Un Infiniti FX cu surprize

Nu demult, am luat un Infiniti într-un drive test (mai precis, un Infiniti FX30d GT Premium. Albastru.) N-am mai avut aşa o surpriză cu vreo maşină de nu ştiu când – surpriză de genul gură căscată. Pe bune.

Bun. Când am luat maşina de la showroom, de lângă Casa Presei Libere, computerul de bord îmi arăta o autonomie de vreo 550 km, cu plinul abia făcut. Mi s-a părut absolut rezonabil. În fond, un V6 de 3 litri, chiar şi diesel, pus pe un crossover sportiv de lux (şi ce lux!) nu e cumpărat neapărat pentru consum mic – şi, oricum, autonomia indicată pe bord era mult mai mare decât ce am eu la crossoverul meu sport. Cu vreo 150 de km mai mare.

Şi am plecat la drum, spre Sibiu.

Şi autonomia a început să crească.

Pe la Piteşti am început să devin realmente interesat de ce se întâmpla pe bord. Adică, normal, am presupus că maşina o fi stat cu motorul pornit un timp, în parcare, înainte s-o iau eu, iar asta i-a afectat media de consum, dar cât să i-o fi mărit?

Ba chiar, cum putea să crească autonomia pe măsură ce mergeam mai mult?

Pe undeva, pe Valea Oltului, maşina avea deja 748 km autonomie. Plecând de la 550, cu 200 km în urmă.

Infiniti fuel

Am ajuns la Sibiu cu vreo 730 de kilometri autonomie, oscilând între amuzament şi uluire. O maşină de peste 2 tone, cu 238 de cai şi un cuplu impresionant de 550 Nm, cu o acceleraţie de 8,3 secunde pentru sută, cu un consum atât de mic. Remarcabil.

În fine, un pont: click pe bannerul din deschiderea paginii (sau pe acest link) şi ajungeţi pe site-ul dealerului oficial, unde puteţi să vă înscrieţi pentru propriul vostru drive test. Maşina merită s-o încercaţi.

7 comentarii Adaugă comentariu

  1. Să se dea gipane pe fonduri ue, zic. Doar aşa ne facem planul la absorbţie. În patru ani şi jumătate chiar. 8O

    Thumb up 0
  2. Buna treaba cu marirea autonomiei – cred ca se vor vinde foarte bine in Harghita si Covasna, acolo lumea e sensibila la argumente de-astea :-)

    Thumb up 0
  3. `Scump domne … Ceva … mai scump … nu ai ?

    Thumb up 0