Crahul

Inquam Photos / George Călin

Călin Georgescu, George Simion și Elena Lasconi sunt candidați anti-sistem – sigur, pe direcții și tonalități diferite, contradictorii, dar, în esență, mesajul lor este același: așa nu se mai poate.

Împreună, acești trei candidați anti-sistem au adunat peste 5 milioane de voturi, adică semnificativ mai mult de jumătate din voturile exprimate la scrutinul de ieri. Este un vot de furie, de exasperare. Este rezultatul câtorva decenii de dispreț, abuz și spoliere a societății de către un roi mereu mai mare de dăunători politici.

Statul a devenit principalul obstacol pentru prosperitatea oamenilor cinstiți și prima sură de îmbogățire pentru șmecheri, șmenari și șuți. PSD și PNL sunt rețele organizate de sifonare a banului public, adunat din taxele și impozitele luate din munca grea a milioane de români scârbiți. Partidele acestea sunt pepiniere de escroci, sisteme de promovare a impostorilor, agenții de plasare în funcții publice a țiitoarelor, mecanisme de extracție a profitului personal din averea publică. Politica pesedepenele este făcută de ciolacociuci repetenți și gângavi, susținuți de clientele extinse de slugi obraznice.

Partidele establishmentului ignoră de zeci de ani nemulțumiriile societății. Partidele au interpretat cumva absenteismul în creștere la diversele scrutine ca un soi de aprobare tacită pentru furt și șperț – „lasă, bă, că nu-i interesează dacă le aruncăm un os de ros” – asta deși absenteismul era, de fapt, un mârâit din ce în ce mai gutural și mai periculos.

Establishmentul a nesocotit semnalul de alarmă dat de apariția și creșterea USR, care este, încă, un partid anti-sistem moderat, euroatlantic. Ca în orice sistem închis, creșterea presiunii fără octivarea unei supape de siguranță duce spre explozie. Nu doar că au refuzat să se reformeze, dar PSD și PNL au decis să facă exact contrariul a ceea ce așteptau înșiși alegătorii lor: să se alieze, sub sceptrul impostorului nr. 1 al României, Marele Nesimțit de la Cotroceni.

Iată rezultatul: un stat care strânge ura și disprețul a milioane de cetățeni și o societate mânioasă, bolnavă de dezamăgire. Ca orice alt organism slăbit, și societatea a devenit vulnerabilă la infecții cu agenți patogeni. Este exact vulnerabilitatea de care a profitat rusofilul populist și demagog Călin Georgescu. Cu ce finanțare? Asta ar fi interesant de aflat, dacă serviciile secrete și-ar face cu adevărat treaba în biata noastră Românie, în loc să se ocupe de afaceri pe bani publici pentru profituri personale.

Ce urmează? Spuneți voi dacă credeți că PSD și PNL vor putea să se reformeze. Eu nu-mi imaginez cum ar putea face asta.

Articol din categoria: ACTUALITATE

31 comentarii Adaugă comentariu

  1. #2 Comentariu nou

    PNL, sub conducerea lui Bolojan, s-ar putea reforma, insa PSD…niciodata! Despre AUR, George Simion ar trebui sa se gandeasca bine inainte de a decide daca il va reprimi pe Calin Georgescu in AUR sau daca il va sustine in turul 2. Doi masculi Alfa in haita AUR nu se poate, si cum Calin Georgescu e pe val, nu il vad bine pe G. Simion.

    4
    0
  2. #3 Comentariu nou

    La „ora” asta Călin Georgescu are 43,35% în diaspora aflată în occident.
    Să nu-mi spuneți că aproape jumătate din românii plecați în occident sunt agenți ruși!
    Oricât ar fi de nemulțumiți sau furioși acest rezultat este un nonsens absolut.
    Această aberație a votului este rezultatul manipulării emoționale, realizate prin intermediul algoritmilor, asupra persoanelor neinformate.
    Trebuie să ne obișnuim să înțelegem cum emoțiile devin o utilitate, un bun consumabil, pentru „stăpânii algoritmilor” canalelor digitale. Sau mai dur spus persoanele devin obiecte de consum pentru dispozitivele cărora le aparțin. (așa stau lucrurile chiar dacă sună aberant)
    Da. Sigur!
    Este:
    – rezultatul a 10 ani de „România Educată” „Pas cu Pas”.
    – disperare, dezamăgire, furie, ură viscerală față de sistem
    – este un vot împotriva celor care cred că pot face orice cu votul românilor
    Ceea ce nu au înțeles incompetenții și impostorii este că lumea funcționează după legi mai presus de voința lor de mărire și preamărire și că tot ceea ce distrugi se va întoarce inevitabil împotriva ta.

    7
    0
  3. #4 Comentariu nou

    Suntem intr-o capcana nasoala: Calin Georgescu + George Simion au luat impreuna 37%. Daca si la parlamentare romanii voteaza asemanator (si nu vad de ce nu) ar insemna sa avem SOS+AUR la 35% poate chiar 40%. Care va ramane singura varianta de guvernare? Probabil PSD+PNL+USR(+UDMR)… oricum nu cred ca se va putea vreo varianta fara PSD si PNL (nu PSD sau PNL, ci acestea impreuna plus altii). Acum sa-i vedem si pe USR cat de ipocriti raman.
    Bunul simt imi spune ca e greu sa te reformezi cand esti la guvernare, opozitia fiind cel mai bun mediu pt asa ceva.
    Poate PNL sa aiba vreo sansa, daca-l alege pe Bolojan … dar PSD nu are nici un Bolojan, adica nu mai are nici o personalitate carismatica, care a facut treaba pe unde a fost; are numai combinatori.
    Nici cu USR nu-mi e rusine. Si ei au o nevoie mare de reforma interna si de scos in fata lideri carismatici.
    Poate, punand petice peste petice, scapam acum de caderea intr-un populism autodistructiv … dar peste 4 ani?

    8
    0
  4. #6 Comentariu nou

    Urmeaza alegeri fara liste suplimentare. Isi revine PSD-ul. PNL nu.

    1
    0
  5. #7 Comentariu nou

    Pe lângă furia adunată ani de-a rândul, față de cei care ne-au condus și care ne-au ignorat sau dezamăgit total, făcându-și „făcutele”, lipsa educației- combinată cu accesul masiv și facil la rețele și la toată gama de informație, ne-au adus unde suntem azi!
    Pentru că, având acces la atâta informație, ai nevoie să o treci prin filtrul personal pentru a putea alege informația corectă.
    DAR, fără educație, filtrul personal nu te ajută deloc! Ba dimpotrivă!

    5
    0
  6. #8 Comentariu nou

    As mai adauga la ultima parte, cea cu serviciile, ca daca acestea (SRI, SIE, DGPI, STS, SPP si alte acronime asemenea) s-ar preocupa de fisa postului, sa gaseasca vulnerabilitatile si potentialele amenintari asupra tarii, in loc sa devina jucatori activi in viata politica, astfel de personaje ca Calin Georgescu (cacafonia e intentionata) nu ar avea posibilitatea sa devina stindardul luptei anti-sistem. Dar atunci cand ei se implica in cine sa fie numiti, cine sa aiba dosare, cine sa fie tras deoparte etc., atunci rolul acestor servicii devine unul complet antidemocratic si extrem de periculos.
    O reforma a serviciilor nu ar fi doar de bun augur ci de fapt este obligatorie!

    11
    1
    • #9 Comentariu nou

      Nu ar avea posibilitatea pentru că ce (cacafonia e intenționată 🤓)? A fost condamnat penal pentru ceva? Sunteți democrați până câștigă cine nu trebuie, după care vă luați lumină de la tătucul vostru, Stalin.

      0
      0
  7. #10 Comentariu nou

    1. Pentru reformare trebui sa dispara primele 2 – 3 esaloane. Daca nu, apar „mini me”s care vor perpetua actuala atitudine.
    2. Ar trebui ca la nivele 3 – 5 sa gasesti oameni capabili. Nu sunt un insider, dar am mari dubii ca ei exista.
    3. Vorbim de multi ani de reformarea clasei politice. Cred ca ar trebui inceput cu limitarea numarului de mandate pentru toti cei alesi (parlamentari, primari, consilieri etc.) dar si cu limintarea numarului de ani al celor care au mandate de demnitari (ministri, secretari de stat, etc.) si poate chiar la functionarii civili.
    4. Vorbim de mult de restructurarea sistemului public, in special administratia centrala si locala. Poate, dupa ce termina treaba cu guvernul SUA, vine Mush intr-un an sabatic in Romania si-si face treaba cu administratia noastra.
    5. Un mare of al meu. Constat ca Romania nu are partide de dreapta. Mi se pare o mare magarie ca lui Simion i se spune ca este de extrema dreapta. Nu stiu multa doctrina politica, dar este o jignire pentru filosofia economica de dreapta.
    6. In restrucurare ar trebui sa intre, in primul rand, Curtea Imbuibatilor (asa zis Consitutuionala). Stiti voi de ce.

    3
    0
    • #11 Comentariu nou

      După ultima decizie în care CCR a cerut BEC renumărarea voturilor la primul tur al alegerilor prezidențiale e clar că nu se dorește vreo reformare ci o mai mare deformare a democrației și o mistificare a realității.
      Motivul ar fi că au fost luate voturi de la Ludovic Orban și atribuite Elenei Lasconi.

      Ținând cont de anunțul lui Ludovic Orban privind retragerea candidaturii și susținerea Elenei Lasconi această decizie este o sfidare nu doar la adresa democrației dar și la adresa securității naționale.

      Această batjocură la adresa cetățenilor trebuie să se oprească imediat!

      0
      0
  8. #12 Comentariu nou

    In Sua in jurului bisericilor ortodoxe romane sant nuclee de imigranti de generatie mai veche sau mai noua cu simpatii legionare. Asa au fost dintotdeauna. Cine l-a sfatuit pe acest „domn” sa se dea legionar a stiut ce coarda va atinge in diaspora. Dar domnul de fata s-a plimbat prin Occident inainte de 1989(si stim cine putea face asta),dupa ’89 a lucrat la ONU si a fost membru in Clubul de la Roma(globalist adica). Iar dupa o perioada l-a ‘lovit” revelatia si a devenit patriot,legionar si pro-rus. Legionarii originali s-au luptat cu comunistii(inclusivi rusi) deci sa fii legionar pro-rus e o struto-camila. Asta pt prostime.In realitate e alt flamand de putere. Are carte ceea ce il face si mai periculos. Vadim Tudor era mic copil pe langa acest individ.

    5
    0
    • #13 Comentariu nou

      Adica Georgescu este din sistem?

      0
      0
    • #14 Comentariu nou

      Citat din CV-ul domnului Georgescu : <>
      Oricum ai traduce tot ca face parte din sistem iese.
      Cum nu pare pare ca stapaneste logica, probabil nu e unul din papusari, ci doar un idiot util

      0
      0
  9. #15 Comentariu nou

    Călin Georgescu, George Simion și Elena Lasconi sunt candidați anti-sistem – sigur, pe direcții și tonalități diferite, contradictorii, dar, în esență, mesajul lor este același: așa nu se mai poate.

    În 2027, se oprește robinetul de bani de la UE.
    Pentru cine mai crede în coincidențe.

    Împreună, acești trei candidați anti-sistem au adunat peste 5 milioane de voturi, adică semnificativ mai mult de jumătate din voturile exprimate la scrutinul de ieri. Este un vot de furie, de exasperare. Este rezultatul câtorva decenii de dispreț, abuz și spoliere a societății de către un roi mereu mai mare de dăunători politici.

    Cele „[peste/i] 5 milioane” de voturi plătesc prin SMS parcarea cu plata, de frica amenzilor sau permisul de conducere confiscat.
    Tot aceleași milioane, niciodată în viața lor, habar nu au cum să sari gardurile la vile, să spargi ferestrele de conace, să tai beregate bipede.
    Aceleași milioane protestează într-o seară după o bătaie cu jandarmii, iar a doua seară vin cu floricele & mesaje de pace.

    Asta înseamnă 5 milioane de voturi, cele trei frici: frica de amenzi/datorii, frica de închisoare, frica de moarte.

    În 2027, se oprește robinetul de bani de la UE.
    Pentru cine mai crede în coincidențe.

    Statul a devenit principalul obstacol pentru prosperitatea oamenilor cinstiți și prima sură de îmbogățire pentru șmecheri, șmenari și șuți. PSD și PNL sunt rețele organizate de sifonare a banului public, adunat din taxele și impozitele luate din munca grea a milioane de români scârbiți. Partidele acestea sunt pepiniere de escroci, sisteme de promovare a impostorilor, agenții de plasare în funcții publice a țiitoarelor, mecanisme de extracție a profitului personal din averea publică. Politica pesedepenele este făcută de ciolacociuci repetenți și gângavi, susținuți de clientele extinse de slugi obraznice.

    Ibid ce am scris adineauri.

    În 2027, se oprește robinetul de bani de la UE.
    Pentru cine mai crede în coincidențe.

    Iată rezultatul: un stat care strânge ura și disprețul a milioane de cetățeni și o societate mânioasă, bolnavă de dezamăgire. Ca orice alt organism slăbit, și societatea a devenit vulnerabilă la infecții cu agenți patogeni.

    Liviu Dragnea?

    În 2027, se oprește robinetul de bani de la UE.
    Pentru cine mai crede în coincidențe.

    Ce urmează? Spuneți voi dacă credeți că PSD și PNL vor putea să se reformeze. Eu nu-mi imaginez cum ar putea face asta.

    Copiii securiștilor noștri vor deveni securiștii copiilor noștri.
    „La vremuri noi, tot noi…”

    În 2027, se oprește robinetul de bani de la UE.
    Pentru cine mai crede în coincidențe.

    0
    14
  10. la pnl am speranta datorita domnului Bolojan.. e o mica speranta totusi pe cand la psd singura lor salvare e sa fie dizolvat si sa apara sub total alt nume, alte ideologii plus alti lideri curati..

    2
    0
  11. #17 Comentariu nou

    In primul rand: lumea zice ca CG nu este „bun”, printre altele, pentru ca are apucaturi de LIDER MESIANIC. De acord cu teza, nu as sustine niciodata pe unul ca el.
    Dar, in paralel, la 2-3 zile dupa alegeri, unii se uita DEJA la Bolojan ca la … un lider autoritar/salvator, ahhh …. nu cumva TOT MESIANIC?
    Ca asa se vede daca stam putin si privim lucrurile in mod obiectiv si pentru mine problema este ca dupa toata istoria, noi continuam sa VREM un LIDER MESIANIC si mai putin sau deloc ca pe potentialul lider mesianic il cheama X sau Y.
    As risca sa zic ca problema e ca si sustinatorii lui CG si ceilalti se pare ca au aceeasi idee GRESITA in cap – anume asta cu LIDERUL MESIANIC – poate ca ar fi ma bine sa ne GANDIM mai bine la ce vrem.

    In al doilea rand, unii il critica pe CG pentru ca ii lipseste umorul – ceea ce e semn de prostie / probleme psihice, chestii care il fac periculos. Si aici, 100% de acord si cu teza asta.
    Intrebare – sa imi spuna ei mie cineva o „gluma” lansata de Bolojan. Sau hai, mai simplu, o poza cu el razand macar la gluma altcuiva, ok? Multumesc anticipat!

    REFORMA, fie in PSD fie in PNL Greu, posibil mai mult decat teoretic decat practic dar … s-au mai intamplat chestii carora nu le dadea nimeni nicio sansa.

    Personal am sperante mai mari de la PSD sa inteleaga ceva si sa se reformeze:
    – PSD-ul s-a reformat (greu, tarziu, ce-i drept) si a depasit epoca Iliescu
    – PSD s-a reformat si a spuravietuit cand a zburat de de acolo „banda” de hoti a lui Petrov
    – PSD s-a reformat, dupa fiecare esec al unui lder controversat, vezi Nastase, Geoana, Ponta, Dragnea care au devenit ISTORIE in secunda in care au esuat si asta a fost solutia de reformare.

    Hai sa luam PNL-ul, unde eu am sperante reduse-spre-zero:
    – PNL nu a fost in stare NICIODATA sa ajunga la guvernare pe muschii lor, motiv pentru ca au decis sa fie CURVE ca SA FIE la guvernare si sa prinda un os cu niste carnita pe el.
    – PNL a fost CURVA si a lins la PNTcd ca sa fie la guvernare in Conventia Democrata si cand au dat-o de gard a aruncat rapid pisica moarta in curtea PNTcd care a ajuns la lada de gunoi a istoriei ca PNL-ul sa supravietuiasca;
    – PNL a fost, din nou, CURVA la PD/PD tot a sa fie la guvernare (*) si cu Tariceanu si cu Antonescu
    (*) PD/PDL fiind cea mai nenorocita si rapace gasca de hoti care a scapat vreodata la guvenrare in tara asta de 35 de ani incoace. Hotii lui Petrov i-au facut pe TOTI ceilalti hoti sa para niste copii de gradinita.
    – PNL a fost, din nou CURVA si s-a concetat la robinetele de bani ale baronilor PD/PDL in sensul in care a INGHITIT PD/PDL-ul cand s-a spart gasca de hoti ai lui Petrov. Mai mult, nu numai ca i-a primit/adapostit dar a FACUT primari si sefi de CJ din toate leprele gen Boc, Flutur sau alti sobolani care au fugit de pe corabia scufundata de Petrov.
    – PNL, de 3 ani incoace, au STAT CAPRA (tot ca sa fie la guvernare) si la PSD … la prezidentiale liderul PSD a luat 19% iar ala al PNL a luat 8% … astia DOI au fost Prim-ministri pe rand iar dupa 3 ani de concubinaj PSD-PNL, alegatorul a decis cine a fost JEGUL mai mare si mai nemernic dintre astia doi (sau dintre cele doua partide, o sa avem si confirmarea pe tema asta in 01.12).
    – PNL, prin Ciuca, au facut o gaura in buget cu casa lui Iohanis si a continuat sa se SINUCIDA politic si sa minta ca sa-l acopere pe Dulpap-Voda cand s-a descoperit gogoasa cu casa de protocol cu 2-3 luni inainte de alegeri!!!
    In conditiile in care Iohanis era istorie, cadavru politic, pe linie moarta dar tu ca partid PNL aveai TOTUL de pierdut prin sutinerea si minciunile lansate cand a explodat gogoasa cu casa de protocol … ALEGI sa te sinucizi politic!!! Ce speranta de reforma sa ai de la unul care prefera sa se sinucida decat sa scape de un „mar stricat”???

    De-asta zic – ambele partide au istoricul lor de kkt-uri. Dar diferenta dintre cele doua – care da si sansele mai mari de REORMARE, orice ar insemna asta – este ca PSD a fost intotdeauna un organism ACTIV, STAPAN pe situatie, a luat DECIZII (bune-proaste, dar le-a luat) si le-a implementat in timp ce PNL nu a facut nimic notabil in 35 de ani, doar a ASTEPTAT oferta ce mai buna ca sa faca, de obicei un kkt, si a fost intodeauna PASIV si a stat capra pentru suma corecta.

    0
    2
    • #18 Comentariu nou

      @Cryptoprocta ferox
      Deși ai făcut o mizerabilă pledoarie mincinoasă pentru PSD, te învârti într-un cerc vicios ca mai toți votanții lui Călin Georgescu.

      Frustrările sunt datorate percepției distorsionate.
      Percepția distorsionată duce la alegeri greșite
      Alegerile greșite duc la alte frustrări.

      Verifică informațiile din mai multe surse!

      0
      0
    • #19 Comentariu nou

      Pancove…
      Pezdeu nu s-a reformat și nici n-o va face vreodată, are gene totalitare.
      Pnl, la fel, alt partid format din același bugetarime, da’ care vrea să pară mai ielevată.

      0
      0
    • #20 Comentariu nou

      @Plain Sight – In mod normal nu mi-as pierde vremea in polemica dar, pentru ca esti SI arogant si agresiv in prostiile pe care le debitezi, si cu toate ca stiu ca-i degeaba, trebuie sa iti dea cineva replica, totusi.

      Votul din 24.11 si 01.12 este, in principal, VINA TA SI A CELOR cu basini elitiste in cap – #rezit-i, #tfl-isti – adica fix cei CA TINE!
      De ce? Simplu: AUR a crescut din primvara de la Euro-palamentare de la vreo 10% (parca?) la aproape 20% acum … fact! Explicatia pentru faptul care mai devreme sau mai tarziu este posibil/probabil sa ne inghita extremismul – poate nu acum, in 2024, desi CG presedinte pare un scenariu destul de greu de evitat la ce tufa de Venetia are ca si contra-candidat, dar la tura urmatoare de parlamentare, in ritmul asta de crestere, AUR isi poate propune sa faca guvernul singur – este fix kkt-ul pe care l-ai scris „… te învârti într-un cerc vicios ca mai toți votanții lui Călin Georgescu.
      Asta este dispret/aroganta/superioritate neavenita dar si fix genul de analfabetism functional de care dati dovada astia cu harfe si basini de „superioritate” (in capul vostu si cam atat)si este motivul principal pentru care tembelii (55% in diaspora si cam 30% in RO) au votat cu nervi si ura (si din prostie, ca fundamental astia sunt efectiv prea prosti pentru propriul lor bine) in halul in care au votat.
      Si cel mai important si nimeni nu ataca subiectul asta este ca votantii CG au MINTIT si au ASCUNS aceasta intentie de vot la toate sondajele, astfel incat CG sa iasa pe locul I in primul tur PE SUB RADAR. Votantul – asta al lui CG – s-a cam SATURAT sa fie luat la perpulis de toti elitistii USR-isti #rezist-i, @tfl-isti si alte mizerii iar acum SE RAZBUNA!
      Voi i-ati luat la misto si i-ati STARNIT – este demonstrat d.p.d.v. psihologic ca prostul nu intelege glumitele si nici nu suporta sa fie luat la impins vagoane, mai ales de catre unii care-l detesta pe fata, asa ca se RAZBUNA cu prima ocazie. Practic acum culegem ce ATI SEMANAT VOI, cu aroganta si habarnismul vostru!

      Cat despre mine, personal, „… ai gresit candidatu’, baiatu’ meu …”.
      Citeste pe litere: NICIODATA nu am votat/nu votez/nu voi vota un abramburel tip CG care si-a falsificat CV-ul ca sa-i prostesca pe prostii care nu au luat BAC-ul. Este sub deminitatea mea – eu m-am mai impiedicat de cate o carte in viata mea asa ca nu am cum sa pun botul la prosteala de TikTok, delir religios sau povesti ca Pepsi are cip-uri, apa nu e H2O ci este energie sau intalniri cu extraterestii.
      Ca sa iti dau un motiv suficient de bun ca sa ma CREZI cand zic ca nu am votat CG: intotdeauna am votat, votez si voi vota PSD … always&forever, pana o sa pun mainile pe piept!
      Eh, cum a fost asta, nu te asteptai sa am tupeul nesimtit sa imi ASUM chestia asta … hai ca ma duca sa-mi desfac o bere si astept sa ma amuz cand o sa va citesc comentariile!

      Asa ca uite niste concluzii/recomandari de luat in calcul pana in 08.12:
      1 PSD e acum pe locul I la parlament (dupa ce au ratat turul II la prezidentiale) SI pentru ca TOATE parttidele/candidatii dar si media main-stream au mancat fecale la UNISON DOAR impotriva lor in campania electorala. PSD-ul e de 35 de ani incoace exact cum zice galeria Rapidului „singuri impotriva tuturor”.
      2 Pentru ca viata are simtul umorului, acum hai cu „ciocu’ mic” si …
      3 USR / Lasconi sa dea fuga-fuguta la PUPAT INELUL in Kiseleff sau …
      4 O sa aveti pe constiinta CG Presedinte + Guvern extremist si posibil „pa si pusi” UE, NATO, etc (*)
      Alegerea VOASTRA!
      Eu, daca as fi Ciolacu, as conditiona ORICE sprijin IN PRIMUL RAND de SCUZE PUBLICE la toate radio/TV si pe social-media … asa de-al dracu’, doar sa-i pe Drula si Barna pe FB ca le pare rau ca a jignit atat partidul PSD cat si electoratul PSD.
      (*) Personal am votat Ciolacu la Turul I si aici s-a TERMINAT votul meu „pentru”, cand candidatul meu nu a intrat in turul II, de acum inainte votul meu este doar IMPOTIRVA cuiva. Intentionez sa votez Lasconi (dar nu PENTRU Lasconi ci doar IMPOTRIVA lui CG) DAR …. daca Lasconi nu „pupa inelul” in Kiseleff astfel incat Ciolacu sau Negrescu sa dea mesajul CLAR SI OFICIAL sa votam Lasconi in turul II … sorry! …. ori nu ma duc la vot ori imi anulez votul si faceti voi calcule la mai PUTINE voturi valabil exprimate cam cum vor arata procentele in Turul II si in favoarea cui!
      Din nou , subliniez … daca iese CG este FIX responsabilitatea voastra, a PNL, USR si UDRM ca sunteti tari in gura si nu sunteti in stare sa acceptati civilizat si democratic faptul ca PSD (cu toate tampeniile lor, fara dubii au facut si ei prostii) a castigat alegerile parlamentare desi au venit DUPA o guvernare vai-de-steaua-ei, intr-o situatie criza perpetua si in conditiile in care PSD a facut ce-a putut ca sa repare prostiile PNL si ale lui Dulap-Voda din ultimii 10 ani.

      Ca sa fie masa bogata, iti mai dau niste „dauna totala” ca sa te tavalesti:
      1 PSD a dus greul pana cand Romania a obtinut ADERAREA la UE si NATO; fara PSD eram un fel de Ukraina acum si muream ca prostii sau ne faceau rusii ce ne-au facut si din ’45 pana in ’90.
      2 DOAR in 2024 PSD a reusit sa obtina, tot pentru Romania, atat OK-ul pentru Schengen (stiti voi, ala de l-a promis si apoi l-a ratat Dulap-Voda) si acum este pe cale sa parafeze si Visa-Waver cu SUA. Plus negocierile avansate cu Spania pentru dubla-cetatenie, doar ca sa vina toti tembelii nerecunoscatori din disapora sa-l voteze pe CG si AUR/SOS/POT. Asta desi in 2023 a fost Ciuca-PNL la butoane si … nimic pe Visa-Waver sau Schengen ca … „atat s-a putut”!

      Hai sa ai o zi buna …. NOT!

      0
      0
    • #21 Comentariu nou

      @Cryptoprocta ferox – respect pt ca esti asumat cu PSD-ul……… dar nu uita ca reusitele astea de care spui NU AU AVUT LOC PT CA psd SI-A DORIT PREA MULT ASTA, CI PT CA ERA TIMPUL SI LOCUL IN ISTORIE……….PSD era doar la guvernare dar nu a avut ce face………si nu, nu cred ca electoratul a validat mai mult PSD-ul decat PNL-ul ( ambele au -30% din voturile de acum 4 ani la parlamentare).
      Dar chiar si la o analiza pe caz PSD e simplu de observat ce figuri jenante la PSD 2024 vs PSD 2004 ……si asta din pacate e valabil la toate partidele………..
      Cat despre CG – e clara treaba ca omul nu a fost niciodata ANGAJAT la ONU( asa am stat si eu vreo 2 luni pe langa geneva si ma plimbam in fiecare zi prin fatza pe la ONU, ba chair am fost si la niste conferinte in cladire) si ca e cu multe tigle lipsa de pe casa………….problema grava aici e ca serviciile alea multe si bine platite nu si-au facut treaba – e din incompetentza? prostie? sau ceva mai grav??( poate sunt unii prin servicii care s-au saturat sa le fie frica sa fure , poate ar vrea sa nu-i intrebe nimeni de nimik – asa ca siloviki din ruzzia lui phootin)

      0
      0
  12. #22 Comentariu nou

    PSD și diversele centre de putere și influență care au susținut PSD și alte partide satelit au trasat parcursul țării pe ultimii 35 ani.
    Acești actori politici au stimulat în mod programatic corupția și au profitat din plin de alienarea socială.
    Chiar daca au țintit la nivel de individ sau de grupuri aceste operațiuni au avut mereu un scop precis în jocul puterii.
    Aceste operațiuni care au avut ca scop preluarea controlului asupra instituțiilor statului în interes privat au fost însoțite de dezinformări și mistificări care au scris istoria golirii de conținut a drepturilor înscrise în constituție.
    Ce pretenție de luciditate și discernământ putem avea acum pentru votul alegătorilor vulnerabili, frustrati și furiosi?
    Anularea turului 1 al alegerilor nu vor schimba această situație. Alegătorii vor fi in continuare vulnerabili pentru operațiunile ostile ale altor actori statali la fel ca și statul eșuat.
    Asta a reușit incompetenta, impostura și lăcomia.

    2
    0
    • #23 Comentariu nou

      ChatGPT? Tu esti, ma?
      Ar fi bine sa fie ChatGPT, ar avea si mai multa logica dar si o explicatie altfel … iti curge rumegus din gura cand ti se misca limba de lemn!

      Hai relaxeaza-te … a pupat Lasconi inelul ieri deci putem sa fim prieteni!
      Apreciez mai ales ca a zis cu gurita ei de prompterista (batrana) „… dl Ciolacu POATE sa fie urmatorul Prim-ministru, daca isi doreste si dansul asta …”. F-R-U-M-O-S! Fata nu-i chiar complet tuta, a inteles cine-i jupanaul!
      A zis Ciolacu ca trebuie sa o sustinem, asa ca ma duc si eu sa o votez, cu scarba, dar o sa o votez.

      Doar ca pana in 2028 ciocu’mic si sa nu va mai aud cu USR-ul care face/drege sau e „schimbarea” … nu boss, atat PNL cat si USR sunt tot un fel de PSD doar ca variante low-cost, cumparate de pe TEMU!

      Si, din nou, pentru a ‘nshpea mia oara …
      Intrebare: Cine salveaza si democratia si Romania in 2024???
      Raspuns: PSD!!!

      Prove me wrong!

      PS – „… Asta a reușit incompetenta, impostura și lăcomia.” … a lui IOHANIS si a PNL-ului, de 10 ani incoace!

      0
      0
  13. Problema este ca votantii lui Georgesscu baga USR in aceeasi oala cu PsD si PNL. Dar USR-ul eu inca il consider un partid de dreapta care vrea sa faca reforme.

    Din pacate sunt si in USR cativa oameni care nu au ce cauta acolo, cum ar fi frantuzoaiaca aia mincinoasa.

    0
    1
    • #25 Comentariu nou

      Problema cu votanții lui Călin Georgescu e că nu au nicio legătură cu realitatea.
      Majoritatea acestora se raportează la o formă de parapolitica suprarealistă delirant misticoasa.
      Esența platformei ideologice este:
      – să fie „bine” că ne-am saturat de rău.
      – să fim suverani că ne-am saturat de NATO și UE
      – să fim primim cu încredere „semnul divin” (TIKTOK) al candidatului „providențial”.
      Este absolut evident că cine se duce pe direcția asta a rămas fără busolă.
      În contextul asta să cauți nod în papură USR este o confirmare că ești pe linia haotică a delirului CG.

      0
      0
  14. CUVINTELE SUNT DE PRISOS.. UN ASA BALCI DE MULT NU MI-A FOST DAT SA VAD…

    0
    0
  15. #27 Comentariu nou

    Călin Georgescu, George Simion și Elena Lasconi sunt candidați anti-sistem? Lasconi este candidatul sistemului, USR este aprtid creat, infiintat si condus de o factiune importanta a serviciilor. Simion nu a fost, dar este acum. Georgescu avea sanse sa nu fie din sistem, e posibil sa fie o factiune mai mica si mai nesemnificativa a sistemului(serviciilor).dar cum OSF cu ONG-urile satelit au castigat lupta in romania (Open Society foundation) acum 99,99% din presa este in slujba sistemului.si toti candidatii -iar propaganda moare de ciuda ca o factiune mica si nesemnificativa a putut sa-l impinga pe goergescu. nu-l votez pe georgescu, nu sunt convins de el, dar niciodata nici macar 1 data nju voi vota un userist, un progresist, un sorosist, o lasconi mult mai putin dotata mental decat Dancila.never

    0
    3
    • #28 Comentariu nou

      Paradoxal!
      Niste oameni au murit ca tu sa ai libertatea sa alegi un partid responsabil pentru: morții de la „revoluție”, mineriade, 10 august 2018, lipsa de educație, corupția endemică, spolierea resurselor țării, pierderea speranței pentru majoritatea românilor și multe altele.
      Așadar simte-te liber să o admiri pe Viorica Dăncilă, dar nu-ți rata libertatea pentru care nu ai niciun merit dintr-o ambiție prostească!

      0
      0
    • #29 Comentariu nou

      Sunt de acord ca e o lupta a diverselor factiuni din servicii. Sunt de acord ca Lasconi nu e vreun geniu in viata. Dar riscati sa avem un presedinte cu probleme psihice, mitoman, fariseu? Asta ma sperie pe mine

      0
      0
    • #30 Comentariu nou

      @Cipper
      Ar trebui să te sperie că avem un stat slab și o populație vulnerabilă deși în 35 de ani am fi putut face mult mai mult.
      Această stare de fapt nu poate fi schimbată ușor.

      0
      0
  16. #31 Comentariu nou

    Din păcate suntem într-un setup foarte prost și trebuie să facem orice să ieșim din această situație, dacă nu vom reuși, vom suferi foarte mult.

    0
    0

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.