FREE NOW s-a lansat în România cu bonusuri pentru primii 100.000 de clienți și reduceri de 50% până la 15 decembrie

Am stat o dată jumătate de noapte la un colț de stradă, rugându-mă de taxiurile care treceau pe lângă mine să mă ia până acasă. Le-am făcut cu mâna de mai aveam un pic și decolam. Opreau, dar nu ne-nțelegeam la tocmeală. Pe vremea aia aveam mai mult timp și aproape deloc bani. În cele din urmă, am plecat pe jos și am prins răsăritul pe drum – era vară, era cald și era bine.

Niciodată nu mi-a plăcut să negociez cu taximetriștii. M-a enervat mereu modul acela unsuros în care cântăresc clientul, cu hainele și accentul lui, în timp ce-i aruncă un preț scos din burtă: “Până la Scânteii? 50, bos. Nu-ți convine? Ia din spate”. Și atunci de ce mai scrie tariful pe portieră?

Când a apărut prima aplicație de taxi, am chiuit de bucurie. Cum adică, să poți comanda o mașină din trei atingeri pe ecran, să poți plăti direct din card, fără tocmeli, fără umilințe? Oh, happy day!

Am scris despre Clever când s-a lansat – era “prima aplicaţie care-ţi permite să plăteşti prin card bancar, direct de pe telefon”. Am folosit-o apoi intens. Acum, Clever devine FREE NOW, cu îmbunătățiri multiple, utilizabilă nu doar în România, ci și în alte 9 țări europene.

Aplicația de taxi și ridesharing FREE NOW este acum disponibilă în România și poate fi descărcată atât din App Store cât și din Google Play (aici, link pentru pagina oficială cu opțiunile respective). De observat că aplicația are un rating de 4.9 în App Store.

Lansarea FREE NOW în România vine cu câteva bonusuri: primii 100.000 de bucureșteni care vor instala, își vor face cont și vor folosi codul promoțional PrimaCursa în aplicație vor călători gratuit, în limita a 20 de lei pentru prima cursă. Deși aplicația face o preautorizare a curselor, blocată pe cardul pasagerilor ca metodă de combatere a fraudelor, codul promoțional își face treaba iar suma plătită efectiv pentru cursă este redusă cu 20 de lei. Dacă valoarea cursei este mai mică, diferența este returnată în contul bancar. De asemenea, pasagerii care aleg să facă plata prin card vor beneficia, până pe 15 decembrie, de o reducere de 50% pentru toate călătoriile făcute.

Aplicația va fi lansată și în alte orașe din România în perioada următoare.

În plus, FREE NOW le permite pasagerilor din România să folosească o singură aplicație pentru a găsi cea mai bună soluție de transport, în regim de taxi sau ridesharing și în alte peste 100 de orașe din nouă țări europene în care grupul operează – Germania, Marea Britanie, Irlanda, Spania, Portugalia, Italia, Polonia, Austria și Suedia.

FREE NOW are câteva particularități care merită menționate.

Avantajele FREE NOW:

  • Pasagerii beneficiază de tarif fix per kilometru, indiferent de momentul zilei, de condițiile de trafic sau de cererea și oferta de mașini dintr-un anumit moment;
  • Pentru toate cursele, există opțiunea de plată cash sau prin card;
  • Pasagerii pot comanda, de pe același cont, mai multe mașini în același timp;
  • Este singura aplicație de mobilitate urbană din România care integrează atât taxi, cât și ridesharing;
  • Sunt folosite doar mașini licențiate și șoferi profesioniști.

FREE NOW este parte din cel mai mare grup european de mobilitate urbană, format din Daimler-Mercedes și BMW. Aplicația este foarte populară în Europa. De altfel, “pasagerii străini care folosesc deja aplicația FREE NOW au încercat, numai în 2018, să comande aproape 500.000 de curse prin aplicație atunci când au vizitat România”, a declarat Andrei Frunză, CEO Clever/FREE NOW cu prilejul lansării serviciului în țara noastră.

Andrei Frunză, CEO Clever/FREE NOW, împreună cu Eckart Diepenhorst, CEO FREE NOW Europa.

Un timp, Clever va continua să funcționeze în paralel cu FREE NOW, pe durata tranziției șoferilor la noua aplicație. Se estimează că flota va depăși 90% din cei 15.000 de șoferi ai companiei în București până la finalul acestui an.

21 comentarii Adaugă comentariu

  1. Excelent, plus o mica precizare: exista posibilitatea facturarii serviciului catre persoane juridice.

    Thumb up 1
  2. Super, bag seama ca aceasta inseamna o Românie normala, donând 25% unor state neinvestind NICI macar un ban in romanica,. Mai ne miram de lipsa banilor pt salarii, pensii, etc multumesc domnule Vlad pentru reclama dv fiind un roman si formator de opinii

    Thumb up 3
    • Vasile, ca român adevărat nu te obligă nimeni să folosești aplicația. Poți să te targuiesti, românește, mai departe, cu taximetriștii. Ori sa mergi poate 2 km pe jos până la o stație taxi.
      Ori faci o aplicație neaoșă, “Moca, vine acu’ Bo$$”.

      Thumb up 0
    • ba Vasîle, de ce nu făcuși tu aplicația, ca ramaneau banii in țară …?

      Thumb up 0
    • @Vasile
      Ieși din grota!
      Nu plătești nimic unui stat. Plătești unei companii multinaționale care plătește unor șoferi ce vor cheltui banii in statele de origine.
      Atâta timp cât compania își plătește taxele nu văd ce treabă ai putea avea tu cu profitul companiei?

      Thumb up 0
  3. Deocamdată rămân la Clever. Free Now nu este disponibil în municipiul reședință de județ în care locuiesc.
    Mă gândesc că nu era imposibil să integreze toate serviciile din Clever în noua aplicație. Astfel, prezenta campanie de promovare era de 10x mai eficientă, poate chiar de 100. Așa, deocamdată o aplicație de care o să uit până devine funcțională în zona mea. Am dezinstalat-o.

    Thumb up 1
    • Subscriu, trebuia dată drumul deodată la toți. Dar oamenii au libertatea să facă ce vor ei
      Problemă de semnalat, poate se uită careva de la Clever/Free Now: în Brașov am sesizat de ceva timp că durează din ce în ce mai mult să ajungă mașina…taximetriștii care totuși veneau mi-ai zis că e din cauză că s-a mărit abonamentul lor; dacă migrarea pe Free Now implică o nouă creștere de preț, s-ar putea să mai vină un val de dezabonări ale taximetriștilor

      Thumb up 0
  4. E o mizerie articolul asta al tau platit!
    Am instalat FreeNow si de la bun inceput am constatat ca e o mare porcarie: nu am putut migra contul si istoricul de la Clever, a trebuit sa introduc datele cardului bancar din nou (cu retinerea a 1leu), unformatii succinte si ascunse. E ingenioasa metoda asta de castig: sa iei 1 leu de la fiecare “prost” fara sa faci nimic, doar ca iti da cineva in incredintare datele cardului pt. o plata, chipurile, civilizata…
    Mai mult, la prima comanda am constatst ca nu pot lua legatura sub nicio forma cu soferul pt. a-i oferi informatii despre ruta, cod bariera sau faptul ca in 7min. ma pot deplasa catre un alt punct de intalnire decat cel din comanda!
    Nu sunt asa de “influencer” ca tine dar o sa imi exprin opinia si pe alte cai…
    Imi pare rau!

    Thumb up 1
    • Scuze, dar taxarea cu 1 leu pentru verificarea validitatii cardului e o procedura obisnuita pentru majoritatea aplicatiilor care presupun plati autorizate. Daca te uiti in extras, o sa vezi ca leul asta iti e returnat.

      Succes.

    • 😂😂😂
      Doamne Dumnezeule… scrie corect gramatical, se exprimă bine, chiar ai impresia că este inteligent.

      Thumb up 0
  5. Care sunt tarifele alea fixe? Ca nu le-am inteles… :)) Daca merg baietii cu 3-4 lei la km, ce-am facut Dorele?

    Thumb up 0
  6. Masini licentiate? In ce? Cu doctorat?

    Thumb up 0
  7. ceo-ul e cam free from style. are pantofi maro si curea negra!

    Thumb up 0
    • @bugsy: cureaua și pantofii nu se mai asortează demult în aceeași nuanță. Ok, excludem Mizil, Băncii, Pașcani și Orșova

      Thumb up 0
    • @curly: asta e! asa patesc daca nu ma uit la emisiunile lui Bote.

      Thumb up 0
    • @bugsy: nu te stresa. Doar zici, și îți fac eu rezumat cu chestiile esențiale. Măcar la asta cu moda să te știu pe subiect

      Thumb up 0
  8. @Vasile
    Ieși din grota!
    Nu plătești nimic unui stat. Plătești unei companii multinaționale care plătește unor șoferi ce vor cheltui banii in statele de origine.
    Atâta timp cât compania își plătește taxele nu văd ce treabă ai putea avea tu cu profitul companiei?

    Thumb up 0
  9. nu merge decat in bucuresti
    discriminare

    Thumb up 0

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.
Acest blog folosește serviciul Gravatar pentru afișarea pozei de profil a comentatorilor. Pentru setarea unui avatar, accesați acest link.