă 🤣

      0
      0
    • Ascultatorii de pe net nu sunt luati in calcul la masurarea audientelor, dar noua ne place foarte mult de ei si aproape zilnic vorbim live cu cativa 🙂

      0
      0
  5. #7 Comentariu nou

    Salut!
    Felicitari! Si eu va ascult de ani de zile, dar recunosc ca am deja un an de cand tot mut postul de radio cand incep reclamele si concursurile voastre. Sunt prea multe si prea neplacute, dar na, asta este business-ul.

    Iar pentru George, poate il rogi sa se transfere la un program de teleshopping, acolo este de el, si asa el nu are niciodata o parere clara pe niciun subiect!

    3
    1
  6. #8 Comentariu nou

    Felicitari din San Francisco. Cu ascultatorii din strainatate numerele ar fi si mai mari. Desteptarea este portia mea zilnica de Romania.

    1
    0
  7. #10 Comentariu nou

    Buna ziua Vlad,
    Ati inceput sa faceti reclama la ‘Latrina1’. Mai mult decat atata, faceti ‘concursuri’ cu premii impreuna cu acestia.
    Ati fost preluati de grupul de presa INTACT?
    Sau primul loc de munca ‘nu se uita’?
    Cine ramane pe frecventa voastra, probabil va avea ocazia sa auda publicitate de la ‘nasa Fira’ (Ministerul Familiei).
    Daca in Aprilie veti mai fi pe PLUS in audienta, sunt convins ca in Iulie (si dupa aceea) va urma prabusirea.
    Spalati-va pe cap cu telespectatorii ‘Latrinelor’!

    2
    0
    • #11 Comentariu nou

      @Pricinosu’: mă îndoiesc că Vlad a decis asupra acelei colaborări.
      Postul, fiind privat, decide cui/cum/cu cât vinde spațiul de reclama. Dacă ar fi 100% sponsorizat de către stat, gen BBC Radio, ar fi altă mâncare de pește.
      Și așa, mi se pare surprinzător că își permit să critice de multe ori lumea politică, fără repercusiuni (sau cel puțin nu știm noi despre așa ceva, dacă ar exista).

      0
      0