Lansarea iPhone 6s în România: Media Galaxy dă o grămadă de premii – la fel și acest blog

UPDATE: câştigătorii sunt comentatorii cu numerele 12, 2 şi 17 (adică vlad, Sonia şi filozoful). Felicitări, mulţumesc, o să vă caute agenţia la adresele de mail lăsate în formular. Iaca şi extragerea:

Teaser: la finalul articolului sunt de dat niște power banks (acumulatori externi) pentru smartphone și tablete. Până atunci…

…până atunci, aflu că, în Rusia, poți cumpăra un iPhone 6s ornat pe spate cu profilul din aur masiv al lui Vladimir Putin – în relief. În schimbul a 3.200 de dolari americani (ah, cât de nepatriotic!) primești telefonul, o cutie din lemn lăcuit, cu interior de catifea, în vederea depozitării, și (ce risipă!) un încărcător de mașină (sursa).

Sunt disponibile doar 63 de modele iPhone 6s cu capul de aur al lui Putin pe spate (pe spate? hm…), ceea ce ridică unele întrebări, după părerea mea, în legătură cu adevăratele sentimente ale rușilor (încă) bogați față de neo-țarul de la Kremlin: cum, doar 63 de cumpărători crede această firmă că mai poate găsi în toată Rusia, Crimeea, estul Ucrainei și, mai nou, părți din Siria?

În restul normal al lumii, Apple a stabilit un nou record de vânzări pentru modelele 6s și 6s plus: 13 milioane de unități în doar 3 zile după lansare – cu 3 milioane mai mult decât în cazul modelelor precedente – și asta în numai 12 țări. De vineri, 9 octombrie, iPhone 6s și iPhone 6s plus vor fi disponibile în alte 40 de țări, inclusiv România.

Ceea ce mă aduce la tema, pontul și premiile articolului de față:

Joi noapte, exact la miezul nopții, iPhone 6s se lansează la Media Galaxy Feeria din București. Magazinul va rămâne deschis în noaptea aceea, joi spre vineri, 3 ore (și se va redeschide vineri dimineață la 10.00), timp în care primii 100 de cumpărători vor primi din partea Media Galaxy și o husă originală iPhone 6s.

Smartphone-ul se poate precomanda atât pe site-ul Media Galaxy, cât și direct în magazin.

iPhone 6s este o piesă de tehnologie și design premium care, la fel ca toate produsele Apple, oferă utilizatorului o interacțiune ergonomică și fluidă. Cu acest model, Apple introduce tehnologia 3D Touch și pentru mobile, ceea ce este mult mai mult decât doar un alt gadget: aplicațiile capătă un nou nivel de complexitate cu activarea senzorilor de presiune de pe ecran.

Concursul, cu trei premii de la Media Galaxy (3 power banks), este simplu:

Răspunde-mi printr-un comentariu la acest articol la întrebarea “ce înseamnă pentru tine experiența premium?”

Concursul rămâne activ până duminică dimineață, când voi trage la sorți cei 3 câștigători cu random.org (să-mi lași și o adresă de mail validă la comentariu, da? ca să te pot anunța dacă te-a nimerit calculatorul și să-ți spun cum intri în posesia premiului). Baftă și distracție plăcută.

38 comentarii Adaugă comentariu

  1. Experienta premium = produse/servicii de calitate. Na ca am zis-o!

    Thumb up 0
  2. Experienta premium? Calitate, suficiente resurse (de timp, bani, odihna, etc) + un mediu prietenos.

    Thumb up 0
  3. Produse scumpe și de calitate.

    Thumb up 0
  4. Experiența premium e nașpa. Eu am fost o singură dată client premium, la bancă. Nu am fost că așa am vrut eu, ci pentru că așa a decis banca – în cazul de față Raiffeisen Bank, că sunt un client valoros, deci m-a făcut premium din oficiu. Sistemul m-a alocat unei doamne super-funcționar care se ocupă de clienți premium.

    Eu habar n-aveam, că pe la bancă trec rar de când s-a inventat Internet Banking, iar doamna care mă avea (are?) în portofoliu nu m-a căutat niciodată. Am aflat brusc de marea onoare ce mi s-a făcut atunci când mi-a expirat cardul și m-am dus să iau unul nou (chiar, de ce expiră cardurile? Că sunt de plastic, nu sunt perisabile). Cu ocazia asta, ar fi trebuit să îmi actualizez și datele personale.

    Doar că na, eram client premium, alocat la doamna. Deci doar doamna avea dreptul să-mi actualizeze datele. Surprinză, doamna era în altă filială, în altă parte de oraș decât cardul meu. Și trebuia să bat eu drumul până acolo, pe timpul meu și banii mei, tot premium.

    Atunci m-am enervat și am cerut să nu mi se mai dea experiența premium, că mi-a ajuns. Nu s-a putut, nu a dorit Sistemul. Asta până am scris la acționariat la Viena. Atunci s-a putut. Și de atunci nu mai am experiență premium.

    Sper că am răspuns pe placul clientului și vei mai avea și pe viitor publicitate de la ei!

    Thumb up 0
  5. Experienta premium …este ceva rar.

    Thumb up 0
  6. Experienta premium inseamna calitate, exclusivitate, un serviciu bun de concierge, after sales support, extra services

    Thumb up 0
  7. Pentru mine experienta premium inseamna sa platesti un cost mai mare pentru o anumita gama de servicii / produse etc dar sa poti avea si posibilitatea de negocia termenii de plata / avantaje sau chiar bonusuri pe langa produsul achizitionat. Multumesc

    Thumb up 0
  8. Experiența premium pentru mine înseamnă să am parte de toate „features-urile” disponibile și customer care cât mai rapid și eficient. :)

    Thumb up 0
  9. 1. Nu vreau premiul, vreau să răspund doar la întrebare.
    2. Experienţă premium înseamnă ca nu doar produsul pe care dau o “sumă premium” de bani să fie premium. Premium trebuie să fie şi angajatul, şi magazinul şi colaborarea din timpul perioadei de garanţie şi postgaranţie.
    Detaliat, asta presupune un vânzător care să cunoască produsul şi că salariul şi-l primeşte de la client şi nu de la patron. Grija pentru detalii şi performanţă dovedită de produsele premium, trebuie să fie prezentă şi la anagajat. Degeaba este Iphone 6s dacă vânzătorul nu ştie ce are acesta în plus faţă de modelul 6, de exemplu, ori dacă nu cunoaşte cum îmi activez icloud-ul, pt că el are telefon cu Android.
    Experienţa premium este întregită, după întâlnirea satisfăcătoare cu angajatul şi produsul, de relaţia pe care o am cu magazinul după. Gen, un mail după o anumită perioadă în care să mă întrebe dacă sunt mulţumit de produs, gen rezolvare rapidă a problemelor din timpul garanţiei…
    Cam d’astea… că m-am lungit prea mult.

    Thumb up 0
  10. experienta premiun = disponibilitate din partea angajatilor si nevoia de interventii/asistenta zero pe parcurul a cel putin un an

    Thumb up 0
  11. Experienta premium e cea pe care o ai cand nu te gandesti nici macar o secunda “oare de ce a costat atat de mult?”.

    Thumb up 0
  12. experienta premium = apple

    Thumb up 0
  13. Experienta premium consta în software. Calitatea materialelor, design-ul și felul în care simți produsul în mana vin pe planul doi. Ce a livrat Apple cu telefoanele sale este exact acest lucru: consistenta și continuitate.

    Sănătate.

    Thumb up 0
  14. Experienta premium o ai atunci cand, dupa ce ai cheltuit un “premium” pe un produs sau serviciu de altfel banal, esti deosebit de multumit de cum te face sa te simti investitia suplimentara.

    Thumb up 0
  15. #15

    Experiență premium? Ce-i aia? Ai parte de ea cândva atunci când îți cumperi ceva pe care dai tot salariul tău pe o lună? Atunci nu-mi trebuie, mulțumesc frumos. Totuși, omul trebuie să mai și mănânce, să iasă în oraș, să citească etc.

    Thumb up 0
  16. comentariu semi-off-topic :)
    sint numai 63 de aifoane de alea golden – pt ca azi (e inca azi, da?) – a fost ziua de nastere a lui V.P. – care a implinit, ghici ciuperca, 63 de ani.

    Thumb up 0
  17. Experienta premium o simti cand esti tratat corect si profesionist de cei cu care bati palma si nu te simti tepuit pe fata si tratat cu un ranjet dispretuitor de genul “l-am facut si pe asta”. Insa mai e mult pana acolo, vorba bancului: “Vise, taica, vise!”

    Thumb up 0
  18. Experienta premium inseamna pentru mine calitate de top, insotita de o serie de servicii suplimentare.

    Thumb up 0
  19. Produse premium= produse scumpe și destul de greu de folosit, adică cam neintuitive! Dar provocatoare!???

    Thumb up 0
  20. Premium…este atunci cand produsul achizitionat depaseste asteptarile.

    Thumb up 0
  21. experienta premium pentru mine = lucruri mici facute de oameni normali mie sau celor apropiati, dar care conteaza enorm. exemplu: casiera de la un hypermarket care ma intreaba daca pot sa imi pun eu in pungi cumparaturile sau trebuie sa ma ajute, receptionerul de la hotel care cand ii cer o masa de calcat se ofera sa ma ajute sa o duc sus in camera, desi sunt un zdrahon de 1.90 si 120 kile, plus atunci cand ajut eu oamenii in diverse situatii, fara nici un gand ascuns. dar experienta premium maxima e o pipa cu un tutun la umiditatea perfecta, o cafea expresso buna, un pahar de apa rece si multa liniste in jur.

    Thumb up 0
  22. Experienta premium pentru mine inseamna ca primesc ceea ce imi doresc atunci cand doresc in momentul in care pretul nu este o problema.

    Thumb up 0
  23. Experienta premium inseamna pentru mine calitate, design superior, eleganta, fiabilitate sporita.

    Thumb up 0
  24. Servicii premium? La noi seamana cu ce se vede in filmul “The million pound note”

    Thumb up 0
  25. Cind primesti mai mult decit te asteptai. E in detalii.

    Thumb up 0
  26. Experienta premium este satisfactia pe care o ai atunci cand folosesti un produs care este conform asteptarilor sau chiar mai mult si nu esti dezamagit de pretul platit. Asta inseamna sa traiesti experienta premium.

    Thumb up 0
  27. Produs premium = materiale de calitate, contructie buna, experienta buna in utilizare si simbolica statut/brand. Intr-un cuvant, “apple” :)

    Thumb up 0
  28. Niste marketroizi de la o firma se hotarasc intr-o zi sa imparte clientii in mai multe categorii. Bah, nu se mai poate sa ii enervam pe toti la fel, zic. Gramada asta va fi “gold”, astilalti “premium” si cei care nu cumpara mai nimic si ne umplu cu intrebari vor fi “regular”. Apoi fac proceduri (sau comanda software) despre cum amploaiatii platiti pe bani putini sa ii recunoasca si sa le faca ceva mai bine (clientilor premium, adica).

    Faza e ca poleiala asta nu tine de experienta premium, atata timp cat amploaiatii nu dau doi bani pe ce au gandit matketroizii si cu atat mai putin nu au vreo motivatie sa faca altfel. Poate doar de frica.

    Premium inseamna un serviciu (sau un produs) care imi rezolva o problema in intregime, la timp, fara sa ma simt jefuit si fara enervari inutile.

    Thumb up 0
  29. Experienta premium inseamna un produs complet:
    -calitate
    -fiabilitate
    -experienta de utilizare

    Prețul de regula este pe măsura fie ca produsul este cu adevarat sau doar poarta eticheta de “premium”

    Thumb up 0
  30. Experienta premium = experienta de cea mai buna calitate, la standarde inalte si cu produse si servicii foarte bine verificate.

    Thumb up 0
  31. N-am fost client premium așa că o să spun doar ce mă aștept să însemne asta ipotetic :-) și anume să percep orientarea și dedicarea totală a ofertantului de serviciu către mine în calitate de client.

    Thumb up 0
  32. Pentru mine, Experienta premium inseamna un produs complet, care este capabil sa depaseasca toate asteptarile prin calitate, flexibilitate si experinta de utilizare pe care o ofera.

    Thumb up 0
  33. experienta premium inseamna ca tot pachetul de servicii sa fie de inalta caliate: servirea, informatiile oferite de vanzator pentru produs, si de asemenea service-ul garantie si post-garantie sa fie la inaltime.

    Thumb up 0
  34. Totul funcţionează cum trebuie, când trebuie.

    Thumb up 0
  35. Pentru mine experienta premium inseamna 3 lucruri:
    1. Calitatea produsului
    2. Placerea de a-l folosi
    3. Asigurarea unei garantii impecabile pe durata perioadei oferite (12, 24 36 de luni, etc)

    Un produs catalogat premium nu inseamna intotdeauna si o experienta premium!

    Thumb up 0
  36. O wxperienta este premium atunci cand iti ofera acel sentiment ca esti special, ca experienta a fost creata special pentru a te face sa te simti asa si toate astea proactiv din partea “furnizorului”.

    Thumb up 0
  37. O experiență premium înseamnă un zâmbet, un ajutor, o recomandare, iar la final un client mulțumit.

    Thumb up 0
  38. Experienta premium este un cumul de factori: profesionalism, promptitudine, grija fata de client, suport post cumparare.

    Thumb up 0